Søgning på: amish folket. Resultater: 15781 til 15800 af 19974
-
Hej. Er tegnsætningen rigtig, og hvis I godt kan lide historien må I gerne bedømme den med karakter ;-)
Forumindlæg(Opgave 14.) Camilla Lerner. 8.I/K De levende døde - Roman af Mette Thomsen. Jeg putter pencillien, ned i lommen. Jeg ligger min hånd ind til hver en kuvøse, og tjekker spædbørnenes puls, normale ikke for høje eller for lave. Jeg glider langsomt hånden ned i lommen, og tager pencillien op,... -
final fantasi vii
ForumindlægHej.. er der andre som spiller final fantasi VII??har nemlig et spørgsmål verørende dette.. -
En god uddannelse der ikke kræver gym?
ForumindlægKan i anbefale nogle fremtidssikrede uddannelser med gode jobmuligheder, der ikek kræver en gymnasiel uddannelse? -
Til jer der skal startes i semptember? Har I fået dato osv?
ForumindlægJeg godkendte over interntettet, men fik ikke efterfølgende nogen mail om hvornår, og hvor jeg skal starte.Derudover ved jeg stadig ikke hvornår rus-turene begynder. Nogen der kan hjælpe mig, har I fået disse ting? -
Hjælp til opgave!!!
ForumindlægHej, jeg har følgende opgave for: http://peecee.dk/index.php?lid=1&aid=1&pid=2&loadid=1006 Men jeg forstår ikke opgave 1 Kan I hjælpe mig? Jeg er på bar bund :( -
Lie to me
ForumindlægJeg har været lidt i tvivl om hvilken kategori jeg skulle stille dette spørgsmål i. Nogle af jer har måske set serien "Lie to me" der for tiden kører i fjernsynet. Er der nogen der ved om det rent faktisk er muligt at studere de ting som den mandlige hovedperson deri udøver? -
disko-dronning
Forumindlægnogen som kender digtet : "disko-dronning" af troels trier??? -
Argumentationsanalyse
ForumindlægJeg har lidt brug for hjælp til at komme igang med min analyse? jeg har aldrig lavet sådan en form for analyse? skal jeg først lave en indledning? hvor jeg præsenterer teksten??? Jeg har læst at en god måde at starte op på: Det er rigtig godt, hvis du kan begynde din analyse med at forkl... -
Oversættelse!
ForumindlægHjælp- Oversæt Hvis vi sammenligner Obama med Martin Luther King som i 60’erne prædikede lige rettigheder for sorte og hvide, valgte man dengang at skyde den sorte mand hvor mand i dag i USA valgte at gøre ham til præsident. Dette viser tydeligt den forandring som er sket i USA igennem ... -
Stop global opvarmning
ForumindlægHey er der ikke lige en der vil fortælle hvordan man kan stoppe global opvarmning, i detaljer. -
NEJ - det passer jo ikke!!!
Forumindlæghttp://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-6790834.html De har da helt misforstået politiken bag sp.dk... se: https://www.studieportalen.dk/Info/Teachers.aspx https://www.studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx?id=335765 https://www.studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx?id=335810 osv. Jeg kunne blive v... -
Kan man være mor og læge?! :s
ForumindlægHej! Spørgsmålet giver jo sig selv, her tænker jeg meget på, at det tager lang tid at blive læge, man skal igennem en masse kurser, møder, prøver osv. Min drøm er at læse medicin efter sommeren, håber da også på at komme ind; men er pludselig blevet bekymret for om jeg nogensinde kan bl... -
synopsis
ForumindlægHvad er en synopsis. Skal jeg bare lave en rapport også fremlægge i powerpoint til eksamen ?? -
Gamle karakterskala & videregående uddannelse ?
ForumindlægHej alle ! Jeg står og skal til at søge ind på videregående uddannelse her efter sommerferien, og jeg afslutter min nuværende gymnasielle uddannelse her om nogle dage. Jeg er under DEN GAMLE REFORM - altså benytter jeg mig også af den gamle karakterskala. Jeg ved godt, at der har været en masse... -
11 eller 13
ForumindlægHey alle sammen.. Er der nogen der kan give mig nogle fif til hvordan man får 11 eller 13 (gammel reform) til dansk eksamen.. :)Jeg skal op d.27 jun. og vil meget gerne slutte på bedste vis :) Skriv endelig.. :D -
Skat
ForumindlægMener I, at skatten skal nedsættes? De Konservative har et mål om at få topskatten ned på 50 %, mens Ny Alliance vil have den ned på 42,5 %. De fleste politikkere mener også, at det er det bedste våben mod sort arbejde. Det er ikke fair, at nogen betaler 63 % i skat, mens andre ikke betaler. D... -
Hvad synes i om religion?
ForumindlægJeg er igang med et projekt i projektugen. jeg har emnet grænser mellem tro og vanvid, og til mit produkt skal jeg have så mange meninger som muligt. Hvis nogle kunne tænke jer at skrive hvad i synes ville det være en stor hjælp :) -
Bestem integralet
ForumindlægEn der vil hjælpe mig, med at bestemme dette integrale: En funktion er givet ved, f(x) = 4x3 Bestem integralet, ∫21 f(x) dx -
Hvem tror på gud?
ForumindlægJeg som det fremgår af overskriften! Hvem her inde på SP tror på gud, eller en form for højere magt? Mine forældre er begge muslimer og hvad mig angår tror jeg på intet, før det er videnskabeligt bevist! -
HASTER - 24 imers eksamen -
ForumindlægHej alle sammen, Jeg har her til morgen trukket, mit samfundsfag B eksmaen sæt, og det er den klemte velfærdsstat der er tema. Det er sådan okay lige til, at gå til, men ville være rart med lidt indput. Jeg har indtil nu, tænk klemmerne, lav/høj kunjunktur, evt. velfærdsmodellerne. Jeg sy...
