Søgning på: matematik noter skriftlig c. Resultater: 16221 til 16240 af 102572
-
Hvad gør jeg forkert ?
ForumindlægJeg sidder og forbereder mig til mundtlig årsprøve i matematik 1. g.Jeg er i tvivl om, hvorvidt der er en fejl i min lærebog Carstensen, Frandsen og Studsgaard Mat A1, side 191 eller det bare er mig. Men jeg vil også have at retningsvektoren i figur 32 r2=(1 -c) istedet for (1 c), men gør jeg for... -
Do-omskrivning
ForumindlægHejsa jeg har fået en opgave for til i morgen, hvor jeg skal oversætte nogle sætninger i kan lige få opgaveformuleringen. Afgør, hvilke af følgende danske sætninger der, på engelsk, skal have do-omskrivning. Oversæt derefter sætningerne. Jeg fik af vide af min lærer, at jeg bare skulle oversætte ... -
FYSIK
ForumindlægDet er egentlig meget let at skulle forberede sig til en matematik-prøve. Her skal man bare terpe de forskellige emner i gennem. Men hvaså med en fysikprøve? Prøven er trods alt med hjælpemidler? -
Z/E og cis/trans
ForumindlægVil Z altid være cis og E altid være trans, hvis de skal "oversættes"? -
Eksponentiel udvikling - hvad fortæller størrelsen a
ForumindlægJeg har denne opgave i matematik, hvor jeg virkelig ikke kan finde ud af, hvad man kan sige størrelsen a fortæller i de tre eksponentielle udviklinger. Har vedlagt et billede. -
Brug for hjælp asap!!!
ForumindlægHeyo, jeg har vildt meget brug for hjælp til en matematik opgave. Der er et billede linket til som forklarer det hele. :D Værdsætter al hjælp!!!! https://gyazo.com/139b8ed122b5dd5868fdbefa4867bc68 -
komplekse tal
Forumindlæghej har en opgave der lyder bestem samtlige komplekse tal z, der opfylder z^2+(1+i)z+i=0 løser man det bare på samme måde som almindelig andengrads eller hvad, og tager forbehold for d kan være negativt men når man ganger parentesen ud fås z^2+z+iz+i=0 og hvad er så hvad håber nogen kan hjælpe... -
AREAL AF TREKANT
Forumindlægjeg skal bruge formlen for arealet af en trekant, den med sinus?? hurtigst muligt .tak!1 -
Gammel ordning
ForumindlægHej folkens Jeg vil høre om der er nogen som har arbejdet med emnet Gammel ordning . Jeg er fuld i gang med at forberede til mat skriftlig, men har ikke de helt store noter til gammel ordning emnet. Hvis der er nogle der har nogle gode noter omkring dette emne, så vil i ikke nok sætte dem ind h... -
Bestemmelse af vikler i en retvinklet trekant
Forumindlæghjælp..Jeg kender alle trekantes sider, men kun en enkelt vinkel.Jeg skal nu finde de resterende vinkler.a=15b=20c=25vinkel c = 90 graderhvordan finder jeg de 2 sidste vinkler? -
Dansk Hf A niveau eksamen?
ForumindlægDansk Hf A niveau er det mundtlig eller skriftlig eksamen -
Filosofi/psykologi
ForumindlægJeg har nu(meget sent) blevet fast besluttet på at læse antropologi(på KU), hvorfor matematik på B-niveau, ikke mere er en nødvendighed. Men jeg er faktisk i gang med at supplere med netop det fag i øjeblikket, fordi jeg troede at jeg ville læse statskundskab. Min situation: Jeg mangler enten et ... -
Allan Sim !
ForumindlægAllan Sim !Jeg gå på VUC aftenskole på et spanskhold der hedder Spansk fortsættersprog høj-niveau.Som jeg kan se det er der 3 niveauer:Spansk begyndersprog = niv. CSpansk begyndersprog høj-niveau = niv. BSpansk fortsættersprog høj-niveau = niv. AJeg har et spørgsmål til dig angående skriftligeksa... -
Hvilken linje skal jeg vælge
ForumindlægHvilken linje synes i er den bedste og nemmeste, hvis man kan sige det på den måde:) Samfundsfag A matematik A Samfundsfag A Engelsk A Eller den naturvidenskabelig linje?? Jeg mener selv Sam A og Mat A -
SRP valg af fag
ForumindlægHejsa! Jeg har nu søgt lidt rundt omkring og kan simpelthen ikke finde ud af hvad jeg vil skrive om i SRP (eller hvilke fag jeg skal vælge.) Har matematik og kemi A og så Fysik på B. Nogen der har nogle ideer de vil dele? Evt. en opgave til inspiration? -
Tryk
ForumindlægHej Jeg har svaret på e) som er under "fremstilling af jern" (jf.link) fra studienet, men det virker forkert, hvordan vil I løse den? http://uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF11/110518_kemiA... -
Bekræftelse
ForumindlægHej Jeg ville lige spørge jer om, der er nogen af jer, som ved om man få et brev igen når man har bekræftet et ja tak til en studieplads. Altså om man får et brev, hvor der står på skrift at de har modtaget mit brev om bekræftelsen? -
SSO, tilrådeligt?
ForumindlægHej alle.Jeg overvejer at skrive SSO i matematik. I den forbindelse kunne jeg godt tænke mig, hvis I gad skrive jeres positive/negative erfaringer med at skrive i matematik.Jeg kunne også godt tænke mig at vide, om nogen har skrevet om pi? Kan det anbefales?Mvh Sabrina -
Hvem ellers?
Forumindlægend mig skal op i skriftlig matematik A-niveau den 2. juni?Jeg har gået til mat-A på halvårs-kursus og skal op i skriftlig den 2. juni. Desværre har jeg forlagt min skriftlige pensumsopgivelse, men er der nogen der ved hvilke emner som bliver opgivet?Eller nogen der blot ved hvilke emner der opgi... -
ungdomsuddanelse
Forumindlæghey er lige blevet færdig med min FSA og har fået 8,16 i gennemsnit. jeg er ikke så stolt over min karekter selvom det er det højeste jeg nogen sinde har fået. jeg i den tvivl om at det var det rigtige at vælge Gymnasiet istedet for HTX ??? jeg har valgt linjen MAT A, Fys B, Kem c jeg ville g...
