Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 14801 til 14820 af 19198
-
meget svær oversættelse
ForumindlægEr der ikke nogen der vil rette min oversættelse? Den var meget svær, og jeg har sikkert mange fejl.På forhånd tak!Den østtyske forfatterinde Christine Müller udgav for nogle år siden en bog med samtaler med mænd fra DDR. En af disse mænd hedder Henner, han er 35 år og bor sammen med sin kone og ... -
grammatik
ForumindlægEr der ikke nogen der vil kigge min opgave igennem.Jeg ved, at den er dårlig.Die blume ist ein Mächen, das er liebt, aber das Mädchen liebt ihn nicht zurück.Wenn sie sagt: soll ich welken, bedeutet es, daß sie nicht verLiebt mit ihm ist.Und sie stirbt, wenn er sie nimmtAber er interessiert nicht ... -
Dobbelt-s'et?
ForumindlægHvordan skriver man 'ss'(det der ligner et 'B') på tastaturet? -
sletning af tråd
Forumindlæghej jeg har nogle tråde om jeg gerne vil have slettet, i ville gøre mig en kæmpe tjeneste hvis i gjorde for mig, eller fortalte mig hvordan jeg kunne gøre det... Jeg ville sætte meget stor pris på hvis i ville gøre det tak! :) -
Let oversættelse - en som vil rette plz
Forumindlæg"Ein Gedicht um Färber"Her er teksten jeg vil oversætte:Farver er dejligeFarver findes overaltEnhver ting har hver sin farveMen ikke alt er pæntMin yndlings ting er regnbuenDen kan lyse min dag opFor regnbuen maler himlen smukAf glade farver som varmer Jeg elsker regnbuen, fordi farvern... -
4 sætninger
ForumindlægEr der en der kan hjælpe mig med rette arbejdet??? På sit spørgsmål, om han ville komme til hendes fest, fik hun det svar, at han desværre måtte sige nej til indbydelsen,- Auf ihre Frage, ob er zu ihrer fest kommen wolle/werde, erhielt sie die Antwort, dass er leider die Einladung ablehnen müsse,... -
Daniel Ruhhman please hjælp her
ForumindlægDette skal oversættes, vil du rette, har selv givet mit bud. på forhånd mange tak:Hvad har du brug for?Dette spørgsmål stiller forældrene ofte børnene. Børnene laver måske en ønskeseddel, og svaret lyder ofte: Jeg har brug for en pc, en dvd-afspiller og et stereoanlæg. Børnene kender ingen begræn... -
Oversættelse
ForumindlægKan I gennemgå min oversættelse for eventuelle fejl? Det ville være super..Aberne er urolige. De synes, at de kan høre mærkelige lyde inde fra junglen. Den ældste abe forsøger at berolige de andre: Der er intet at være bange for - hvis vi alle bliver, kan løverne ikke gore os noget. En af aberne,... -
hhx-eksamen
ForumindlægHej jeg går på 3 år på hhx og sad lige og tænkte over eksaminerne her til sommer. Er der et bestemt antal c og b -fag man skal op i over hele uddannelsen? eller er det tilfældig utrækning? Jeg har ikke selv været oppe i nogle c-niveau fag endnu og har en veninde der var oppe både første og a... -
sætning
ForumindlægEr dette korrekt? Albrecht havde et hårdt liv, og det er grunden til at Albrecht begik selvmord. Albrecht hatte ein schwieriges Leben, und das ist den Grund der Albrecht Selbstmord beging. Er i tvivl om "den Grund" hvis det er forkert, hvad er det korrekte? -
Hjælp kan stadigvæk ikke finde ud af det :S
Forumindlægsidder fortsat med følgende opgave og er lidt fortabt: http://peecee.dk/upload/view/163122 Hjæælp! :-( -
Kan ikke helt få den til at gå op
ForumindlægJeg skal oversætte følgende sætning; Børnene for hvis skyld vi er her, er meget ulykkelige til fransk, men kan ikke helt få den rigtig. Jeg er kommet frem til; Les enfants pour qui nous sommes ici, sommes très malheureux. Jeg vil meget gerne have den rettet og evt. en forklaring :) På fo... -
rettelse af tegneserie
ForumindlægHej jeg har fået en tegneserie som jeg selv skulle finde ord til.\n\n1)(Dansk)Drengen: Hej Far \nHvad laver du? \nFaderen: Jeg bager en rosinkage. Det er meget dejligt med en kage om søndagen.\nDrenegn: det syntes jeg også. \n \n\n1)Der Junge: Hallo Vater!\nWas Macht du?\nDer Vater: Ich habe... -
Rettelse af sætninger
ForumindlægHej Håber der er nogle der gider at rette følgende sætninger:\n\n1) Han syntes bamsen var kær.\n-Er meint das Brummbär lieb war.\n\n2) Min tysklærer Karin er en skønhedsdronning.\n-Meine deutchlehrer Karin ist ein schönheitskönigen.\n\n3) Jeg elsker at dyrke morgengymnastik.\n-Ich mache gern Früh... -
Kort oversættelse til dansk
ForumindlægFølgende tekst skal oversættes til dansk. Håber der er nogle som kan hjælpe mig :) .. Meine Pädagogik ist hart. Das Schwache muss weggehämmert werden. In meine Ordensburgen wird eine Jugend heranwachsen, vor der sich die Welt erschrecken wird. Eine gewalttätige, herrische, unerschrockene, graus... -
Julekort
ForumindlægKære alle! Er der nogen der vil kigge det her igennem? Er i gang med en opg. og mine trætte øjne kan ikke finde flere fejl. Men vær sød at sige det, hvis I fidner nogle fejl.\nMerci et bisous\n\nChère famille!\n\nJe vous souhaite un joyeux Noël et une bonne année! \nDans l’automne j’ai pensé à vo... -
Til Tyskland i bil
ForumindlægGodaften allesammen..\n\nJeg skal til Tyskland i juleferien, og som det fremgår af overskriften foregår rejsen i bil.. Er der nogen af jer, der har sådan en oplevelse i bagagen, eller har nogle gode råd?\n\nGlædelig jul.. -
Haster...Hjælp...
ForumindlægHvad var grundne til at man byggede muren i Berlin? Og hvorfor rev man den ned igen? -
Hjælp!!! Engelsk brev?!!
ForumindlægHej!!dan Jeg skal skrive et brev på ENGELSK, Men jeg ved ikke rigtigt hvordan jeg skal opstille det, og hvor adressen osv. skal stå, er der nogen der kan hjælpe mig, eller sende nogle eksemplare? Tak på forhånd :) -
Præpositioner der styrer dativ
ForumindlægHej...Håber der er nogle der gider at kigge på følgende:INDSÆT DEN RIGTIGE DATIV-PRÆPOSITION I FØLGENDE SÆTNINGER:1) Das Kind trinkt Milch VON der Flasche2) Hugo kommt VON der ehemaligen DDR.3) Suppe isst man am besten MIT einem Löffel.4) Kinder wohnen meistens MIT ihren Eltern.5) Milch kommt aus...
