Søgning på: erhvervsøkonomi case 1. Resultater: 16021 til 16040 af 152771
-
hjælp lige hurtig
Forumindlæghola kan du/i lige hjælpe mig med at oversætte det her til spansk: 1. hvad laver du ? 2. keder mig og du ? 3. jeg hører musik og snakker med vennere 4. fødselsdag knus cecilie -
FRA SUPERCALC TIL EXCEL
ForumindlægJeg skal have skrevet noget fra supercalc ind i EXCEL, men det virker ikke rigtig... sådan her ser det ud i supercalc: =If(and(d3=12,b3<13),1,d3+1 men den vil ikke godkende det i excel... -
%
ForumindlægForetag følgende prisændringer, idet den nye pris skal angives: A) 350 kr. sænkes med 8% Mit bud: S= 350 * (1+0,08) = 378 , er det rigtigt? -
Opgave 3
ForumindlægEn funktion f er bestemt ved f(x) = x-3+9/(x+1) Bestem definitionsmængden for f. Beregn de lokale ekstremumsteder for f, og angiv de lokale ekstrema. -
Help spansk
Forumindlæg1. Hvor har de været i ferien ¿Adónde vas a ir de vacaciones? Er det rigtigt? Hvem har i været sammen med? den kan jeg simpelthen ikke oversætte, håber nogen vil hjælpe mig -
hjælp til forskrift til eksponentiel udvikling
ForumindlægOm den eksponentielle udvikling f gælder, at f(2)=1 og f(-2)=81. Angiv en forskrift for f en der vil hjælpe mig til hvordan jeg kommer igang med denne opgave. På forhånd tak. -
Hvad hedder det?
ForumindlægHedder det: 1. "By the way, where do u live" 2. "Where do u live, by the way?" -
Reducere udtrykket?
Forumindlægc) Reducer udtrykket x2 – (1 – x)(7 – x) ? Sidder og er igang med en større aflevering, kan ikke lige regne den her ud. Nogle der vil være flinke at hjælpe? -
Øhh? Hvad skal jeg lave? Er det samme opgave?
ForumindlægSidder med øvelse 2 nederst på denne side: http://peecee.dk/upload/view/115766 (Tryk "Vis det originale billede") Er det samme øvelse som 1??? Hvad er det jeg skal bare oversætte? -
osmolariteten
Forumindlægosmalariteten i en 0,2 M vandig opløning af K2SO4 er 0,60 men jeg får det til 1,4 fordi jeg siger: 0,2 * 2 + 0,2* 1 + 0,2 * 4 = 1,4 -
Svær differentialligning.
ForumindlægBestem til differentialligningen dy / dx = ex +3 * y den løsning, hvis graf i punktet P(1,f(1)) har en tangent med ligningen y = x - 5. På forhånd mange tak. : ) -
udregning for en "rod" ligning
ForumindlægHvordan kan jeg bevise denne ligning uden brug af lommeregner/regneprogram 3√(2+√5)+ 3√(2-√5)=1 -
Integration
ForumindlægJeg har to brøker som jeg har problemer med at integrere. Og så har jeg en integrationsopgave hvor der ikke står nogen ligning. Skal jeg så antage at der står 1 eller 0? http://img186.imageshack.us/img186/8365/hjalpew4.gif -
Linjeelementer i differentialligninger
ForumindlægHej SP Hvordan løser jeg opgave b. Jeg har prøvet i 1 time nu, men forstår ikke hvordan jeg kan løse den. Nogle klogehoveder der kan hjælpe mig???? -
Rumgeometri: retningsvinkel?
ForumindlægHejsa Nogen der vil fortælle mig, hvordan jeg finder retningsvinkel i denne opgave. Jeg ved ellers godt hvordan opgaves skal gribes an, dog er jeg gået i stå, fordi jeg ikke kan finde retningsvinklen :-( x 1 ... -
bestem integral
Forumindlægbestem integralet ∫01 2x/x2+1 dx jeg får integralet til blive 3/4 del men det ikke det rigtig svar er der en som vil skrive med forklaring hvordan man løser det -
Integralet
ForumindlægUden hjælper midler .. hvordan bestemmer jeg intergralet ∫^1 _ 0 ( 2x^3 + e^x) dx. håber i forstår hvad der står .. -
brøkregning
ForumindlægHej, sidder lige nu med to brøkregninger som jeg ikke kan få løst. håbet nogen kan hjælpe: den første er: 1+ (3/7) - (13/14) den anden 1/4 * 5 + 3/2 + 3 * 1/12 -
hjælp liniære funktioner
Forumindlægom en liniære funktion f med Dm(f)=[-4;8] oplyses følgende: f(3)=2 og f(7)=-1 bestem værdimængden Vm (f). -
Matematik
ForumindlægBestem ved blyantsmetoden en ligning for tangenten i punktet P(1,f(1)) for hver af nedenstående funktioner. hvordan laver jeg denne her f(x)=4*in*x+x3 :)
