Søgning på: amish folket. Resultater: 14881 til 14900 af 19974
-
FEDME
ForumindlægHvad mener I derude skal gøres for at forebygge at overvægt bliver en folkesygdom? -
Absurd billede !
Forumindlæghttps://www.studieportalen.dk/Medlemmer/Member.aspx?id=138772 Slet dog den perverse bruger! Det er en mand, som er brugeren ! -
ISLAM SPØRGSMÅL
ForumindlægHvorfor beder man til Allah? Hvor mange muslimer er der i vesten? (har prøvet at finde noget) Kan i komme med nogle konkrete forskelle på sunni og shia? På forhånd tak. -
Ånden i glasset.
ForumindlægHej. Er der nogen, der har erfaringer med "spillet" ånden i glasset? Vi snakkede om det i klassen i dag. Nogen, der har oplevet noget eller ved, hvordan man "spiller" det? -
Karaktergivning af en eksamensopgave - ikke tilfreds
ForumindlægHej. En (dansklærer) der en som kan hjælpe med at vurdere min eksamensaflevering, jeg er nemlig ikke enig med den givende karakterer. :) - Stephani -
jordemoderstudiet
ForumindlægHey. Er der nogle der ved hvor stor chance der er for man kan komme ind på jordemoderskolen i år med et gennemsnit på snart 6? -
Piger, hvad er mode for jer? :-)
ForumindlægHej tøser! Er igang med engelsk aflevering, hvor jeg skriver om mode, men vil egenlig gerne have nogle små tilføjelser om hvad piger egentlig syntes mode er? Og hvorfor er det så vigtigt?? På forhånd tak! :-) -
Klods hans & Klotte hans - forskellen
ForumindlægHej er der nogen der kan fortælle hvad forelskelsen mellem klods hans og klotte hans? -
aflevering af det moderne samfund
ForumindlægJeg har brug for hjælp til en aflevering. Jeg skal skrive 8 sider om det moderne samfunds etablering og udvikling. spørgesmålene lyder således : 1. redegør for hvordan industrialisering og demokrati opstod. 2. forklar hvilke fordele, men også hvilke problemer det tidlige moderne samfund havde... -
10. Klasse... Dumt?
ForumindlægHej, Som nogen nok ved så valgte jeg at tage 10.klasse for at løfte nogle karakter, så jeg i fremtid med nogenlunde sikkerhed kan komme ind på medicinstudiet... Men for et stykke tid siden hørte jeg nogen tale om, at 10. Klasse var for de ikke-egnet elever samt med at det var for mekaniker. For ... -
HJÆLP HURTIGST MULIGT. DU FOR EN BENØNING
ForumindlægHej alle jeg har brug for hjælp til der er en venlig sjæl der vil hjælpe med at rette min hovedopgave fra finansøkonom udd. jeg skal aflverer den på fredag, så det haster virkelig.! Kontakt mig her hurtigst muligt, også aftaler vi en beløning du vil få? På forhånd tak -
En lille stil på 1 side - Til imorgen!
ForumindlægHej med jer, har fået at vide at i er nogen som hjælper med nogen ting men ikke forstår og når man ikke er sikker. Så er jeg ved rigtige vej. Jeg har skyndt mig meget at lave den her stil, da vi fik den for først idag og skal afleveres igen imorgen, så jeg spørge jer om i ville tjekke om der er s... -
Hvad synes I om den nye indfødsretsprøve???
ForumindlægHej alle SP brugere!! Hvad synes I om den nye indfødsretsprøve? Rimelig eller latterlig?? Er det relevante spørgsmål, der bliver stillet?? Håber at I er frisk på lidt debat :) Mvh -
nationalromantik
ForumindlægHej.Er der ikke nogen, som kender til nogen gode salmer,dertydeligt afspejler nationalromantik, Jeg fatter virkelig ikke hvad forskellen på det og så universalromantikm så hvis der er nogen der kender til det sidste ligeledes, er de meget velkomne.. -
klemmen på velfærdsstaten
ForumindlægKom så alle i liberale hoveder...Hvad er det der er problemet med velfærdsstatens udformning som den ser ud idag?Er det simpelthen samfundsudviklingen, der har medfrt dette, eller er det noget større der ligger bag? -
Træt, træt, træt!
ForumindlægHej alle sammen :-) Jeg går i 9'ende klasse, og jeg er egentlig overordnet set glad nok for skolen. Jeg ligger meget middelmådigt fagligt, men jeg får gode karakterer i f.eks standpunkt. Lige for tiden har jeg dog enormt svært ved at finde motivationen til noget som helst, og jeg er TRÆT ... -
Profil-oplysninger på Studieportalen.dk
ForumindlægKan du forklare, hvorfor der er nogen af Studieportalens brugere, der 'digter', når de i deres profil oplyser navn, fødselsdato, køn og uddannelse? Hvad mener du om det? -
problemregning
Forumindlæger der nogen der har lavet noget om bistader,bier osv. -
Giver man censor hånden?
ForumindlægHej alle!Er kommet helt i tvivl; giver man lærer og censor hånden, eller siger man bare pænt "hej"?? -
Floyd Landpis
ForumindlægEn STOR Tak til Floyd Landpis skal lyde for at vi gad at sidde og bruge vores sommer på at glo på hans fantastiske doping-præstationer!! Hvordan kunne vi dog også være så naive at tro at ikke have rent mel i muleposen når han den ene dag gik fuldstændig rabundus og så dagen efter lige pludselig k...
