Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 16301 til 16320 af 176853
-
24 timers eksamen
ForumindlægTja er sgu ikek for glad for 24 timers eksamen og ikke mindst fordi halvdelen kommer til at foregå på tysk, men nok om det... Hvad vægter lærer og censor? Jeg taler ihvretfald flydende tysk og har, uden at lyde for selvglad, et større ordforråd end min lærer, men ordforrådet og det faktum at man ... -
Finde a og b (y eller f(x)) ????
Forumindlæg- Betragt linjen m gennem (-25, -16) , (13, -4). Beregn konstanterne a og b i ligningen for m. Finde a og b i ligningen for m (-25. -16) , (13. -4) x1 . y1 , x2 . y2 a= -4-(-16)/13-(-25) =12/38 = 6/19 = 0,31 (0,3157894737) b= (-16)-0,31*(-25) =-8,25 m: y/f(x)= 0,31-8,25 &l... -
reducér udtrykket (a-b)(a+b)-2a^2+b^2
Forumindlæghej er der nogle søde mennesker der lige kan hjælpe mig med denne opgave? jegfik svaret til 2b^2 men er ikke sikker så hvis nogle kan regne den ud for mig med mellemregninger self. så vil jeg være meget glad og taknemmelig.. :) tak på forhånd.. -
Kulstofkredsløbet, hjælp please har eksamen snart :/
ForumindlægHej alle sammen, Det er sådan, at jeg snart skal op i NV til eksamen. Jeg har nogenlunde styr på det, men mangler stadig en dybdegående forklaring af kulstofkredsløbet. Det er dog vigtigt, at det er lige præcis dette billede det bliver forklaret udfra, og det ville være en kæmpe hjælp, hvis der ... -
over halvdelen dumper til eksamen
Forumindlægi min studieretning i universitet er over halvdelen dumpet til GMT eksamen. en del med -3 og en del med 00. derudover er en del bestået med 02. og så er der også nogle har fået højere karakterer. sidste år i samme fag dumpede over 70 % af eleverne. kan det skyldes lærerens måde at unde... -
Eksamen misforståelse ?? hjææælp
ForumindlægHej jeg har vidst glemt eller misforstået noget til dansk eksamen. De første 10 min er en præsentation af ens tekst og de næste 10 min er en samtale mellem elev censor og lærer. Derefter går der 5 min på bedømmelsen og karaktergivning. Præsentationen er det så at fortælle hvorfor man har valgt... -
Bestemme d og a i en harmonisk svingning
ForumindlægHej Har kigget på opgaven i to dage nu. Er gået død i det nu. Skal bestemme værdierne for a og d. Har fået opgivet følgende, Funktionen ser således ud: a*sin(2x)+d med forudsætningerne f(pi)=-2 og maksimum for f er 0,5. Jeg fandt det naturligt at sige at d er -2, så f(pi)=2 opfyldes. Derefte... -
HJÆLP! AT-eksamen på mandag.
ForumindlægHej alle :) Jeg skal til AT eksamen på mandag. Emnet er katastrofer og jeg har valgt HIV/AIDS i Sydafrika i dansk og biologi. Jeg sidder og er ved at udforme mit talepapir, men kan simpelthen ikke finde ud af, hvordan jeg lige skal uddybe mine problemstillinger. Jeg uploader min synopse, h... -
Bestem tallene a og b i maple
ForumindlægGodaften. Jeg har en opgave, som jeg slet ikke kan finde ud af den lyder; Tabellen viser sammenhørende værdier af løbedistance og den tid, det tager en kondiløber at løbe distancen. Løbedistance (km) 5 10 1... -
Bestemmelse af det(a,b), vektor(a) og længden af b givet.
ForumindlægHej håber at der en der vil hjælpe mig med en matematik opgave, jeg sidder fast i. Man skal bestemme arealet af et parallelogram udspændt af vektorene a og b Givet: vektor(a) = (3,7) burde være skrevet som en vektor. vektor(a) * vektor(b)(hat) = vektor(a) * vektor(b) længden af vektor(b) = kvad... -
optagelseskrav
ForumindlægHey.. hvis man ikke har afsluttet kemi B niveau (som ellers kræves på det studie jeg vil søge ind på) bliver man så ikke optaget..? -
Forkortelse af (3a+3b)/(a+b)
ForumindlægHej, skal forkorte 3a+3b a+b Men ved ikke hvordan jeg skal forkorte den mere. Hilsen Anders -
Hjælp! Vejledende løsninger til VØ A Trojka
ForumindlægHælp mig... jeg har brug for Vejledende løsninger til VØ A Trojka.... -
Trekan - bestem a,b og c
ForumindlægHej. Jeg har en opgave i min aflevering, som driller mig. En retvinklet trekant har hypotenusen c og kateterne a og b. Både trekantens areal og omkreds er 30. Bestem a,b og c. Hvad gør jeg? -
Hvad fortæller A og B om en eKSpontielt funktion?
ForumindlægHey er der nogle der kan forklare mig på en ordentlig måde hvad A og B fortæller om en ekspontielt funktion? Alt jeg ved er at de er positive konstanter:=) -
Hlæp i en fart til A birthday Remembered
Forumindlæghejjeg skal have lidt hjælp til A birtday remembered. jeg fatter ikke noget af handlingen og hvem er i familie med hvad og hvorfor og hvad meningen med teksten er.på forhånd takp.s hvis man er en tante hvad er man så -
Mundtlig eksamen c-niveau
ForumindlægHej Jeg har kigget i gamle indlæg, omkring relevant information vedr. bio c niveau eksamen, men fandt ikke rigtig noget.. Bio eksamen: 20 min forb. 20 min eksamen. -også ved jeg ikke mere.. V har virkelig haft en dårlig lærer, og har næsten ikke fået noget brugbar undervisning. Jeg aner hvilk... -
Dansk Niveau A (Maj 2007)
ForumindlægNogen der har skrevet nogle stile fra følgende stile hæfte: "Dansk Niveau A (Maj 2007)"? Er mildt sagt elendig til at skrive dansk og skal aflevere 2 stile fra hæftet, så hvis der er nogle der ude der har nogle af dem som evt kan ligge dem op så jeg kan hente dem, ville være en stor hj... -
For sjov Gymnasie prøve
ForumindlægHej. Så min lærer har sagt vi skal have en prøve som dem på gym hvor de skal læse og skrive i 5 timer. Dansk skriftlig eksamen hedder den tror jeg. Nogen der kan fortælle hvad den går ud på? Og hvilke tips og tricks har i til dette? -
Matematik spørgsmål - A niveau hjælpppp
ForumindlægHej Er der nogen der kan hjælpe med disse to spørgsmål? mange tak To funktioner er givet ved ??(??) = ?? 2 og ??(??) = 2?? − 1. a) Bestem forskriften for den sammensatte funktion ??(??(??)). b) Bestem ??(??(2)). Beregn koordinaterne til skæringspunktet mellem linjerne ??: ?? &min...
