Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 15341 til 15360 af 20009
-
Reklame analyse
ForumindlægDet her er første gang, at jeg laver en reklame analyse. Så derfor vil jeg rigtig gerne have noget kritik, på det jeg har lavet. Og eventuelt udpege nogle dummefejl. Det vil være til en stor hjælp! Link til reklamen: http://peecee.dk/?id=12170 -------------------------------------------------... -
Hjælp mig med denne stil
ForumindlægHej:) Jeg ville høre om nogle ikke ville hjælpe mig med denne lille tyske stil, jeg har skrevet den færdigt. Nu mangler jeg bare hjælp til stave fejl osv. Min stil om min familie: <p class="MsoNormal" style="margin-top:12.0pt;margin-right:0cm;margin-bottom: 12.0pt;margin-left:... -
Forbedre sig ved alle fag?
ForumindlægJeg vil gerne høre om i har nogle tips og tricks eller råde om gode karakter i alle fage. Jeg har spurgt og spurgt til læreren, forældre, venner, søskende og nu til jer om hvordan jeg kan forbedre mig til alle fagerne. Jeg har virkelig en dårlig gennemsnit ... og ville meget gå op til 7 gennem... -
A-niveauer fag på STX
ForumindlægHej allesammen :) Jeg tænkte på, om der er nogen der ved hvor mange A-niveau fag man MAX på have på STX? NU tænker jeg ikke skema mæssigt, men om det er muligt at have over 6 a-fag og om bonus bliver regnet med? Tak på forhånd -
hjælp til oversættelse
ForumindlægDansk:I begyndelsen af eventyret hører vi, at rødhætte skal besøge sin bedstemor ude i skoven. Altså går rødhætte ud i skoven med en kage og en flaske vin. Gaverne vil sikkert glæde bedstemoderen, tænker rødhætte, og stikker dem ind under sit forklæde. Da hun er kommet ind i skoven, får ulven øje... -
Eksamner for 1. og 2.g
ForumindlægJeg tænkte om vi ikke skulle lave en tråd hvor folk kan fortælle hvad de skal til eksamen i? Det er nu meget sjovt at se.Jeg skal op i engelsk, og så årsprøve i historie og dansk, og er matematisk 2.g'er.Hvad med jer andre? -
Hjælp til hurtig oversættelse
ForumindlægHvordan siger man dette på fransk:- Jeg vil gerne snakke/fortælle om en tekst vi tidligere har læst...- Og så er der også en anden tekst jeg vil snakke om som hedder...TAK -
Japanese ?
ForumindlægHej. Hvorfor er det at man f.eks. skal stave Japanese, Danish osv. med stort på engelsk? Er det her rigtigt forklaret? 1. He has just finished eating. Sætningen står i førnutid, og derfor skal den finitte form at verbet også står i førnutid. Fejlen er derfor det, at is står nutid, da det jo skal ... -
Et digt fra 1940'rne ! - Har virkelig brug for hjælp!
ForumindlægHej.. Jeg sidder virkelig på ilden iøjeblikket, da det er til imorgen! Et digt fra 40'rne er ikke så let som man tror! Her er digtet:De mørke fugle fløjved gry med motorstøji eskadriller over byens tage.Da så vi og forstod-det gik til hjertets rod-at vi fik trældoms bitre brød at smage.En dag... -
HJÆLP Pls
ForumindlægHej. jeg sider her og skal fortælle om solenergi, i morgen foran klassen. Men jeg forstår ikke så meget hvordan en solcelle den virker- ( Hvordan den funger, og hvordan foregår det ) Hvad sker der i solcelle, da sollys rammer den... HJÆLP -
Notater
ForumindlægHej...Er her nogen der har nogle notater til 9. klasse afgangseksamen ?Bare ganske normale, tilfældige notater for at friske de vigtigste ting op... -
hjælp mig lige..:(
ForumindlægHejza AlleNogen der lige kan hjælpe mig....?? skal faktisk til at skrive en historieopgave (2. års opgave) og har ingen anelse om hvad jeg skal skriv om.. Nogen der har nogle idér?Hav det godt allesammentak på forhåndKnuzer -
eine Übersetzung Zu Witczak
ForumindlægHej Witczak! Jeg vil bare endnu en gang sige tak for hjælpen for sidste gang. Og så ville jeg spørge dig om du har tid til at kigge lidt på de nedefor stående sætninger.- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -Leider ist Sebastian wieder fallen Gerstern durch.Wenn man mit der Linie Zwei fahren ... -
Oversættelse!
ForumindlægHeii...!Har brug for en rettelse af min oversættelse...! Pleeeease...!Stasi overvågede og udspionerede alle borgere i det tidligere DDR, også de unge.-Stasi überwacht und ausspioniert alle Bürger in der ehemaliger DDR, auch die jungen Leute.Ca. 200.000 medarbejdere arbejdede hos Stasi. Hertil kom... -
1-årigt A-niveau
ForumindlægHvor mange har været oppe til det??I så fald så holdes der eksamen til det niveau på forskellige dage, såå kunne man ikke lige få at vide hvad de gik ud på... ;P HEHE, ej, de er jo nok ikke det samme, men ville lige høre... -
Historie!!!!!!!
Forumindlæghey..Kan nogen fortælle mig kort om, hvad første verdenskrig handlede om?? please??? :.0(mange mange atk på forhånd -
Bærbar til forberedelse?
ForumindlægHej.Er der nogen der ved om det er lovligt at ha bærbar med til forberedelse?Det er fordi jeg tænkte, det ville gå hurtigere at slå ord op på elektronisk ordbog end i hånden. -
rette fem korte linier
ForumindlægJeg har et par linier fra en oversættelse, som jeg er lidt itvivl om.. Håber der er en som kan se på dem..? Himlen er mere blå end havet i dag. -> The sky is bluer than the sea today. ................................................................................................ -
HF- skr. dansk juni 1990
ForumindlægHej jeg er lige startet som bruger idag, og indtil videre synes jeg, at sitet ser meget seriøst ud. Dog frataget Molly diskussionen, som sagtens kunne erstatte Robinson ekspeditionen (wow det rimmede).Jeg sidder med en dansk stil, og jeg har überhaupt ingen annelse om, hvordan jeg skal komme igan... -
Latinske ord for grammatiske tider
ForumindlægJeg sidder her og fedter i det når jeg skal slå op i min spansk ordbog for at finde ud af hvordan jeg kan sige verben i den rigtig form... har prøvet at s´øge på google, men har ikke kunne finde svar på alle mine spørgsmål, så er der nogen der kan forklare mig hvilken tid det her er i: Konditio...
