Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 15561 til 15580 af 20009
-
Oversættelse - kontrollér
ForumindlægWolfgang war nicht zu Hause. Wo war er? Andrea BLEV KED AF DET. Sie hatten doch einen Verabredung! Sie hatten sogar eine CD mit. Wolfgang und Dieter waren sicher zusammen. Vielleicht war sie bei Dieter zu Hause. Dieter hatte einen Wohnung in Kantsraße. Andrea war schnell da. ”Ist Wolfgang hier?” ... -
teknologi etik
ForumindlægHejsa.. Nogen der kan fortælle mig hvad teknologi etikken går ud på? -
Kort rettelse bedes 9 sætninger!
ForumindlægKönnen, Øvelse 2: Kan du svømme? – Kan i se hende? – Hvornår kan de komme? – Hvad man ikke ved, kan man lære – Hvordan kunne du gøre det? – Det kunne de ikke vide – Hvorfor kunne i ikke komme? – Borgerne kunne ikke betale deres skatter – Det har de aldrig kunnet – Jeg har altid vidst, at Inge a... -
Forstår det ikke...
ForumindlægJeg har prøvet at oversætte sangen men kan ikke forstå meningen med det... nogen der vil hjælpe? Ich weiss, dass auf der Strasse hier kein einziger Baum mehr stand, Ruinen in den Himmel ragten, schwarz und leergebrannt. Und über Bombenkrater ging ein Wind von Staub und Russ. Ich stolperte in S... -
Demokratisering af EU's institutioner
ForumindlægJeg er i gang med et vejledende studieretningsprojekt i 2.g. Jeg skal diskuter, hvorledes EU's institutioner kan demokratiseres. Er der nogle, som har et bud på det? -
HJÆÆÆÆÆLP !!
ForumindlægOversæt lige det her: men hvis jeg skulle vælge så vil det nok være dansk PLEASE !! -
Hjælp til at finde navne med betydning til min nye bog !!!
ForumindlægHejsa jeg skal til at skrive en ny bog. Alle personer i bogen har et navn, der har en særlig betydning, og som passer til deres rolle og person. F.eks. Silva = Skov (på latin) og William = beskytter Jeg mangler et navn til en ond hovederolle, så jeg tækte at jeg ville høre hvilke bud der ... -
Hjælp hurtigt PLZ
ForumindlægDet danske tekst: Tyskland 1943, hvor krigen er i fuld gang, bekæmper en lille flok universitetsstuderende, der kalder sig 'Hvide Rose', med al magt Det tredie Rige. Sophie Scholl og hendes bror uddeler flyveblade nær universitetet i München og maler ulovlige grafittiger , uden at tænk... -
Forberedende kursus
ForumindlægMit spørgsmål er kort og godt: Er det muligt at tage en slags forberedende sprogkursus inden man starter på Universitetet? Jeg har holdt 2 sabbatår (hvor kun det ene var planlagt) - Og selvom jeg opfylder alle krav til min uddannelse mht. nivaeuer, osv., kunne det være rart at få genopfrisket m... -
Længde på Indledning +
ForumindlægHej. Sidder og skriver 2 års opgave på hhx. Men er der en bestemt længde for en indledning? Jeg indsætter min indledning - i håb om lidt feedback, om hvad jeg muligvis kan gøre bedre. (ved godt i ikke har set hele min opgave) Jeg har valgt, at beskæftige mig med kvinder fra borgerskabet o... -
reinsteigern
Forumindlæghej er der nogen der ved, om der findes et dansk ord for "reinsteigern" eller "hinensteigern"? vi er flere der har diskuteret det, og vi kan bare ikke komme i takne om et tilsvarende ord på dansk. jeg er bare helt blank, og det er kraftedeme irriterende! og det står altså d... -
Hvorfor hedder det sein Moped?
ForumindlægHvorfor hedder det sein Moped og ikke seinem Moped i nedenstående sætning. Det burde da være dativ da der ikke er nogen bevægelse. Han er glad for sin knallert, fordi den er ny = Er ist froh für sein Moped, weil es neu ist -
HJÆLP!
ForumindlægHey alle! Håber nogle vil hjælpe! Jeg sku lave en oversættelse på spansk, nogle de vil se om jeg har nogle fejl? Det er nemlig min første aflevering!Det ville være super! Her er den, har prøvet så godt jeg nu kunne :) 1.Hr. Nielsen er dansker 1.Sr. Nielsen es danés. Oversættelse 8 1. Hr. Niel... -
PLEASE HJÆLP!! (Oversættelse)
ForumindlægEr der nogle der kan hjælpe med at oversætte en lille tekst på 100 ord? :-D På forhånd mange tak!! Her er teksten: Min drøm er at blive bioanalytiker. Jeg drømmer om at få en god uddannelse, så jeg kan sørger for mig selv, og samtidig have penge tilovers. Det er ikke en umulig drøm, jeg s... -
AT 2013 - valg af fag indenfor "Det frie valg"
ForumindlægHej Studieportal, Nu er AT-emnet 2013 blevet offentliggjort: Kampen for det gode liv. Jeg har tænkt utrolig meget på hvad jeg skal vælge, og er kommet frem til at jeg ønsker at bevæge mig indenfor noget omkring "Det frie valg". Det lægger jo umiddelbart op til en del fag. Jeg tæn... -
Kleiner Mann - was nun?
ForumindlægDa jeg har AT-uge lige nu vil jeg høre, om der er nogen der har teksten Kleiner Mann - was nun oversat til dansk? Den kan nemlig ikke findes på nettet. - det er btw kun uddraget af teksten jeg har brug for (10. Hans Fallada). På forhånd tak :) -
Projektopgave “Vendepunkter”
ForumindlægHej Vi har projekt opgave om lidt over en uge, og har fået overemnet “Vendepunkter”. Problemet er bare at jeg mangler et underemne... Jeg kunne godt tænke mig et lidt dybere emne, og måske også lidt en øjenåbner, men jeg er åben for alle idéer. Så hvis i har en idé, må i meget gerne skrive den:) ... -
Global amerikanisering
ForumindlægHej En kammerat og jeg har valgt Global amerikanisering under overemnet Globalisering en anden verdensorden. Ville bare lige høre om hvad i synes amerika har af indflydelse på industri- og underholdningsbrancheni Danmark/globalt set. Kom gerne med andre facts. (; -
Von eller vom?
ForumindlægHej, jeg er i tvivl om, hvornår man bruger von og hvornår bruger man vom, de har jo trods alt samme betydning? -
2. Verdenskrig
ForumindlægHEJ Ville lige spørge hvad der førte til 2. Verdenskrig. Hvad var forbindelsen mellem 1. og 2. Verdenskrig. Hvilke årsager var der til 2. Verdenskrig. Hvilke indflydelse havde Versaillestraktaten på 2. Verndeskrig. Håber i kan hjælpe hurtigst mulig. Det haster :( Mange tak :):/
