Søgning på: srp samfundsfag og spansk. Resultater: 15661 til 15680 af 20599
-
fotosyntese hjælp (1.g)
ForumindlægHey, jeg er lige startet i 1.G og.....jeg har nogle problemer med disse spørgsmål:Forbruger en grøn plante CO2, når den udsættes for lys?Behøver en grøn plante lys for at lave fotosyntese?Her vil jeg sige ja. (Ifølge mine resultater fra forsøget). Er det rigtigt? -
SSO-karakter
Forumindlægmåske er der ikke mange der er interesseret i at vide hvordan de danske gymnasieelever har klaret sig til sso´en men jeg er. Derfor kunne jeg godt tænke mig hvad I 3.g´er skrev om, har fået og om det var det I forventede.Jeg skrev selv i matematik og fik 10, jeg overvurderede måske mig selv og tr... -
Inflation
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe mig med at forklare hvad forbrugerprisindeks betyder ? -
Den nye reform
ForumindlægHvad mener i om den nye reform? -
Hjælp med AT
ForumindlægHej Jeg skal snart til og op til eksamen i AT, og jeg er kommet i tvilv om hvad Metode er ? Håber der er en der kan forklare mig hvad det er... På forhånd tak for hjælpen mvh. Nikolaj -
Ekstremsport: samarbejde om talepapir
ForumindlægEkstremsport er et meget udbredt emne i dette AT-forløb, og samarbejdet omkring synopsen virkede rigtig godt. Jeg foreslår således et samarbejde og efterfølgende diskussion omkring talepapiret? Og hvis det er nogen der allerede har været oppe, så kunne det også være rart at høre fra dem.. Venlig ... -
AT eksamen - er heelt lost!
ForumindlægHej allesammen det kan være I har før skrevet hvad man gør når man skal til eksame, men er ikke god nok på denne side til at finde info omkring fagene Jeg skal snart op til AT eksamen, og jeg har skrevet en synopsis om Den industrielle revolution. Jeg har både skrevet en problemformulering, og ... -
High school shootings i USA...
ForumindlægHej..Nogen som har lavet en opgave om det emne? -
Fast food
ForumindlægHeyKommer muligvis op i emnet fast food i engelsk, hvor vi bl.a. har set "Super size me" og læst meget om McDonalds osv.Jeg har tænkt mig, hvis jeg kommer op i det, at persepktivere til livsstilsygdomme osv.Men har I andre gode ideer til, hvad man kan perspektivere til?Har virkelig brug... -
regne min gennemsnitud
Forumindlæghej er der nogen der gider regne min karakter ud, da jeg tror det er forkert måde jeg har lavet den på? og har kigget på internet, med regne men ik så god stor hjælp -
Eksamener - så læs dog
ForumindlægDet er da helt utroligt! Indlæg efter indlæg. Panik! Folk er paniske for eksamenerne, ikke fordi de nødvendigvis har eksamensangst, men fordi de ikke har læst én linje af deres bog gennem 3 år og forventer at få et godt resultat! Så tag jer dog sammen! Det kan da ikke være rigtig. Selvfølgelig ... -
Et problem
ForumindlægJeg har et problem.. Jeg søger nogen der hjæpsomme der kan hjælpe mig.. Jeg vil blive så meget glad. -
Det refleksive individ? (Svar hurtigt, tak)
ForumindlægHej alle deruder Jeg har problemer med, hvad der menes med "Det refleksive individ".. Er der nogle kloge hoveder derude bag skærmene som kan hjælpe mig hurtigt?? Tak på forhånd :) -
Cand merc/cand Oecon
ForumindlægSå skal også jeg til at vælge uddannelse og efter mange timers undersøgelse sidder jeg nu tilbage med to. Cand merc og can oecon. Jeg vil derfor høre om der er nogen, som kender forskellen på at læse til økonomi på handelshøjskolen Ha almen og dermed senere blive cand merc og økonomi uddanelsen... -
Spørgsmål om VUC - please hjælp, ekstremt vigtigt.
ForumindlægHej allesammen, jeg vil gerne ind på medicinstudiet, men jeg regner med at mit gennemsnit vil ende med at ligge på ca 9 på den gamle skala.. og det vil så falde på den nye. Jeg har så hørt at man kan forbedre sit snit gennem ½-års VUC, hvis man ikke afslutter sin studentereksamen(Hvilket jeg ne... -
Læse til statskundskab???
ForumindlægHej SP Jeg har altid været meget interesset i politik og følger altid med i udviklingerne verden over med hensyn til politik os.v. så derfor overvejer jeg som skrevet at læse til statskundskab, men det der bekymre mig er mine fremtidsmuligheder både pga. jeg bærer tørklæde og fordi jeg ikke r... -
økonomisk vækst og oliepriser - hjælp please
ForumindlægHej allesammen jeg har fået stillet denne opgave som jeg har brug for lidt hjælp til På grundlag af tabel 2 og 3: opstil to hypoteser om sammenhængen mellem økonomisk vækst og oliepriser. hver af hypoteserne skal understøttes af en faglig begrundelse. Tabel 2. årlig vækst i BNP. procent ... -
Inspiration?
ForumindlægJeg sidder med den udleverede CD og tænker "Nøj hvor er der meget kedeligt at skrive om". Jeg er blevet en smule forvirret over hvor man får det sproglige fag ind i vores geniale problemformuleringer? Og hvad er de samfundsvidenskabelige fag? Hvis nogle har nogle geniale ideer jeg må... -
intelligentpeople.com
Forumindlæghttp://intelligentpeople.com/ intelligentpeople.com er en datingside for intelligente mennesker. Man skal bestå en iq-test for at være medlem. Hvad synes I om konceptet? Bør man date på baggrund af sin intelligens? -
Skr eng på fredag
ForumindlægHej! Jeg er en af de uheldige der står og skal op i skr engelsk på fredag (9. klasse). De fleste vil nok synes jeg er heldig, men sådan har jeg det desværre ikke :/ Jeg vil høre om der er nogen der har forslag til hvad jeg kan komme op i? Og desuden ville det være dejligt hvis der var nogen der...
