Søgning på: amish folket. Resultater: 15201 til 15220 af 19974
-
Vi blir' snart overflødige
ForumindlægLæs her: http://epn.dk/teknologi2/computer/article1827549.ece Og så er det nat med Studieportalen. -
SSO. Hvad hvis man har flere tolkninger af et tekststykke?
ForumindlægHey alle :) Ja, en mere, der er ved at gå ned over SSO - også i julen! Mit problem er, at jeg har flere tolkninger af et digt af Heine...? Hvad gør man - skal jeg bare vælge en og håbe at jeg vælger rigtigt, eller angive begge muligheder med grundig argumentering? Go'SSO-skrivning til all... -
ligningssystemet
ForumindlægBestem løsningen til ligningssystemet 3x+4y = 10 4y=10+3x y= 2,5+0,75x 4x-3y = 5 -3y=5-4x y= -1,7 – (-1,3x) hvad skal jeg nu ? ________________________________________________________________ En parabel er bestemt ved ligningen y = x2 ... -
Jeg er SÅ skoletræt!!!
ForumindlægJeg kan godt sige jer! Jeg er 3.g'er og starter igen i morgen efter juleferien! Det kan godt være der "kun" er 6 måneder tilbage, men jeg er simpelthen så skoletræt, at jeg bliver helt trist ved tanken om at jeg skal starte igen! Hvordan pokker overkommer jeg dette? Jeg ville bare ... -
Layout (orden)
ForumindlægNogen det kunne gi' nogle råd til en god orden i sin stil? (Novelle) Plejer normalt at få 8. Håber i tager det alvorligt. Den skal snart afleveres!! :D -
DSSO/INFLATION
ForumindlægHej Allesammen... Håber meget at nogen kan hjælpe mig. Jeg skal skrive DSSO om inflation i uge 7 og mangler noget inspiration! Har fundet en del materiale, men kan ikke overskue hvad der er vigtigt og hvad der er mindre væsentligt at få med i opgaven. Nogen der har en opgave eller lignende, jeg m... -
nulreglen
Forumindlæghej venner jeg har brug for hjælp til denne opgave... så håber i vil hjælpe mig! opgaven lyder: løs ligningen: 2X^2 + X - 3 = 0 på forhånd tak!!! -
Bachelor: Keynianske revolution
ForumindlægHej! Jeg er igang med at skrive bachelorprojekt i Den store depression og de økonomiske idéer. Jeg går efter, at beskrive de økonomiske tanker og hvad der gjorde, at den Store depression nåede så langt. Det betyder altså, at jeg starter med at beskrive den økonomiske tankegang inden Den store de... -
Leksikon.org - kildekritik?
ForumindlægHej alle derude, Jeg vil høre om Leksikon.org er neutrale mht. Palæstina/Israel konflikten? Tak skal I have. -
Diskursanalyse
ForumindlægHej Begavede Mennesker :) Jeg sidder og forbereder AT. Min lærer har sagt at jeg skal lave en diskursanalyse på en tale. Men hvad er en diskursanalyse? Mvh Mig -
Hvilke muligheder med snit på 7?
ForumindlægHej alle. Som tingene er lige nu, vil jeg nok gå ud med et gennemsnit på lidt over 7... Jeg er på bar bund omkring, hvad jeg skal være, så jeg ville høre jer: hvordan ser mulighederne ud? er der nok uddannelser at tage af? måske et dumt spørgsmål, men ikke desto mindre et vigtigt et fo... -
Tysk oversættelse :-)
ForumindlægHej! Jeg er i gang med at øve mig med at oversætte i tysk, så jeg kan blive bedre til eksamen. Jeg ville derfor høre, om der var nogle, som havde tid til at hjælpe mig med, hvilke fejl jeg har lavet i den? Den er på 11 linjer, og jeg har vedhæftet den som dokument. På forhånd tusind tak :-D M... -
Enkelt komma spg.
ForumindlægHej :-) Er det generelt, at når som og der kan byttes, så SKAL der være komma - eller kun hvis der er to par grundled og udsangsled? Tak -
Put-regler?
ForumindlægJeg står og skal skrive en artikel til vores skoleblad om put-regler, men mangler idéer. Hvordan er reglerne på jeres skole, f.eks. køkultur, rangorden.. Kom frisk! -
hjemmestuderende i udlandet
Forumindlæghej Er det muligt at være hjemmestuderende i udlandet? Dvs. bliver optaget på et uni i DK, også rejse til udlandet ned bøgerne (og rejse til DK til eksamenerne)...?? -
Fogh og DR
ForumindlægHey allesammen! Hvad mener I, om Foghs angreb på DR og deres dokumentar "den hemmelige krig"? Har DR nogle troværdighedsproblemer? Knus Artemis :) -
Trækker det ned!?
ForumindlægHvilke signaler giver det, hvis man afleverer for sent. Eller hvis man slet ikke få afleveret. Er der nogen af jer der har erfaringer omkring dette. -
Adgangskrav
ForumindlægMin ambition er at læse til psykolog. Men hvis man muligvis ikke har snittet, er det så top umuligt at komme ind på studiet. Jeg bliver færdig til næste år.!? Nogen der har erfaringer om optagelse``? Heraf vidergående udd. -
Spring fra folkeskolen til gym
ForumindlægHej. Er der nogle, der kan give mig svar på, hvordan springer fra niende klasse til gymnasiet er ( karaktermæssigt. ). Altså hvis man har et godt karaktergennemsnit i folkeskolen, vil det så falde eller stige på gymnasiet osv. -
Hvad koster en handicappet samfundet om året?
ForumindlægHej SP. Jeg er ved at læse op til AT eksamen og vil derfor lave en pæn statestik. Jeg skriver om Vietnamkrigen og skal dertil bruge nogle tal til beregning af erstatningskravene vietnameserne "reelt" har krav på. Det er mig ikke muligt at finde tal over de amerikanse erstatningssage...
