Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 16241 til 16260 af 42938
-
Studieretning
ForumindlægHej, jeg er blevet en MEGET forvirret pige. Jeg går i 9. klasse lige nu og selvfølgelig skal man tage stilling til hvad man skal efter folkeskolen. Jeg har beslutten en 10. klasse på et gymnasie, senere vil jeg på gymnasiet da det er et krav (skal læse til jura). MEN, selvfølgelig bl... -
hjælp - fejl i synopsis
ForumindlægHej. Jeg har lige indset at jeg i min synopsis har skrevet at jeg har brugt den kvalitative metode, når jeg i virkeligheden har brugt den kvantiative. Og jeg har skrevet at jeg har brugt den hermeneutiske spiral, hvilket jeg senere har fundet ud af var forkert og droppet.. Trækker det ned med de... -
matematikeksamen
Forumindlægpotensfunktioner omtal differentialkvotient og stamfunktion til en potensfunktion Nogen der vil hjælpe mig :((( -
Mutationer - hvilke er arvelige?
ForumindlægHej! :) Jeg bliver pludselig lidt i tvivl om nogen ting mht. mutationer, og håber nogen kan hjælpe mig med at få det afklaret 1) Det er kun kromosomale mutationer der kan nedarves til nye generationer, ikke? 2) Kan der ske punktmutationer på kromosomerne? As in, kan der indsættes nye aminosyrer/f... -
ANTISTOFFER
ForumindlægHvordan dannes antistoffer? -
Klage - hvor lang tid??
ForumindlægHej alle sammen Hvis man klager over sit eksamenskarakter, hvor lang tid vil der ca. gå, før man får svar? Vil man så ikke få sin eksamensbevis til translokation d. 24??? Plz help :( -
parallelle
ForumindlægBetragt funktionerne f og g med forskrifter: f(x) = 4x2+2x+5 og g(x) = -x2+12x+7 Der findes en værdi af X0 så tangenterne i (X0(,f(X0)) og (X0,g(X0)) til graferne for de to funktioner er parallelle. Bestem denne værdi af X0. Bestem ved håndkraft ligninger for de to tangenter. f ' (x) = 8x+... -
Bevis for hældningskoefficienten a
ForumindlægEr der nogen der kan henvise til en sted, hvor jeg kan se beviset for hældningskoefficient a, ud fra tretrinsreglen? -
n'te orden differentialligning
ForumindlægHej, Hvad forstås der ved en differentialligning af n’te orden og kan i forklare hvad et linjeelement er -
Hvordan er det?
ForumindlægHej Alle Jeg blev student i år med et rimelig højt gennemsnit, og starter snart på medicinstudiet, og vil gerne spørge, hvordan er det med karakter på medicinstudiet? Er der meget karakterræs, som man ser på nogle gymnasier, og hvordan får man 12 på medicinstudiet? Tak på forhånd -
Areal under graf
ForumindlægEr der nogle der kan forklare mig hvad arealet under v(t) grafen er? -
Spørgsmål - ideer??
ForumindlægHejsa! Jeg skal op i mundtlig mat. og er ved at forberede mig lidt på flere at de emner jeg kan komme op i ... - nedenfor kan I se et af de emner jeg kan komme op i - og selvom jeg selv er temmelig godt inde i emnet, ville jeg høre om de ting jeg fokuserer på mht. dette spørgsmål er korrekte?? Sp... -
Evaluering af årskarakter - unfair karaktergivning
ForumindlægHej derude Jeg er i den situation, at jeg har fået mine årskarakter for 3.G, hvor jeg har fået 4 i skriftlig virkomhedsøkonomi. Det er tilstrækkelig karakter, men ikke taget i betragtning af, hvilke skriftlige kompetencer jeg inden for faget. ALLE mine skriftlige afleveringer har lagt på 10 o... -
Forberedelse til 9 klasse - evt. gymnasiet.
ForumindlægHej alle <3 Jeg skal starte i 9. klasse efter sommerferien, og er simpelthen så nervøs! Jeg ved godt, at 9.klasse ingen betydning har senere i studieforløbet, men jeg vil dog alligevel hjertes gerne afslutte 9. med et fremragende snit, så jeg ikke bliver forskrækket i gymansiet, af det høje ... -
hjælp til formulering
ForumindlægHej :) Jeg har et stort problem med at formulere tingene mundltligt, det har skapt et meget stort problem med mit snit og mine mundtlige karakter. Lige nu går jeg i 1.g og har været oppe i to mundtlige prøver, og dumpede desværre begge to, da jeg virkelig har et problem med at formulere tingene.... -
AT - Darwin og evolutionsteori
ForumindlægHej Jeg sidder nu her og forbereder mig til den mundtlige AT eksamen, som jeg skal op til på onsdag. Emnet er Darwin og fagkombinationen er Biologi (B)og Religion(C). Nogle, der har nogle ideer til metoder udover den naturvidenskabelige metode -induktiv. Og er der ikke en mere specifik metode udo... -
Hjælp til at-teori
ForumindlægHej folkens.. Jeg skal snart op til at mundtlig eksamen (3.g).. Jeg har desværre lige opdaget at jeg mangler ngt teori mht mit enme omkring rumkapløb. Min samfundsfagslærer har ikke fortalt mig hvilke teori jeg skal benytte for at belys mit emne.. Altså en samfundsvidenskabelig teori af en "... -
OPSLAGSVÆRKER!!?!?!
ForumindlægHej alle sammen :) Skal op i mundtlig historie i morgen, og har lige tjekket undervisningsministeriets hjemmeside, og der står at man må have egne notater og opslagsværker. Er opslagsværker bøger og mapper man har brugt i løbet af skoleåret? Jeg er tvivl da min lærer har sagt at vi kun må tage no... -
hvem kan jeg klage over mit gymnasium til?
ForumindlægHej med jer. Jeg går pt. i 2.G og har samfundsfag og engelsk som studieretningsfag, derudover har jeg matematik og tysk på B. Det første halve år havde vi en udemærket matematiklærer som vi lærde det vi skulle af, men efter jul fik vi en ny "lærer" i stedet fordi den gamle havde f... -
oversættelse
ForumindlægJeg gik og drømte og tænkte på, hvor roligt alt var. Nogen der kan oversætte denne sætning til fransk? kan virkelig ikke finde ud af hvilken tid jeg skal bruge?
