Søgning på: Teenagere vælger sporten fra. Resultater: 15461 til 15480 af 15933
-
Abort = Mord?
ForumindlægMit spørgsmål er meget simpelt: Er abort mord? Og hvis ikke det er mord, hvad er det så - noget legitimt?Personligt går jeg ind for den "frie" abort, idet der er en klar sammenhæng mellem abortens frigivelse og kriminalitetsraten...Men er der ikke en modstrid imellem abort (mord?) og så... -
Algebra
ForumindlægHej alle og godt nytår! Jeg står og skal op til eksamen i algebra. I den forbindelse er der indtil videre dukket følgende spørgsmål op (heraf nogle i forbindelse med beviser, så jeg har prøvet at beskrive situationen så godt som muligt. Mangler I oplysninger, så sig endelig til). Bogen er "... -
Besked til de unge
ForumindlægHvis du ikke forstår, hvorfor e^(i*pi) = -1 skal du ikke studere Matematik. -
MAT B SKRIFTLIG EKSAMENEN 27. MAJ 2014 STX
ForumindlægHej Vi der var oppe i MAT B STX i dag, kan vi ikke sammenligne vores resultater? Jeg kan ikke vente til jeg får opgaven igen!! -
En opgave for livet.
ForumindlægJeg er taknemmelig over jeres hjælp herinde. I er dygtige, så jeg vil prøve at stille jer en opgave, som min gamle lærer stillede os for mange år siden. Jeg har aldrig selv løst den eller set en løsning på den, og min lærer kunne heller ikke selv løse den.. men det kan jo være, at der er nogle g... -
Plangeometri
ForumindlægHej Er der nogle som kan hjælpe mig med vedhæftet opgave? På forhånd tak for hjælpen :) -
Matematik Programmer
ForumindlægNu har jeg igennem de sidste tre år lavet alle mine problemregninger, matematik projekter og fysikrapporter (inkluderende illustrationer, som grundet at de er lavet i word, er virkelig dårlige) i programmet word. Jeg kan fortælle jer at dette er meget ufedt, når jeg ikke engang har MicroSoft Equa... -
Maple på matematik KU ?
ForumindlægHej Studieportalens brugere Er der nogle studerende på MATH som kan fortælle lidt om brugen af Maple på studiet? 1) Hvor meget bruger man det? 2) I hvilke kurser bruger man det? 3) Uddeler underviserne vejledninger i brugen af Maple: en slags manual til Maple? 4) Hvordan bruger man det i kur... -
sin(x)=0,6 i intervallet [0;2pi]
ForumindlægHej, jeg har fået stillet en opgave med en række ligninger hvor jeg f.eks. skal bestemme sin(x)=0,6 i intervallet [0;2pi]. Jeg har regnet det igennem wordmat og her får jeg 0,64. Men jeg kan se i facit at der burde være to løsninger, hvor den anden er 2,5. Jeg ville bare lige spørge om nogen kunn... -
Emner i samfundsfag
ForumindlægHej Vil gerne hjælpe i samfundsfag, nu når det snart er eksamen. Folkestyret og grundloven økonomi politik sociologi velfærd EU ideologier Arbejdsmarkedet og andre emner. Bare skriv på tråden, hvis I er interesseret-lige meget hvilke niveau -
Studenter :)
ForumindlægHey til alle nye studenter, tillykke med huen! Blev selv student i dag, og jeg er super glad! Stort tillykke derude!! også til dem som har afsluttet folkeskolen samt! folk på de videregående uddannelser :) -
Studenterhuen
ForumindlægSiden studenterhuen dukkede op for første gang i 1856, har studenter landet rundt knyttet forskellige traditioner til den legendariske hue. * Du må ikke bære studenterhuen før sidste eksamen, ellers dumper du studentereksamen. * Alle klassekammeraterne skal skrive deres autograf i huen. * De pers... -
stil
ForumindlægEr der nogen som vil rette min stil? Thursday, October 12, 2004 It’s early morning and even though I’m not old enough to drive, I’m driving down the German autobahn in my brand new Aston Martin. The silver-coloured car is like an arrow in the air - fast and silent. There are no cars on the road, ... -
Spansk
ForumindlægEr der en som gider kikke de her dansk-spansk oversættelser igennem og paste det hele igen med evt rettelser? På forhånd tak. De danske tekster står nederst.-----------------------------------Escrito empleos.Empleos 1. (escenario 1-4):Allí del norte México, hasta el ciudad Acuña (Coahuila) afecta... -
Srp brug for FEEDBACK
ForumindlægDet er En srp-opgave HTX.. Jeg har forsøgt at besvare spm 1, men er tvivl om - "at redegøre" besvares på den måde jeg har gjort. er der nogen som har mulighed for at give mig en feedback. FILER OGSÅ VEDHÆFTET =) !! KILDEANGIVELSER !! Analysen 1. Redegørelse af det senmoderne samfund o... -
bedømmelse af skriftlig dansk eksamen..
Forumindlæghej er der en der vil læse min opgave igennem og bedømme med en karakter.. det vil være en stor hjælp.. på forhånd tak! opgave: skriv en argumenterende artikel til avisenom sproglig manipulation. som en del af besvarelsen skal du gøre rede for de centrale synspunkter i Jens Lenlers artikel. Deusu... -
Stjernehimlen - stjernekort
ForumindlægLille ufuldstændig vejledning i at finde stjernekort Trykte stjernekort Skriv- og rejsekalenderen | Andre trykte stjernekort Elektroniske stjernekort Søgemaskine | Kvalitetsvurderede emneguides | Google Earth/Google Sky 1. Trykte stjernekort Skriv- og rejsekalenderen ÅRBOG... -
Kommentar til stil
ForumindlægJeg søger en kommentar/kritik til min danske stil om fedme/fri stil. På forhånd tak :)Livet er fedt”Livet er fedt” udtrykket, der opstod efter tv2’s succesrige tv-program om overvægtige danskere indeholder en sandhed. På trods af de alarmerende undersøgelser, hvor det viser sig, at fedme er ved, ... -
Rettelse eller kommentar!
Forumindlæghejsa ! har skrevet min stil færdig og nu vil jeg gerne høre jers mening eller om jers rettelser..! Johan August Strindberg (1849-1912) var fra Sverige og var ligesom mange andre meget optaget af Georg Brandes og den naturvidenskabelige tankegang. Hans mest kendte stykke er Frøken Julie, som er... -
god eller dårlig?
Forumindlæghejsa ! har skrevet min stil færdig og nu vil jeg gerne høre jers mening eller om jers rettelser..! Johan August Strindberg (1849-1912) var fra Sverige og var ligesom mange andre meget optaget af Georg Brandes og den naturvidenskabelige tankegang. Hans mest kendte stykke er Frøken Julie, som ...
