Søgning på: amish folket. Resultater: 15621 til 15640 af 19974
-
Har ikke hørt noget.
ForumindlægJeg har sendt mine ansøgninger til SDU for lang tid siden, men de har hverken skrevet/ringet eller sendt noget, hvori de bekræfter eller giver besked på, at de har fået mine ansøgninger. Har i andre hørt noget fra dem siden - i sendte jeres ansøgninger eller? Er virkelig bange :( -
I tilfælde af standby plads.
ForumindlægHej alle. Så er der snart kun et døgn til svar! Jeg vil bare lige høre hvis man får tilbudt en standby plads, hvad betyder det helt præcist? 1. Så vidt jeg ved er det noget med at man skal være parat til at hoppe ind hvis der skulle blive en plads? Men er det så hvis der er nogen som ikke har tak... -
Optagelse - hvis man får et nej
ForumindlægHej allesammen :) Jeg har søgt ind på 5 uddannelser fordelt på SDU og KU. Det som gør mig rigtig nervøs er mit snit... Det er ret dårligt og på SDU's hjemmeside står der, at man kan komme ind hvis ens snit er 6.0. Betyder det så, at jeg ikke kan komme ind hvis mit snit er under 6.0? :-( Og hv... -
Hvad er professionel bachelor ?
ForumindlægHej jaa, hvad er det ???? på forhånd tak.. -
Udeblevet brev.
ForumindlægHej alle. Jeg har søgt ind på København universitet. Ifølge adgangskvotienten ser det ud til at jeg sagtens kan komme ind på studiet, men alligevel har jeg slet ikke modtaget noget brev i dag. Jeg har snakket med Post Danmark, som siger at mange ikke har modtaget deres brev. De har fra universi... -
Kommunikation - journalisthøjskolen
ForumindlægHej på studieportalen.. Vil høre om der er andre der har søgt ind på den nye kommunikationsuddannelse på Jounalisthøjskolen i Århus? Hvis ja, hvilke forventninger har du til at blive optaget? Særligt efter det er kommet frem, at hver femte bliver optaget? -
HF
ForumindlægHvis man har gået i 9. klasse og fået sin eksamensbevis, og efter det beslutter man så at holde et års pause istedet for at gå i 10. klasse.. Kan det godt lykkes at tale med HF om at komme ind ?? Kan man godt komme derind uden man har taget 10 klasse, fordi man ik blev egnet. ? -
Aflevering
Forumindlæger der nogen som kan hjælpe miq med de her 4 opgaver pliss har glemt at regne brøkker -
HJÆLP MIG! Kulturelle forskelligheder
ForumindlægHej. Jeg er igang med en engelsk opgave, hvor jeg skal finde forskelligheder og misforståelser mellem Danmark og USA. Men kan intet finde. Mangler mest information om almindelige misforståelser mellem os og USA. Er der nogen der kender noget til det og kan hjælpe mig lidt? Eller nogen der har nog... -
impuls
Forumindlægen bil med massen 3500 kg kører med 55 km/t bestem bilens impuls. jeg er igang med at repetere, og kan ikke huske hvordan man laver denne opgave håber nogen kan hjæpe. -
Holde motivationen på sit studie?
ForumindlægHej. Sagen er at jeg læser HA.almen og startede her til sommer. Men jeg døjer lidt med om jeg kan holde motivationen hele de 3 bachlor år og de to kandidat år efterfølgende. Når man tænker over at det tager 5 år, syns jeg det tager lidt af motivationen, især når jeg samtidig gerne vil starte noge... -
Hjælp til engelsk
ForumindlægJeg ville høre om der var nogen som ville rette min tekst? jeg er rigtig dårlig til engelsk, så har taget mig meget lang tid at skrive denne lille tekst, så ville blive glad hvis nogen gad at rette den :-) Summary of I hate my skinny body! A girl write about how she hate her skinny body. When s... -
HF eller VUC?
ForumindlægHej, har nogle spørgsmål angående forskellen mellem VUC og HF ... hvad er den præcise forskel? Jeg kan forstå, at man netop skal til at betale i dyre domme for at gå på VUC, men hvorfor så ikke bare tage HF? - og hvad er kravene for at kunne tage et fuldt hf-forløb "gratis" fremfor at ... -
Hvorfor vil så mange læse medicin?
Forumindlægse ovenover -
Samfundsfag - DF
ForumindlægI min samfundsfags opgave har jeg fået dette spørgsmål: 3. Diskuter med inddragelse af bilag 3, hvordan Dansk Folkepartis valgresultater de senere år kan forklares(Her skal I anvende henholdsvis fordelings- og værdipolitik). Bilag 3 er valgresultater fra henholdsvis 1994 1998 2001 2005 2007 h... -
Darwins teori
ForumindlægJeg sidder her med et spørgsmål, jeg simpelthen ikke kan få begyndt på, min hjerne er gået helt i stå over det her spørgsmål eller rettere opgave: "Forsøg at give en forklaring på, hvordan det nye miljø på landjorden kunne skabe stor mangfoldighed af livsformer. Forklaringen skal inddr... -
Aftaleret - HASTER
ForumindlægJeg har virkelig brug for hjælp til denne opgave, jeg kan virkelig ikke greje den. Firma skylder din klient kr. 15.000 for forskellige leverancer, som ikke er blevet betalt. Du har sendt et inkassobrev. Ejeren af firmaet, har svaret, at hun rigtigt har drevet firmaet, men at hun har måtte lukke ... -
DHO - Middelalderen
ForumindlægHej! Jeg skal skrive en Dansk-Historieopgave med Middelalderen som hovedemne. Min problemformulering går på; "Hvorfor opstod der bondeoprør i Middelalderen?" Nogle idéer til "underemner" som jeg kan skrive om? Det er trods alt en opgave på 7 sider. :-) - Nina -
Macbook air eller pro?
ForumindlægJa jeg står her og er i tvivl om valget skal være en macbook air eller pro? Jeg går i 1.g og vil primært bruge den til gymnasiet, youtube, skype osv. Men jeg ser at pro har mere diskplads end air og den har også et diskdrev. Mens air er meget tynd og lettere at bære på rundt i skolen? Hvilken ... -
Biotek-studieretningen
ForumindlægHej SP Jeg har en stor interesse indenfor de naturvidenskabelige fag - herunder bioteknologi, matematik og fysik. Jeg har gå i 1.g nu, og er i grundforløbet. Men jeg har et spørgsmål til de der har biotek-linjen. Hvordan er niveauet? Er det hårdt og kræver de meget af eleverne? Hvad får i gene...
