Søgning på: international økonomi a eksamen 2017. Resultater: 15121 til 15140 af 170163
-
SPANSK EKSAMEN! - LOS JOVENES ESPANOLES
ForumindlægNOGLE SOM LIGGER INDE MED GODE NOTATER TIL MIT EMNE: LOS JOVENES ESPANOLES ?? Er der også nogle der kan hjælpe med at oversætte dette: "Para qué sirven los sobresalientes?" -
MUTATIONER! EKSAMEN I MORGEN TIDLIGT. HELP
Forumindlæg- 1. Hvorfor kan der være stor forskel på konsekvenserne af forskellige mutationer? - 2. Giv eksempler på hvordan forskellige mutationer kan opstå. Jeg vil virkelig sætte pris på hvis i gad og hjælpe mig med de her 2 spørgsmål! På forhånd tusind tak! </o:p> -
C niveau matematik opgaver a og b
ForumindlægEr der nogen der kunne tænke sig at hjælpe mig med at regne disse opgaver? Når en kvægavler skal bestemme vægten af en kvie, kan han måle omkredsen af dyrets bryst (bringemålet) og derefter finde vægten i en tabel. Tabellen viser sammenhængen mellem bringemål og vægt for kvier af Jersey-r... -
Tysk mundtlig eksamen b-niveau 2010
ForumindlægHej alle! Jeg er så uheldig at skulle til tysk eksamen og er virkelig skod til det. Jeg skal op til b-niveau eksamen med 24 timers forberedelse og har trukket teksten: Der Freispruch af Claudia Rusch. Det kunne være virkelig fedt hvis nogen havde noter, analyse/fortolkning/perspektiverings-idéer ... -
Beregning af vektor a og b's koordinater
ForumindlægHej mennesker! Matematik er ikke min stærke side, og jeg har problemer med en matematikopgave der lyder: Om vektorene a og b er det givet, at vektor x= 5a-3b, y=2a+4b hvor x=(-18,20) og y=(-2,34). Beregn koordinaterne ti vektor a og b. Håber virkelig nogen vil hjælpe, da jeg er hel... -
Diffrentialregning: bestem a, så grafen har x-aksen som tangent.
ForumindlægHej. Har siddet længe med denne opgave nu, og har prøvet alt mugligt. OPGAVEN (nummer 563 i MATAB2(systime)): Bestem konstanten a, så grafen for funktionen f(x)=x3+ax2+4 har x-aksen som tangent. Jeg ved at svaret er a=-3, men kan ikke finde frem til det... Tak på forhånd :) -
Komme ind på HF efter en dumpet HHX eksamen?
ForumindlægHey overskriften fortæller næsten det hele. Fordi jeg er lidt i tvivl om der er mulighed for at komme ind på HF efter jeg har dumpet min HHX eksamen? -
Fysik B eksamen, bedst mulige forberedelse?
ForumindlægJeg skal til fysik B eksamen til december. Vil selvfølgelig klare det så godt så muligt, så jeg tænkte det kunne være lækkert med nogle gode råd. Er der nogle specifikke aps eller hjemmesider/videoer i vil anbefale? Mange tak! :) -
Mangler en tekst - A Good Nights Sleep
ForumindlægHej jeg er lige startet på gym en uge senere end de andre, så har lige lidt, jeg skal nå at indhente.. jeg har en tekst for til i morgen, der hedder A Good Nights Sleep, men jeg har ikke fået den. Er der nogen, der har den liggende? Det ville være en stor hjælp. tak -
hvordan reducerer jeg udtrykket 12b*(a^2+b^2-2ab)/3*(a-b)?
ForumindlægHej Jeg har en opgave, hvor jeg skal reducere udtrykket 12b*(a^2+b^2-2ab)/3*(a-b) hvordan gør jeg det Med venlig hilsen Susanne -
Fransk 24 timer's eksamen
ForumindlægHej alle :) Det er sådan at jeg her d.8-9 skal op til en fransk 24 timers eksamen, øv!!. Men jeg tænkte om der er nogle som kunne hjælpe mig i tidsrummet fra d.8 fra ca. kl.9 til d.9. Evt. med at rette det referat jeg har lavet af teksten, så der ikke er store grammatiske fejl når jeg sidder og &... -
Fysisk pendul: sammenhæng mellem T og a
ForumindlægSidder og skal finde sammenhængen mellem svingningstiden T og afstanden fra omdrejningsaksen til massemidtpunktet, a. Svingningstiden for et fysisk pendul er givet ved: T= 2*pi*kvrod( I / m*g*a) Har lavet forsøg med fysisk pendul, og skal nu lave graf over dataene, men jeg er i tvivl med hensyn t... -
a og b værdig i (x^2)+x-6
ForumindlægJeg vil gerne bevise top punktet i denne parabel f(x)=(x^2)+x-6. Jeg har fundet flre formler på hvordan man går men jeg skal bruge a,b og c til at udføre formlerne. (se bilag) jeg ved c=6 Men jeg har ingen anelse hvad a og b er. hjælp, tak. -
Løs ligningen og find z formen a+bi
ForumindlægHej :) hvordan løser jeg ligningen og finder z formen a+bi ? eks: (2+2i)z=5-4i skal jeg bruge dette til noget: z=r(cosθ+i sin θ)? -
Grænseoverskridende underholdning - Eksamens opgave ønskes læst igennem
ForumindlægHej, Jeg håber I vil læse min eksamen igennem og fortælle jeres mening. Opgaven hedder "Grænseoverskridende underholdning" og tager udgangspunkt i TV3's "Sandhedens time" -
find a og b i hånden-eksponentiel vækst
ForumindlægHej. f(x)=b*ax, funktionen går igennem punkterne (2,20) og (4,80), find a og b? Jeg ville godt kunne gøre dette på lommeregneren, men hvordan kan jeg gøre det i hånden? på forhånd tak! -
bestem a så toppunktets anden koordinat er 2
ForumindlægHej, jeg har en funktion med forskriften: f(x)=ax^2-1,5x+5 og jeg skal nu bestemme a, så toppunktets andenkoordinat er = 2. Jeg har kigget på opgaven meget længe, men ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre. Håber der er nogle venlige mennesker der vil hjælpe mig lidt? :) -
fortegnene for koefficienterne a, b, c og d
Forumindlæger der nogle som kan skære dette ud i pap. Jeg er med på, at når a > 0, så er parablen ''glad'', og a < 0 så er den ''sur'' Jeg har også styr på d = d < 0 ingen rod, d = 0 én rod og a > 0 to rødder Jeg har svært ved lige at forstå b og c, sådan med t... -
Matematik A (stx, 2g) - essentielle emner!
ForumindlægJeg har lige afsluttet første år på gymnasiet, og dvs., at jeg også har afsluttet det første år af mit 3-årige matematik-forløb. I 2g (efter sommerferien), har jeg lyst til at kunne følge GODT med i matematik, da jeg i det første år, kun har fulgt sådan middel (måske endda ldit under middel) med... -
Social Arv og Uddannelse! delopgave A , nogen der har opgaven?
ForumindlægHej Alle jeg er simepelthen lost i denne her opgave! Nogen som har lavet den, og vil sende den til mig, eller give mig noget inspiration ? ! (: Filmen med opgaven er vedhæftet. Det er delopgave A der omhandler social Arv og uddannelse
