Søgning på: Redegørelse for lille rødhætte. Resultater: 16221 til 16240 af 31547
-
Hvad er en Nærings fattig sø?
ForumindlægSpørgsmålet siger sig selv hvad er en nærings fattig sø? Hvs i ved det eller har et link vil det være super dejlig :) -
En god metafor/sammenligning
ForumindlægMhello people. Jeg sidder og skriver et essay, og det er gået op for mig at jeg ikke lige har nogen sammenligninger/metaforer, som vores lærer plejer at være ret glad for. Er der mon nogen der kan hjælpe mig? :) Indtil videre har jeg fundet et sted hvor der passer godt ind; "et samfund uden ... -
hjælp til matematik
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe mig med denne opgave.. Et beløb sættes i banken på en konto med en fast årlig rente. over 8 år vokser beløbet med 17,54%, og efter 14 år står der 73291 kr. 1) hvilket beløb blev sat i banken?? nogen der kan hjælpe mig... -
Essay om H.C.A på 9. klasse niveau
ForumindlægHej. Jeg har fået til opgave at skrive et kort essay om H.C. Andersen. Vil gerne høre jeres mening om det, og hvad karakteren ville blive til? - Evt nogle rettelser. download link: http://peecee.dk/?id=73810 Mvh -
Skrabespil
ForumindlægI et fjernsynprogram blev udvalgte seere inviteret til at spille et særligt "skrabespil". Spillepladen var delt i ni felter. På hvert felt var anført et beløb, som ved spillet begyndelse var dækket af et uigennemsigtigt materiale. De ni beløb var: 10.000 kr, som stod på 3 felter 25.000... -
Forskrift for kurve
ForumindlægJeg finde en forskrift for en kurve, der skærer i (1,1 ) og hvis hældning i (x,y) er y^2/x^3 Her siger jeg; dx/dy = (y^2)/(x^3) x^3 dx = y^2 dy Integrerer på begge sider og får så; y^3 = (3/4)x^4 + 3K , hvor K er en konstant. Denne bestemmes: k = (1^3 - (3/4)*1^4)/3 = 1/12 Så: y = 3.ROD(0,75*... -
Gratis bredbånd
ForumindlægHvis SU'en ikke slår til, så tage et kig på denne hjemmeside, der løbende giver gode råd til, hvordan man får gratis bredbånd. http://www.gratisbredbaand.blogspot.com/ -
Indledningens indhold
ForumindlægNu har jeg læst lidt rundt på de andre tråde men det står ikk helt klart for mig endnu. I indledningen , skal jeg der skrive min problemformulering? Altså self. ikke i punkter, men sådan i hele sætninger ? Eller er dette lige meget da den jo er vedlagt i forvejen ? -
reducere
ForumindlægReducer følgende: (4x - 3y + 5z)*(1/2x + 7z) * (-9y - x) -
Bestem a og b
ForumindlægHeysa-sa! Jeg plejer ikke at have problemer med disse a og b opgaver, men denne gang er det dog lykkedes mig at gå i stå i en opgave. Opgaven lyder: Bestem konstanterne a og b, når du ved at lydniveauet, som er LN aftager med afstanden r fra højttaleren. Denne funktion kan vises således: LN=a&bul... -
Gallakjole?!
ForumindlægHej, Jeg har bare et hurtigt "generelt" spørgsmål... Hvor kan man købe gallakjoler henne? Jeg gider ikke det med at købe over nettet, for det går bare ikke, for skal jo nok prøve tusind inden jeg er tilfreds... Så er der nogle som ved hvor man kan købe noge gallakjoler henne? Og gerne ... -
Resultatopgørelse vs Likviditet
ForumindlægHejsa, Har et spørgsmål hvor jeg skal forklare hvorfor en virksomhed både har brug for en Resultatopgørelse og en likviditetsbeskrivelse. Jeg har skrevet dette indtil videre Resultatopgørelse viser indtægter og udgifter i en given periode. Likviditet er god at have da den fx ka... -
Boyle-Mariottes lov
ForumindlægJeg har uploaded en opgave, som giver mig lidt problemer. http://peecee.dk/index.php?lid=1&aid=1&pid=2&loadid=76259 I opgave a1 må trykket ved vandret være lig p_0? Når åbningen vender op af øges trykket af den ovenfor liggende mængde kviksølv? Og når den åbne ende vender ned af så vil jeg jo ... -
Hvad betyder "Frie fugle flyver, tamme har længsel"?
ForumindlægHej alle, Er der nogen, der kan forklare hvad den følgende citat betyder: "Frie fugle flyver, tamme har længsel". -
oversættelse ´dansk-fransk
ForumindlægHej Jeg har en dansk tekst på 10 linjer som jeg har oversat til Fransk jeg vil gerne have at nogle lige så det igennem og evt. kom med rettelser linket til teksten er http://peecee.dk/?id=76466 -
Lige en sætning til de gode!
ForumindlægJeg skal lige have oversat en enkelt sætning fra dansk. Den lyder således! Julen fejrer de i Norge. "Der er der sne" Da ist da Schnee? Da gibt es Schne? Mvh. Simon -
hvordan analysere og fortolker jeg snehvide
Forumindlæganalyse og fortolkning af snehvide -
Mennesket skabt i Guds billede?
ForumindlægHvad mener man helt præcist, når der i Biblen står, at "Mennesket blev skabt i Guds billede"? -
EFFEKT
ForumindlægNogen der ved hvordan man udregner effekten på gammastråling? En sjov formel evt. (: -
Menstrationscyklus
ForumindlægNogen der kan forklare mig, hvad disse faktorer har af virkning i fht. menstrationscyklusen. (herunder feedback). Faktorerne er : FSH, LH, Østrogen, Progesteron.
