Søgning på: tysk disposition reisen. Resultater: 15901 til 15920 af 18642
-
Hjælp til oversætning.
ForumindlægMein Name der besten Freunde ist Halima. Sie ist 15 Jahre, wie ich alt. Wir sind beste Freunde seit kindergarden gewesen. Sie ist ungefähr 1.65 hoch. Sie hat schwarzes Haar, mit broun Streifen. Er det rigtigt, hehe =-. :D :P. -
grammatik
ForumindlægJeg er ikke særlig god tiltysk gramma ville bare spørger om der ikke var en der gad at hjælpe mig med min stil, bare læse den og understrege mine fejl -
5 sætninger, rettelse
ForumindlægIch habe schreiben eine Resümee um die Gedicht. Der Gedicht sich handeln um der Mauer als bleib geöffnet. Die Menschen sind überglücklich weil der Mauer geöffnet ist. Sie feiern und tanzen um die Mauer und Sie ist froh weil Hitler und die Hakenkreuze weg sind und alle gut dahaben! Aber der Osten... -
analyseret sætninger, er de rigtige? haster....
ForumindlægHej. håber at i kan fortælle mig om de her sætninger er analyseret rigitg.. 1.Vi(x) vil(o) ikke køber bilen(genstansled) i dag. 2.hvornår vil(o) du(x) bestille varerne(genstansled)? 3.vi(x) havde(o) ikke købt varerne(genstansled)? 4.Vi(x) vil(o) sende varerne imorgen. 5.Det(x) havde(o) også regn... -
Tyskstil om fremtidsplaner
ForumindlægHej er der nogle derude der vil hjælpe mig?? Jeg skal have oversat dette: Jeg har altid godt kunne tænke mig at være politibetjent, meget gerne i udlandet som fx Miami, men jeg har dårlige knæ så det bliver nok ikke til noget. Jeg har tit tænkt på at blive læge, måske endda i forsvaret, da ... -
billedbeskrivelse rette takkkk
Forumindlæg'Hej er der nogen der kan rette og se om jeg har skrevet det korrekt. Tak på forhånd. George Grosz, war ein deutsch- amerikanischer Maler. Er malet dem Bild im 1928. Auf dem bild sieht man Berlin im 1928, die Untertitel ist “Berliner Straßenszene”. Auf dem Bild ist der drei Pers... -
Heisenberg
ForumindlægHar nogen af jer set "Copenhagen". Den om Heisenberg og Borh's møde i københavn? Jeg er lidt i tvivl om hvad Heisenberg gjorde for Hitler under 2.verdenskrig. -
Ejefald
ForumindlægHejsa... Er der nogen der vil hjælpe mig med at rette nogle engelske sætninger.. 1. Husets værelser er store og lyse: The rooms of the house are big and light. 2. Husets ejer er ikke hjemme: The owner of the house is not at home. 3. Ejerens navn er Smith: The owner's name is Smith. 4. Eje... -
Tyrkiet
Forumindlæghttps://www.studieportalen.dk/Medlemmer/Member.aspx?id=41760 Skal Tyrkiet med i EU? Det mener han åbenbart. -
Fejlstrømsrelæ og jordforbindelse
ForumindlægHvordan opfører et fejlstrømsrelæ sig, hvis eksempelvis isoleringen på fase-ledningen i en mikrobølgeovn er beskadiget og har kontakt med dens metalkabinet som ikke er tilsluttet jord i stikkontakten. Vil relæet i så fald først slå fra EFTER en person har rørt ved metalkabinettet? Tak! -
Hvad betyder denne sætning??
Forumindlæg”Livet er dejligt at leve, bare man har karaktersvaghed nok til at nyde det.” Sokrates -
Rettelser (hjælp mig)
ForumindlægHej igen alle sammen . Nu har jeg kiggede den grundigt i gennem håber nu i gider retten den På forhånd tak :) Beim Chatten hat Simone und Christian aus Köln kennen gelernt und Eine Woche später treffen sich Simone und Christian in einer Pizzeria in Köln. Meine Erfahrungen er ist gut für Christi... -
Hvad gør jeg forkert?
ForumindlægHej folkens, Nu er jeg lige startet i syvende klasse og jeg har fået til opgave at skrive om mig selv. Da jeg havde skrevet det, fik jeg min far til at kigge på det, og han sagde at jeg ikke stiller de engelske sætninger rigtigt op. Han gad ikke rigtig forklare det, så derfor håber jeg at I vil ... -
Haster, hjælp til oversættelse :D
ForumindlægNogel der vil hjælpe mig med at rette og oversætte disse tekster? Har prøvet ved dem jeg lige kunne, de andre kan jeg ikke.. På forhånd tak for hjælpen.. - I mange år har han nu arbjedet på akkord? - Lægen synes også, at han bør skåne sig selv, og værksføreren er parat til ham et andet arbejd... -
simple past tenseverbs in simple past tense
ForumindlægHvordan laver man ord om på engelsk simple past tense? Jeg ved at ved nogle ord sætter man ed på. Men jeg ved ikke hvordan man kan " se det.. " Det er disse ord jeg skal lave om. Nogle af ordene, ved jeg godt hvordan man laver om, men jeg tænker bare stadig, at jeg ikke forstår d... -
Hjælp til få sætninger med relativ pronomen og dobbeltstyrende præp ?
ForumindlægHEJ alle sammen :D jeg har fået til opgave at finde de rigtige ord, men jeg er fuldkommen forvirret, er der nogen som kan hjælpe ? Overvej først, om der er tale om rumlig eller overført betydning. Hvis der er tale om rumlig betydning, skal du afgøre om der er tale om bevægelse mod et mål el... -
Medicin
ForumindlægHvilke muligheder har man hvis man er sprolig student, gennemsnit på 8 efter det gamle skala for at komme ind på medicin studiet? Nada?? Findes der ikke nogle genveje, smutveje? -
Til alle gymnasieelever og folk der kender gymnasieelever?
ForumindlægHej alle gym. elever + alle der kender gym. elever. Et gymnasie år er så småt ved at slutte, og eksammen står for døren. Men hov der er gået noget galt. For en 3g'er kan det blive et helvede at skulle op til eksamen. For når der skal gives karakterer sidder der én censor og én lærer. Og modp... -
appelformer
Forumindlægjeg har lidt svært med at gennemskue appelformerne især patos og etos? hvordan finder jeg dem i en atikel -
Freuds teorier
Forumindlæghej vi er 2 piger, der godt kunne trænge til noget hjælp. vi har fået til opgave, at fortælle lidt om Freuds teorier. vi synes ikke, at kunne finde noget, så vi søger hjælp her. ! Håber nogen kan hjælpe. :)
