Søgning på: tysk disposition berlin. Resultater: 16261 til 16280 af 18958
-
Har aflevet opgaven sidste fredag. Og fik fejl. Så jeg vil gerne vide hvad der var rigtige og forkerte?
ForumindlægJeg skulle finde udsagnsord i denne teskt.: Es ist ein sconer warmer Herbsttag. Ich gucke aus dem Fenster. Ich warte auf meine tante. Da kommt ein hellblauer Volkswagen direkt vor der deutschen bank angefahren. in dem auto sitzen vier leute. ich kann nicht sagen ob sie manner oder frauen sind. si... -
Gym Karaktersystem
ForumindlægHej.. jeg har været inde og kigge på mine indtil videre givne karakterer for afsluttede fag. Det som undrer mig er, at der f.eks. står billedetkunst..jeg fik 7(den nye) og den vægter 1,00, mens en 7 i skriftlig fysik b-niveau vægter 0,75? burde det ikke være omvendt. Desuden så ser det ud som om... -
HJÆLP OVERSÆTTELSE
ForumindlægHej brugere Nogen der vil hjælpe mig med at oversætte dette? Etiske Unge Forbrugere Etiske Unge Forbrugere er en politisk uafhængig NGO, som arbejder for at højne bevidstheden omkring etiske forbrugsvaner blandt unge. Ved at give unge forbrugere informationer om forskellige firmaers holdning ... -
Hjælp til oversætning.
ForumindlægMein Name der besten Freunde ist Halima. Sie ist 15 Jahre, wie ich alt. Wir sind beste Freunde seit kindergarden gewesen. Sie ist ungefähr 1.65 hoch. Sie hat schwarzes Haar, mit broun Streifen. Er det rigtigt, hehe =-. :D :P. -
grammatik
ForumindlægJeg er ikke særlig god tiltysk gramma ville bare spørger om der ikke var en der gad at hjælpe mig med min stil, bare læse den og understrege mine fejl -
5 sætninger, rettelse
ForumindlægIch habe schreiben eine Resümee um die Gedicht. Der Gedicht sich handeln um der Mauer als bleib geöffnet. Die Menschen sind überglücklich weil der Mauer geöffnet ist. Sie feiern und tanzen um die Mauer und Sie ist froh weil Hitler und die Hakenkreuze weg sind und alle gut dahaben! Aber der Osten... -
Tyskstil om fremtidsplaner
ForumindlægHej er der nogle derude der vil hjælpe mig?? Jeg skal have oversat dette: Jeg har altid godt kunne tænke mig at være politibetjent, meget gerne i udlandet som fx Miami, men jeg har dårlige knæ så det bliver nok ikke til noget. Jeg har tit tænkt på at blive læge, måske endda i forsvaret, da ... -
Heisenberg
ForumindlægHar nogen af jer set "Copenhagen". Den om Heisenberg og Borh's møde i københavn? Jeg er lidt i tvivl om hvad Heisenberg gjorde for Hitler under 2.verdenskrig. -
Ejefald
ForumindlægHejsa... Er der nogen der vil hjælpe mig med at rette nogle engelske sætninger.. 1. Husets værelser er store og lyse: The rooms of the house are big and light. 2. Husets ejer er ikke hjemme: The owner of the house is not at home. 3. Ejerens navn er Smith: The owner's name is Smith. 4. Eje... -
Fejlstrømsrelæ og jordforbindelse
ForumindlægHvordan opfører et fejlstrømsrelæ sig, hvis eksempelvis isoleringen på fase-ledningen i en mikrobølgeovn er beskadiget og har kontakt med dens metalkabinet som ikke er tilsluttet jord i stikkontakten. Vil relæet i så fald først slå fra EFTER en person har rørt ved metalkabinettet? Tak! -
Hvad betyder denne sætning??
Forumindlæg”Livet er dejligt at leve, bare man har karaktersvaghed nok til at nyde det.” Sokrates -
Rettelser (hjælp mig)
ForumindlægHej igen alle sammen . Nu har jeg kiggede den grundigt i gennem håber nu i gider retten den På forhånd tak :) Beim Chatten hat Simone und Christian aus Köln kennen gelernt und Eine Woche später treffen sich Simone und Christian in einer Pizzeria in Köln. Meine Erfahrungen er ist gut für Christi... -
Hvad gør jeg forkert?
ForumindlægHej folkens, Nu er jeg lige startet i syvende klasse og jeg har fået til opgave at skrive om mig selv. Da jeg havde skrevet det, fik jeg min far til at kigge på det, og han sagde at jeg ikke stiller de engelske sætninger rigtigt op. Han gad ikke rigtig forklare det, så derfor håber jeg at I vil ... -
Haster, hjælp til oversættelse :D
ForumindlægNogel der vil hjælpe mig med at rette og oversætte disse tekster? Har prøvet ved dem jeg lige kunne, de andre kan jeg ikke.. På forhånd tak for hjælpen.. - I mange år har han nu arbjedet på akkord? - Lægen synes også, at han bør skåne sig selv, og værksføreren er parat til ham et andet arbejd... -
simple past tenseverbs in simple past tense
ForumindlægHvordan laver man ord om på engelsk simple past tense? Jeg ved at ved nogle ord sætter man ed på. Men jeg ved ikke hvordan man kan " se det.. " Det er disse ord jeg skal lave om. Nogle af ordene, ved jeg godt hvordan man laver om, men jeg tænker bare stadig, at jeg ikke forstår d... -
Hjælp til få sætninger med relativ pronomen og dobbeltstyrende præp ?
ForumindlægHEJ alle sammen :D jeg har fået til opgave at finde de rigtige ord, men jeg er fuldkommen forvirret, er der nogen som kan hjælpe ? Overvej først, om der er tale om rumlig eller overført betydning. Hvis der er tale om rumlig betydning, skal du afgøre om der er tale om bevægelse mod et mål el... -
Medicin
ForumindlægHvilke muligheder har man hvis man er sprolig student, gennemsnit på 8 efter det gamle skala for at komme ind på medicin studiet? Nada?? Findes der ikke nogle genveje, smutveje? -
Im Juli - Übersetzung
ForumindlægHej jeg har de har spørgsmål. Jeg har oversat dem, men ved ikke helt om jeg har fået alt det der gramtiske korrekt osv. Tag venligt og giv mig et bud på hvordan i ville oversætte det :) Han og Juli kører sammen til Tyrkiet De har mange forhindringer Melek har en kæreste Han hedder I... -
Til alle gymnasieelever og folk der kender gymnasieelever?
ForumindlægHej alle gym. elever + alle der kender gym. elever. Et gymnasie år er så småt ved at slutte, og eksammen står for døren. Men hov der er gået noget galt. For en 3g'er kan det blive et helvede at skulle op til eksamen. For når der skal gives karakterer sidder der én censor og én lærer. Og modp... -
appelformer
Forumindlægjeg har lidt svært med at gennemskue appelformerne især patos og etos? hvordan finder jeg dem i en atikel
