Søgning på: amish folket. Resultater: 15021 til 15040 af 19974
-
kriminalitet
Forumindlæghej alle. er i gang med en opgave med kriminalitet.. Og der vil jeg gerne høre meninger fra flere personer. håber I kan hjælpe. 1) Bør man sænke den kriminelle lavalder fra 15 til 12 år, således at 12-årige kan komme i ungdomsfængsel? 2) Er det rimeligt, at arbejdsgivere kræver en ren straffe... -
Haster !!!
Forumindlæghej alle sammen , jeg har endu et lille spørgsmål, som jeg håber i kan hjælpe mig med :D om Flexicurity er til gavn for arbejdskraften.?? -
Hjælp til 7 linjer baby tysk
ForumindlægFølgende ville veje fænomenalt at få hjælp tilJeg hedder Holger og jeg er Marthas søn.I vores hus var der mange diskutioner og skænderier.. Min far var tit fuld og bankede min mor..Jeg så min mor dræbe min far og dette tilgiver jeg hende aldrig..Jeg snakker aldrig med hende igen..Min far var måsk... -
Hvilken admin slettede mine indlæg omkring annuritetslån !?
ForumindlægVil gerne lige høre hvorfor ? -
projektopgave - d. 11 september (world trade center)
ForumindlægJeg har et projektopgave om d. 11 september, hvor overenmet er forandring og konsekvens. Jeg har tænkt mig at studere om sikkerheden og frygten efter d. 11 september i danmark. Vil jeg gerne vide om der er nogle derude der bange for terror i danmark. Kort fortalt har d. 11 september overhovedet g... -
Giv et bevis for formlerne for a og b i y=b*a^x
ForumindlægJeg skal lave en opgave hvor jeg skal give et bevis for formlerne for a og b i y=b*a^x, men jeg er meget usikker på hvilken løsning/metode jeg egentlig skal bruge. Jeg har spurgt om det her før, men da der ikke har kommet nogle svar som jeg kan bruge, prøver jeg at spørge igen. Er der nogen der... -
Skriftlig prøve - tips
ForumindlægHej!Jeg skal meget snart op til FSA i Matemtik skriftlig (på torsdag)...Derfor vil jeg blive glad for at høre, hvordan I ville have forberedt jer?Hvad kan jeg gøre som forberedelse op til matematik-eksamen?Mange tak! -
Er der eksempler på, at Enhedslisten er løbet fra valgløfter?
ForumindlægEr der eksempler på, at Enhedslisten er løbet fra valgløfter, dvs. har sagt noget før et valg, men har gennemført det modsatte efter valget? -
Hvorfor er du ikke nihilist?
ForumindlægHvorfor er du ikke nihilist? -
Er den amerikanske velfærdsmodel ikke bedst?
ForumindlægAmerikanerne har en markant højere årsindkomst, end vi har. Er det ikke et tegn på, at den amerikanske velfærdsmodel er bedre end vores? http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_GDP_(PPP)_per_capita -
Old -noter
ForumindlægHej. Ville lige høre, om nogen lå inde med nogle notater til oldtidskundskab, som de vil dele ud af? -
Burde vi indføre en flad skat på 30 %?
ForumindlægBurde vi indføre en flad skat på 30 % uden fradrag og skattehuller? -
Matematik A
ForumindlægJeg skal at supplere mat A på GSK. Jeg har afsluttet matematik b i 2.g, så jeg har glemt en del mat C-B. Er der nogen, som kan fortælle mig, hvordan jeg bør forberede mig, så jeg komme følge med i klassen? Kommer man til at bruge mange af de tinge, som man har lært i 1-2. g? Eller er de fleste ... -
Old - Masser af spørgsmål til Sokrates forsvarstale
ForumindlægHvad erDispeterekunst - det nævnes flere gange, især i startenKan godt se at Sokrates ikke vil sammenlignes med sofister, men hvorfor er det negativt at blive sammenlignet med naturfilosoffer?Har hørt om Ethos logos og Pathos i talen her. Men husker ikke rigtig vi har lært noget om det. Nogen der... -
Fysik/Kemi 9.kl - HJÆLP!
ForumindlægHej alle sammen! :)De er sådan, at jeg meget snart skal op til fysik prøve på 9.kl. niveau. Vi er 3 i min gruppe, og derfor vores fysiklærer sagt, at vi burde komme bredere rundt om emnet, vi trækker. Jeg plejer at få 9-10 i fysik, men jeg håber sådan på at få 10 eller 11 til prøven. Derfor ville... -
Nogle der gider at rette min tekst om Beckham og Victoria samt gøre sproget finere...
ForumindlægHej... Ja nu er jeg tilbage med alle mine tysk tekster, jeg håber i vil se dem igennem og i må meget gerne gøre sproget finere lige som i gjorde ved mine engelske tekster. Når jeg skriver i godt må gøre sproget finere er det dels fordi det kommer til at lyse mere tysk agtigt, og at grammatikken k... -
Bøjning afudsagnsord i datid (tysk)
ForumindlægJeg kan bøje i nutid, hvilket er meget let og jeg tror også at er let at bøje i datid hvis jeg kunne finde ud af det... Jeg kan godt bøje ordet 'haben' i datid (hatten). Men er det andre ord, så ved jeg ikke...? Noogen der måske kunne give mig eksempler på andre ord end'hatte' e... -
Cookies oder?
ForumindlægHey...Der er en lille ting, der undrer mig vdr. adressefeltet i Internet Explorer. Når man i ny og næ rydder på computeren og bl.a. sletter cookies, ryder oversigten mm. forsvinder alle adresser sjovt nok i adressefeltet. Enkelte adresser, som fx www.studieprotalen, dukker dog op, hvis man taster... -
Jura - RUS-tur
ForumindlægHej allesammen Er der nogen der har haft studiestart på jura på KU i år? For jeg har et par spørgsmål, som jeg håber, at I kan svare mig på. - Er RUS-turen obligatorisk? - Går man glip af noget, hvis man ikke tager med? - Er der mulighed for, at man kun er der om dagen, men tager hjem o... -
Kan det have sundhedsmæssige fordele at være bloddonor?
ForumindlægHej Jeg er, som overskriften spørger, interesseret i at vide, om det kan have nogen sundhedsmæssige fordele at være bloddonor? Mvh. Emil
