Søgning på: matematik fp9 maj 2016. Resultater: 16041 til 16060 af 34042
-
Tysk Disposition (meine Familie)
ForumindlægDisposition: 1. Warum habe ich dieses Thema gewählt? Ich habe das Thema gewählt, weil meine Familie sehr viel für Mich bedeutet. Ich habe eine sehr grosse Familie auf meine Vaters Seite. Aber meine Mutters Seite ist nicht so gross. Ich will in diese Disposition über meine Familie erzählen. 2. Me... -
Næsten intet nyt til den mundtlige eksamen - er jeg på røven?
ForumindlægHej alle. Jeg skal op i AT på mandag, og jeg er begyndt at bekymre mig en smule. Da jeg for et par måneder siden afleverede min synopsis, var den meget grundig og ærlig talt virkelig god. Den fyldte dog 5-6 sider, hvilket giver mig problemer nu. Det er jo meningen at man skal bygge videre på ens ... -
Solformørkelse
ForumindlægMan kan se en somformørkelse ved at tage en kasse, bore et hul og sætte folie med et lille hul i og vende den side mod solen(har læst mig til). I den anden ende af kassen vil man kunne se en lysplet, solen. Men ser man da så, at den lille lysplet gradvist bliver mørkere og ser derved solformørke... -
Hvad importere Sydafrika?
ForumindlægHej, Jeg har ledt ret lang tid på nettet. For at finde ud af hvad Sydafrika importere af varer. Det eneste jeg indtil videre har kunne finde er olie. Tak på forhånd. -
Karen Blixen skrivestil
ForumindlægHej alle sammen! Jeg sidder her og undre mig over, hvordan i, i punkter, vil kendetegne Karen Blixens skrivestil? :))) -
Grunde til aktiv dødshjælp
ForumindlægHvilke argumenter kunne der bruges til hvorfor de skulle komme aktiv dødshjælp? -
Mat A STX skriftlig eksamen 21.maj 2019
ForumindlægNogen der har været oppe til eksamen i mat A idag? hvad synes i om sættet? -
Help!!! :D
ForumindlægHej, Vi har fået et spørgsmål af vores lærer som skal besvares. Her er spørgsmålet: 1. Forklar hvorfor afbrænding af fossile brændstoffer øger atmosfærens indhold af drivhusgasser. Mit spørgsmål er så: kan man lave et reaktionsskema over afbrænding af fossile brændstoffer, og på den måde påvise/f... -
Dansk - skriftlig årsprøve eksamen
ForumindlægJeg har lige et lille spørgsmål ang. den skriftlige årsprøve / eksamen i dansk. Må man gerne have opgaver med, fx hentet her på studi, og bruge dem til inspiration ?Fx hvis jeg har hentet en eksamensstil fra sidste år, og jeg skal skrive den samme til årsprøven, må jeg så gerne bruge den til insp... -
EU og USA
ForumindlægGoddag i kloge hoveder.Er der nogle, som tilfældigvis har skrevet en opgave om forholdet mellem USA og EU før, under og efter Irak-krigen??Jeg vil være meget taknemmelig, hvis der var en sjæl, som kunne hjælpe mig!På forhånd tak! -
SPANSK
ForumindlægHejsa!!! Jeg håber at nogen af jer derude, der kunne hjælpe mig med en spansk oversættelse jeg har lavet: Una dia dos chicos encontraron una pasaporte en la calle. Fue una pasaporte espanol, pero no fueron capez de ver a quien le pertenció, porque el nombre fue borrado. Los chicos llevaron lo... -
Danmark - neutralitet - haster
ForumindlægHejHar været på ferie i USA i efterårsferien og har fuldstændigt svedt ud at jeg skal aflevere emne til SSO på fredag. Jeg vil skrive i historie og det eneste jeg lige kunne finde på der lyder interessant er noget med om det var fornuftigt at DK overgav sig til tyskerne i 1940 så vi undgik minima... -
biologi opgave...
ForumindlægHey Studi-folk..og især biologi-kloghovederJeg har en lille opgave i biologi, som jeg virkelig har brug for hjælpt til.. jeg kan ikke find ud af den.Problemet er nu at der er en graf og et skema, derfor kan jeg ikke rigtig skriv opgaven her... så hvis nogen er villig til at hjælpe.. kan i så ik o... -
DANSKopgaven 1.g
ForumindlægHej..Skal til at vælge boge til danskopgave. tænkte på om I kunne anbefale en bog eller andet stof.? I må meget gerne begrunde jeres svar. -
Den franske revolution
ForumindlægSom i nok allerede har gættet, så handler dette indlæg om historieopgaven.Jeg er i øjeblikket i sinde med at skrive opgaven, til trods for at den først skal afleveres om en måned.Jeg beskæftiger mig med emnet "Den franske revolution" herunder tager jeg udgangspunkt i den menige befolkni... -
Bestem de to værdier af k, for hvilke ligningen f (x)=k har præcis 2 løsninger.
ForumindlægHey allesammen, kan ikke finde hoved og hale i denne opgave, nogen der vil hjælpe? opgavebeskrivelsen er vedhæftet som et screenshot -
Student til Universitet - SU? Penge?
ForumindlægHej Alle Jeg bliver forhåbenlig student her til Sommer 09, og skal læse på universitet efter sommerferien. Det betyder at jeg ikke får SU i Juli, August og September måned. Altså går jeg glip af små 15000 kr, som jeg skal bruge på lejlighed. Jeg kunne forstille mig, at jeg ikke er den første der... -
2.verdenskrig
ForumindlægJeg sidder med følgende spørgsmål:er der en sammenhæng mellem fredsslutningen efter 1.verdenskrig og afslutningen på 2. verdenskrig?jeg ved ikke lige helt hvordan jeg griber dette an? -
Hjælp til statistik opgave.
ForumindlægHej, tænkte på om der var nogen som ville hjælpe med denne statistik opgave, hvor der forklares undervejs hvad man skal gøre.. Det med de forventede værdier kunne jeg rigtig godt have tænkt mig få afklaret, hvordan man udregner dem. Desuden dette er en GOF test ikke? :-) Opgaven er vedhæftet ... -
eksamen 3-årigt u. hjælpemidler
ForumindlægEr vi ikke enige om, at den var utrolig nem? Nå, men vil høre hvad I fik i sidste opgave 10?
