Søgning på: amish folket. Resultater: 15221 til 15240 af 19974
-
IB
ForumindlægJeg søger ind på Pre-IB her til næste år, og ville høre om der er nogle der oplevelser eller erfaringer vedrørende denne uddannelse? Jeg har snakket med et par elever, og har fået det indtryk at det er hårdt, men det hele værd. Jeg glæder mig i hvert fald rigtig meget. -
Læse medicin, men undlade at blive læge
ForumindlægHej Er der nogen, der ved, om man er forpligtet til at blive læge, hvis man læser medicin? Hvis dette ikke er tilfældet, vides det så også, hvor stor en procentdel af de medicinstuderende, der undlader at blive læge og vælge en forskerkarriere? Mvh. Emil -
Opfording til snyd
ForumindlægI indlægget "Travlt? Vi skriver din matematikaflevering for dig!" tilbydes der snyd mod betaling. Tilsvarende opfordring findes under fysik og andre steder Jeg må opfordre studieportalen at fjerne de indlæg. -
Diff. af højere orden
ForumindlægLad h(x) være h(x)=c_0+c_1(x-a)+c_2(x-a)^2+c_3(x-a)^3 \dots +c_n(x-a)^n Så erh'(x)=c_1+2c_2(x-a)+3c_3(x-a)^2+ \dots +nc_n(x-a)^{n-1} h''(x)=2c_2+2\cdot 3c_3(x-a)+ \dots +(n-1)nc_n(x-a)^{n-2} h'''(x)=2\cdot 3c_3+2\cdot 3\cdot 4c_4(x-a)+ \dots +(n-2)(n-1)nc_n(x-a)^{n-3} Så s... -
Aminah tønnsen
ForumindlægJeg har læst en tekst om ramadanen af forfatteren Aminah tønnsen. Jeg skal lave en analyse af teksten. Men jeg kan virkelig ikke finde ud af det. Det er jo ikke en redegørelse eller et resume eller en beskrivelse. Hvad skal jeg være særlig opmærksom på, når skal analysere -
Inflations bekæmpelse
ForumindlægHalløjsa Jeg er nu gået i gang med min SSO omkring inflations bekæmpelse, jeg har bare et problem. Selve bekæmpelsen af det, har skrevet det jeg kunne presse ud af min bøger, men mangler måske lidt. Jeg skulle også have noget med omkring hvilke måder man IKKE kan bekæmpe inflation på grundet EU,... -
Matematikrettelser.
ForumindlægEr der nogen som vil hjælpe mig med at rette min matematikaflevering til i morgen? Jeg kan sende det over mail, hvis nogen vil hjælpe? -
Liv og Død på Café Olfert Fisher - Giddens/Beck
ForumindlægHejsa allesammen. Nu er det sådan at jeg er i gang med at lave studieretningsprojekt mellem drama og samfundsfag og jeg skal skrive om det senmoderne samfund og menneske. Jeg skal redegøre for teorier om det senmoderne samfund og menneske - og har her i sinde at skrive om Giddens og Beck, er d... -
Tøger seindenfaden :"hvad er demokrati"
ForumindlægHEJ ALLE, jeg har nu læst dette uddrag igennem flere gange, og jeg kan simpelthen ikke finde ud af hva min lære vil have ud af den. Opgaven består i at vi skal læse, forstå og sammenligne 4 bilag: 1) Hal Koch :"hvad er demokrati?" 2) Tøger seindenfaden :"hvad er demokrati?" 3)... -
HEJsA kan man dumpe 10. klasse?
ForumindlægHej med jer dejlig mennesker... jeg vil lige høre om en ting.. - Kan man godt dumpe 10. klasse?, altså hvis man får 00 i en mundtlig prøve? Vil i ikke godt være søde & svare mig, tak? Jeg vil virkelig gerne vide det, tak på forhånd! <3 -
Etisk korrekt?
ForumindlægEr det etisk korrekt at bruge restprodukterne (nedfrosne befrugtede æg) af mikro-inseminering til helbredelse af sygdomme og forskning? Kom med din mening og begrund! -
This/that?
ForumindlægJeg har lidt svært ved at finde ud af, hvornår jeg skal bruge this eller that. Hvad er forskellen på brugen af this og that? kunne evt. godt bruge nogle eksempler, men helst forklaringer. mange tak på forhånd! -
Red verden!
ForumindlægHvis DU skulle have en indflydelse på verdensfred og international forstålelse - hvad ville DU så gøre? Hvordan ville DU skabe fred blandt de forskellige nationaliteter? -
Intergral af f(x)=cosx
ForumindlægJa jeg sidder og arbejder i Madsens mat bog. opg 408 - hvis det kan hjælpe nogen. Jeg har rodet lidt på siden her efter lidt hjælp, og har kigget bogen igennem et par gange. Nu må jeg sQ bede om en hjælpende hånd. Opgaven: "Du skal bestemme arealet der begrænses af grafen f(x)=cosx og xaks... -
12 på Gymnasiet ?
ForumindlægHej. Det ikke ret længe siden jeg blev færdig med mine mundlige prøver i 9 klasse. Jeg fik både 12 i dansk, engelsk og religion. Er det så muligt at få 12 i gymnasiet ligesom i folkeskolen eller er det lidt umuligt ? Skal nemlig starte på gymasiet efter sommerferien. -
Hjælp, nægtet oprykning til 3G.
ForumindlægHej Alle sammen. Jeg står i den situation, jeg er blevet nægtet oprykning til 3g. Jeg lider af en depression men er en forholdsvis kvik pige. Hele 2g har været et kaos år for mig. Jeg har ikke haft det særlig godt, og har derfor haft meget fravær som resulterede i jeg kom på særlige vilkår. Do... -
appelformer
ForumindlægHej hvordan kan man skelne de forskellige appelformer fra hinanden? -
Die Wende
ForumindlægHei allesammen :) Jeg har valgt at skrive i Tysk A og samtidshistorie B i min studieretningsprojekt. Mit område er Die Wende. Jeg ville høre om i kendte nogle hjemmesider, bøger osv., eller bare generelt viden om emnet? Jeg håber at i vil hjælpe mig På forhånd tak :) -
Jurastudiet i odense (Standby plads)
ForumindlægHej Jeg tvivler på at der er nogen der kan give mig et konkret svar, på mit lidt abstarkte spørgsmål. Jeg har søgt ind på jurastudiet i Odense og har været heldig, at få en standby plads, selvom der har været rigtig mange ansøgere i netop Odense. Dette har medført at snittet er steget med 0,6% ... -
God computer til it- studie??
ForumindlægHeej kan i anbefale en god bærbar til ingeniør studie ( it) Har overvejet en Mac book.. men ved ikke om den fungere godt?? Kan i komme med forslag.
