Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 16281 til 16300 af 42938
-
angående AT-prøve
ForumindlægHej. Hvad skal man sige til AT-eksamen og hvad er det mest vigtige i sådan en eksamen? mvh. Katja -
Ventetid på skr. Mat B
ForumindlægHvor lang tid går der før man får resultatet af dagens eksamen på Mat B, og er der nogen, som evt. har hørt noget om forløbet. Har hørt, at det hele kører gennem to censorere.Nogen der forresten ved, hvordan pointene ca. fordeles efter karakteren, i den høje ende af skalaen?! -
Ældre lyrik
ForumindlægHej mennesker Jeg skal til eksamen imorgen i dansk, men jeg forstår stadig ikke en masse inden for mit fordybelsesområde 'ældre lyrik'. Så derfor stiller jeg disse spørgsmål. Hvad kendetegner ældre lyrik? Hvorfor skrev man om det man gjorde? Hvorfor skriver man ikke om de samme emner ... -
Hjælp til eksamensspørgsmål omkring integralregning til beregninger i en normalfordeling
ForumindlægHejsa. Jeg har brug for hjælp til at få forklaret hvordan og hvorfor man bruger integralregning til beregninger i en normalfordeling. Har især brug for at vide hvad jeg skal komme ind på til mat eksamen, i forhold til det sprøgsmål. Eksamensspørgsmålet lyder: "Forklar, hvordan man ka... -
Folkeskolens afgangseksamen?
ForumindlægSkriftlige eksamener og mundtlige eksamener hvilken kommer først? Og hvilken har man læseferie til + Hvornår får man læseferie & hvor lang tid varer den cirka? -
Old -disponering
ForumindlægJEg skal op i old og tænkte lidt på at vi ikke rigtig har gennemgået særlig meget hvordan man skal disponere sin mundtlige fremlæggelse - altså den del der drejer sig om en tekst. Hvordan starter man om handlingen fx? Og hvad er godt at have med.Såvidt jeg husker er det vist vigtigt at starte med... -
Billedanalyse, komposition (billede fra dmg).
ForumindlægHej! - jeg er pt. I gang med min forberedelse til folkeskolens afsluttende mundtlige prøve i dansk. Jeg har trukket "det moderne gennembrud", og har i forbindelse med det valgt at lave en billedanalyse af billedet "Aften. Den gamle kone og døden". Jeg er gået i stå ved komp... -
Svingninger & Alkohol
ForumindlægHeeej. Jeg skal til fysik / kemi mundtlig eksamnen (FS10) på tirsdag. Jeg er i fult gang med at skrive noter og læse. Jeg er kommet til to punkter som hedder "Svingninger" og et andet emne som hedder Alkohol. Og det har jeg det lidt svært ved. Jeg ved ikke rigtig hvad man kan skrive om ... -
Dumpet matematik B, men skal kun bruge C
ForumindlægHej. Jeg går på andet år på HF. Jeg er dumpet matematik B, men for at komme ind på den uddannelse jeg vil, skal jeg have matematik C kun. Har jeg så bestået C? På HF får man jo ikke årskarakter? Men har hørt at man kan snakke med rektor, og få et prøvebevis for at man har bestået Matematik C... -
bedre til matematik A - hjælp
ForumindlægHej alle. Efter sommerferien skal jeg op i 3.g og jeg mener at jeg har en del huller i matematikken. Jeg har matematik på A niveau. Jeg vil høre jeres forslag om hvordan man kan blive bedre til matematik, da jeg gerne vil have en nogenlunde god karakter i 3.g ,s ? Fortsat god sommerferie og tak ... -
AT-talepapir (SOS)
ForumindlægHej, er der nogen af jer, der har tid og lyst til at kigge mit talepapir igennem for huller? Evt. give mig feedback på hvad jeg kan gøre bedre, hvad jeg har gjort forkert og hvad jeg kan forberede mig på til dialogen. På forhånd tak! -
Min. karakterer for 2 årig STX?
ForumindlægHejsa. Jeg har desværre ikke kunne finde nogen information omkring dette. Så derfor håber jeg muligvis at der er nogen som muligivs kender svaret! :) Det er efterhånden lidt tid siden at jeg forlod min erhvervsuddannelse, grundet dårlig undervisning og generelt store problemer med at finde l... -
haster oversættelse
Forumindlæghej alle sammen er der nogen som hurtig kan oversætte dette til tysk : de fandt en bombe som sprang med det samme og senere fandt man ud af at det var el-kaida som en hævn aktion mod den franske premiere minister. jeg er ikke så god til tysk det er derfor jeg beder jer om det. det er til min stil... -
Imperfecto?
ForumindlægHejsa.. Jeg skal oversætte nogle sætninger, men ved brug af imperfektum. Jeg ved SLET ikke hvordan jeg skal gøre og synes det er meget forvirrende. Er det måske en der kan forklare hvordan man gør? :-) Har en sætning her hvis i kan bruge den til at demonstrere.. "Hun læste fransk hver d... -
Studieretning
ForumindlægHej SP Hvor mange A fag har man normalt? Jeg har valgt studieretning 1. med mat og fysik A. Er dette meget normalt, med hensyn til antal A fag? Dansk A Historie A Engelsk A Matematik A Fysik A Spansk/Fransk A -
Rugbrød med marmelade?
ForumindlægHej med jer! Som så mange andre sidder jeg og læser til eksamen, og jeg har fået et par spørgsmål under emnet 'Blodsukker og sukkersyge' der lyder således: - Forklare hvad der sker gennem fordøjelseskanalen med de forskellige kulhydrater, der er i en rugbrødsmad med marmelade. og - Fo... -
en bedømmelse eller kommentar
Forumindlæghej Jeg skal op til matematik c niveau på mandag.. Hvis vi nu siger jeg trak 5. spørgsmål og det blev funktioner Beskriv, hvad der kendetegner linære funktioner også til eksamen jeg siger: Først vil jeg forklare om hvad der kedetegner linære funktion og derefter vil jeg vise et eksempel. Som ... -
Hjælp til oversættelse...
ForumindlægJeg vil meget gerne have hjælp til min oversættelse i fransk. Nogen der kan hjælpe? Fokus • Verber efter 1. bøjning • Adjektiver: placering og bøjning • Genitiv • Artikel og præposition ved byer og lande. Oversæt: Amélie bor i Paris. Det er i Frankrig. Det er Frankr... -
For høje karakterer?
ForumindlægVi har alle prøvet at få en karakter, som vi synes var for lav. Men har I nogensinde oplevet det modsatte, dvs. fået en karakter I synes var for høj? -
Kan jeg føle mig(helt)sikker?
ForumindlægJeg søger ind på Antropologi-studiet på KU. Mine sidste eksamener forløb noget bedre end jeg havde forventet og mit snit ender på 10.7 og med bonus ender jeg på 11.5. Snittet var sidste år på 10.6? Jeg ville umiddelbart gå ud fra, at jeg med al sandsynlighed kommer ind. Havde egentlig tænkt mig a...
