Søgning på: To keep the faith. Resultater: 16301 til 16320 af 18613
-
Hvilket ord?
ForumindlægHejsa, Er det lige rigtigt at bruge ordet: "Marriages", som "Matrimonies" om det danske ord; "Ægteskaber"? I må gerne komme med begrundelse, hvis muligt. Fortsat god aften! -
Lille tysk stil - skal afleveres i morgen!
ForumindlægHer er en lille tysk stil, som kræver nogle rettelser. Jeg vil være meget taknemlig hvis der er nogen derude, som vil bruge lidt tid på at læse den igennem og rette evt. fejl på den: Ich heisse Hans Hansen und ich bin 15 Jahre alt. Ich wohne in Dänemark, in Tilst mit meinen Eltern und beiden G... -
Pestbakterien: Kvantitative og kvalitative metoder
ForumindlægHej, Jeg skal til at skrive AT og har om pest. Jeg skal have hjælp til metoderne. Jeg har skrevet at det var Alexandre der isolerede pestbakterien ved hjælp af et mikroskop. Det vil sige, at jeg ikke har har benyttet metoderne, men selve Alexandre. Er lidt i tvivl om hvilke biologiske metoder ... -
Tilbageskrivning
ForumindlægOpgaven lyder således: "Antag, at en 18-årig person A beslutter sig til at følge dette princip. Efter HHX- eksamen som 20-årig læser A fem år på en videregående uddannelse. I hele denne periode har han/hun kun levet af sin SU, der er på 1786 kr. om måneden. A får arbejde og tjener 15.000 kr.... -
HJÆLP!! Bange for jeg ikke består Dansk
ForumindlægHej har været oppe til Dansk A i dag og som dum som jeg var valgte jeg at skrive essay ''hvilket i retroperspektiv'' var noget jeg nok aldrig skulle have gjort. Så er der derfor ikke nogen som hurtig kan skimte min opgave igennem og forsikre mig om at jeg minimum får 02 :) PS. ha... -
Racisme - Freedom fighters in USA
ForumindlægHello. =) Jeg har været så uheldig/heldig at trække et fordybelses område under ''Racisme''. Jeg skulle derefter finde underemne som er ''Freedom fighters in USA". Jeg kunne godt bruge forslag samt gode råd, til hvad jeg blandt andet kunne skrive om, eller komme ind p... -
magic card tricks
Forumindlæghej, er der nogle der kender nogle gode magiske kort tricks? hvis du gør det, vil jeg gerne have svar :) - Th1717 -
Luft kanon's kraft
ForumindlægVi har i skolen lavet en luft kanon udfra en gammel dykkertank, ventil og et PVC rør på 0,5m. Det er meningen den skal skyde sodavand/øl dåser og vi har også test den og det hele virker udemærke. Men vi vil gerne kunne beregne hvor langt den kan skyde, altså hvor meget kraft den kan levere. Luft ... -
haster
Forumindlæghej, håber nogen kan hjælpe mig skal aflevere fysik imorgen og har lavet alle opg. undtagens denne her. kan slet ikk komme igang. beregn temp. af colaen med is ud fra tellene i afsnit 4.6.12. tallene i afsnit 4.6.12: forestil dig at der bliver hældt 12g is (temp -4 C) ned i en 210g cola (temp. 25... -
Sigma-algebra
ForumindlægHej igen.. Jeg forsøger stadig at forstå sigma-algebra... Jeg er nu gået over i en mere grafisk tankegang... Hvis X er defineret ved Og lad A1 og A2 være defineret ved Så har vi en σ-algebra defineret ved Σ = {X, A1, A2, A1c, A2c, (A1∪A2), (A1∪A2c), (A1c∪A2),... -
Præpositioner
ForumindlægHvorfor hedder det: "Jeg bor på Fyn" "Jeg bor i Jylland" Har det noget at gøre med, at Fyn er en ø, og derfor er der en relation: Fyn ⇔ en ø... Hvor Jylland ikke er en "ø" men er landfast. :) For så kan man vel heller ikke sige; "Jeg har været i island&qu... -
Hjælp til mundtlig engelsk
ForumindlægHej kære venner Jeg går på hf. og jeg skal træk engelsk tekst imorgen, hvor jeg har 24 timer til at forbrede mig. Jeg er ikke særlig god til engelsk, især til at analyser tekster og sådan. Og det er vigtig at jeg består i engelsk , fordi jeg kan ikke bliver optaget på videregående uddannelse hvi... -
Darwins teori et videnskabeligt gennembrud?
ForumindlægHej jeg arbejder med AT. mit emne er Darwin og jeg vil sprørge om hvorfor hans teori egentlig er et videnskabeligt gennem ? på forhånd Tak -
Carlsberg og flaskepantsystemet
ForumindlægHej, Jeg skriver eksamensprojekt i Teknologi Historie omkring Carlsberg, og hvilke faktorer der har været med til at gøre Carlsberg til en succes som bryggerivirksomhed, I Danmark såvel som udlandet. Jeg har fundet en del information, men der er nogle ting jeg ikke kan finde svar på: 1. H... -
HJÆLP BREV VÆK!!
ForumindlægHej Jeg har modtaget et brev igår om optagelse på en uddannelse, som jeg skal underskrive for at sige ja tak til. Brevet er væk!!!Jeg er sindsyg ked af det. har ledt overalt...lagde det på reolen og nu er det væk! please hjælpe...hvad kan man gøre i sådan en situation???? -
Enlig mor på su søger bøger til Finansøkonomi-udd.
ForumindlægHejsa jeg skal starte på finansøkonomi udd. d 1 sep og har netop modtaget min bogliste, da jeg skal købe bøger for 2500 kr til 1. semester tænkte jeg at det kunne være nogle lå ind med nogle brugte bøger som jeg kunne købe. det drejer sig om: Erhversøkonomi akademiuddannelserne grundbog plus opg... -
Syre og base
Forumindlæg1) hvad er [OH-] når [H3O+] = 10-5 M 2) hvad er pH i opløsning? 3) er opløsningen sur, neutral eller basisk? -
Optimering af kasse
ForumindlægHej alle, Jeg sidder med en opgave uden hjælpemidler og kan ikke løse den. Kassen er uden låg med kvadratisk bund, højden er h og sidelængderne i den kvadratiske bund er x. Rumfanget er 32. Først skal jeg bestemme h udtrykt ved x og det får jeg til 32 = h*x2 og omskriver jeg til h = 32/xt. D... -
Den naturlige eksponentiel funktion
ForumindlægJeg sidder lige og læser lidt op på matematik her inden eksamen og er stødt på et spørgsmål. Den naturlige eksponentiel funktion? Jeg kan godt regne til og fra den og forstår også det med at f(X)=f ’(x) og den har en hældningskoefficent på 1 hvor x=0… Mit spørgsmål er så. Hva... -
HASTER!!!!!
ForumindlægPLZZZ er der ikke nogen der vil rette 8 linjer på tysk???
