Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 15421 til 15440 af 321608
-
Til imorgen! Juleopgaver
ForumindlægI hvilket år mellem 2000 og 2100 kan et menneske sige dette om sin alder: „Min alder ganget med sig selv svarer lige til det årstal jeg blev født i“? I et firma var der både mænd og kvinder blandt de 168 ansatte. En ansat skulle holde ju... -
Primtal
ForumindlægDer er uendelig mange primtal. Bevis: Vi siger at der så er endelig mange: p1,p2,...,pn. N = p1*p2* ... *pn N + 1 = p1*p2* ... *pn + 1 Hvis tallet "N+1" er et primtal er vores antagelse falsk. Hvis "N+1" er et naturligt tal, hvad sker der så?? -
Fossile Brændstoffer.
ForumindlægSidder lige op til Min Naturfagseksamen, og roder med et spørgsmål fra min problemformulering. Jeg skla redegøre for omsætningen af organsisk materiale, og samtidig koimme ind på fødekæde, respiration, nedbrydning og fototsyntese. NU er mit problem bare at jeg ikke er helt klar på hvad... -
kønsceller
ForumindlægHej. Hvor mange kønsceller har mennesket? -
spørgmålet om hvor mange er der i computerrum
Forumindlæg15 mennesker -
ligheder/forskelle mellem kunsteventyr og folkeeventyr
ForumindlægHej allesammen! Jeg har en aflevering for. Jeg skal finde ud af, hvad lighederne og forskellene er på kunsteventyr og folkeeventyr. Er der nogen kloge hoveder, som vil hjælpe mig? -
farve-forskel
ForumindlægI en af mine indlæg skrev jeg følgende: Hvad er rød? spørger den blinde. Det er en farve, siger den vise. Hvad er blå? spørger den blinde. Det er en farve, siger den vise. Jamen hvad er forskellen? Og lidt efter slå det mig! Hvis man nu skulle forklare forskellen mellem de to farver, hvad ... -
Idealist
ForumindlægEr Francis Fukuyama idealist? -
Mundtlig eksamen i morgen - HJÆLP
ForumindlægEn der kan hjælpe mig med disse tre spørsmål? Har lavet den første, men hvis det er forkert, så sig endelig til! 3. Kønscelledannelse og kromosomsygdomme Med inddragelse af de vedlagte bilag skal du: • Redegøre for kønscelledannelsen (meiosen) hos mennesket og forklare hvordan meiose... -
Opgave
ForumindlægHejsa :) Jeg har en opgave til jer: "Hvilket tal giver, når det lægges til et 10 gange så stort tal, et tal som - når dets højre ciffer ganges med 4 og lægges til resultatet herover - giver 1000 som det endelige resultat ?" Jeg skriver løsningen på opgaven i morgen. Jeg roser vedkommend... -
Sandsynlighed...haster!
ForumindlægFra mængden {2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16}udtages en delmængde på 5 elementer. Bestem sandsynligheden for hver af hændelserne.a. Mindst 3 af tallene er ulige.b. ingen er delelige med 3.har virkelig siddet med disse to opgaver i lang tid og er kommet ingen vegne. Håber nogle vil vise mig h... -
areal af en trekant
ForumindlægKan man KUN bruge denne formel, hvis der er tale om en retvinklet trekant: A=(1/2)*g*h -
Eksperter søges :-)
ForumindlægHej alle sammen - håber på lidt hjælp!Jeg sidder midt i et fuldt pensum og er nået til historie!Jeg har et helvede med at komme i analyse og forståelse af kilderne ( og det er jo dem vi kommer op i - en læst kilde)Da jeg har eksamensangst, kunne det være fedt at have udarbejdet noter til hver kil... -
Plaza hjælp!!!!
ForumindlægIndsæt den rigtig form ar verbet: 08. Heimgehen Warum. .............. Ihr jetzt schon ................ ? Wir sind sehr müde. 09. losgehen ich warte schon seit Stunden. Wann ................... Wir endlich ..............? 10. weggehen ... -
Digt
Forumindlæget digt som hedder (Først kom de for at) digtet refererer til tidne omkring 2.verdenkrig 1. hvad er budskabet, og hvad kan det sige os idag? 2. vælg selv, hvilken genre du vil skrive i :) Først kom de for at tage kommunisterne, men jeg protesterede ikke, for jeg var ikke kommunist så kom de... -
matematik rapport
ForumindlægHejjeg sidder og laver en matematik rapport, der lyder på følgende:Fortæl om Poissonfordelingen som en approksimation til binomialfordelingen for stort n og lille p, np = λjeg vil give nogle eksempler på, at når n er et stort tal og p et lille tal, så vil det være svært at håndtere inden for... -
Kender i det ?
ForumindlægSkal til eksamen i fysik/biologi imorgen og har terpet og terpet..lige nu kan jeg så intet huske og er fuldkommen panikslagen! -
KIG!!
ForumindlægHej vi er tre piger fra 8. klasse og i øjeblikket har vi projektuge. Vi har valgt at have om hinduismen og hinduismens kaster.Vi har brug for nogle svar til en undersøgelse vi skal bruge.Hinduismen er en trosretning, som folk primært følger i Indien men også i andre østlige lande, i hinduismen bl... -
90ernes tendenser
ForumindlægJeg er ved at skrive en stil, hvor jeg bliver konfronteret med denne problemstilling: "Hvordan tager man ansvar for sig selv og andre i en verden, der læner sig op af udvendige værdier" Jeg kunne i denne forbindelse godt tænke mig at høre jeres mening. Jeg har forstået spørgsmålet såled... -
Her kommer eliten
ForumindlægDR1 sender i den kommende en dokumentar om Niels Brocks Elitegymnasium. Første del blev sendt i dag, kl. 20.30 (tors, 27. marts). Niels Brocks Elitegymnasiet er henvendt til de, "der kedede sig i folkeskolen." Det handler om elever, der er villige til at lægge en ekstra indsats i skole...
