Søgning på: psykologiens veje noter. Resultater: 16321 til 16340 af 29738
-
Den Kolde Krig problemstillinger?
ForumindlægHej. Jeg har trukket Den Kolde Krig til mdt. eksamen i medborgskab som er en blanding af religion, samfundsfag og historie) men jeg har lidt problemer med at finde på en problemformulering - og problemstillinger. Har allerede skrevet følgende problemstillinger: Hvad er den kolde krig og den... -
HJÆLP!!! HHX Emneopgave, niveau B...til i morgen
ForumindlægJeg har aldrig været super skarp matematisk, og dette er sikkert pærelet, men jeg kan simpelthen ikke se logikken i det. Håber der er en der kan hjælpe! :-) Gør rede for, at fortegnet for differentialkvotienten kan benyttes til at bestemme en funktions monotoniforhold og ekstrema -
Opvarmning af et varmeskab
ForumindlægHey allesammen. Jeg har et projekt, hvor jeg har lavet et "varmeskab", det er et skab der er 28x28x28, som skal varmes op via Kanthal tråd (19,5cm/7,7Inches givet ved 12V). Mit spørgsmål er så, hvis rummet ca er stuetemperatur, og jeg vil varme skabet op til 30 grader (eller mere) Hvo... -
God formelsamling fysik Bog
ForumindlægHej, jeg står og kunne bruge en god formelsamlings bog, men ved godt nok ikke hvilken en jeg skal købe, jeg skal bruge en rigtig god en som der står (Det meste i) Den skal kunne bruges til både Fysik A & B Jeg gider ikke skrive det på papir hele tiden, nemmere at skrive direkte ned i bogen :)... -
hurtig spørgsmål..
ForumindlægHvordan er det lige man kan omregne volumen til masse .. altså jeg har husholdnings volumen som er 5 mL .. hvordan skal regne den om til g for at finde massefylden af eddikesyre -
oploading
Forumindlæghvordan loader man opgaver ind? -
Konkurrenceevne!!!
ForumindlægHvordan defineres en VIRKSOMHEDS (VØ/Afs), og ikke et lands(IØ), konkurrenceevne? Nogen der har en relevant kilde? -
synonym for reason ?
Forumindlægskal bruge et synonym for reason .. nogen der kan hjælpe ? -
Dead poets society
ForumindlægDiscuss some social consequences of being an individualist, a conservative, being both, being neither ?, Support your discussion with examples from the texts/ movie dead poets society. are there somebody thereout, there could help me (:? -
Ligning hjælp :)
ForumindlægHej, jeg er stødt på et problem med en ligning i min matematikaflevering, og håber nogen kan hjælpe mig med hvordan jeg skal tage hul på opgaven. x+2,2 ---------- 3 = 5,7 ( Det første skal forstille en brøkstreg, så stykket kan vel derfor også forstås som : x+2,... -
oversæt
ForumindlægHvad hedder "integer multiple" på dansk? jeg skal bruge udtrykket i min SRP. -
Er det her et abstract?
ForumindlægThis paper examines which consumer groups who buy football boots in the price class DKR 1,200 – 1,600 and accounts for purchase motives and purchase behavior. It also takes into account the strategic analysis models and how the manufacturer can use this. Accordingly the report give the manufactur... -
bølgelængde
ForumindlægHey haren opgave jeg har en smule besvær med: Rødt lys med bølgelængen 600 nm sendes vinkelret gennem t gitter, og lys med en ukendt bølgelængde sendes vinkelret gennem det samme gitter. Det viser sig , at 3. ordens linjen fra det røde lys præcist dækker 4. ordens linjen fa det ukendte lys. - Hva... -
harmoniske (små & store) svingninger
ForumindlægHey folkens Jeg skal i gang med min studieretningsprojekt i MAT/ FYS A. Jeg skal skrive om de harmoniske svingninger og pendul men i opgaven står at jeg skal også beskrive store og små svinginger. jeg fatter ikke noget af det. Jeg søgte det på nettet men fandt desværre ikke noget. så nu håber j... -
Normalfordeling
ForumindlægEr der nogle mål hvornår en sandsynlighed er normalfordelt? -
Heltallig løsning til ligning
ForumindlægHej Skal finde en formel for alle heltallige, positive løsninger til ligningen n(n+1)/2 = x^2 på forhånd tak -
partikulær løsning samt arbitrær stamfunktion
ForumindlægJeg sidder lige om gennemgår hvorledes man løser diff. ligningen y'+ay=g(x) og er stødt på partikulær løsning samt arbitrær stamfunktion. Er det noget der kræver nærmere forklaring i opgaven? (det er en SRP)? Eller er det fint nok med en fodnote eller parantes? Og er følgende korrekt forståe... -
Vektorer / Oversættelse
ForumindlægHej, Sidder og læser fra engelsk matematik bog og har danske notater, og er nu kommet helt vildt i tvivl! "Position Vector" på engelsk, er dette det samme som stedvektor? eller retningsvektor? Eller er sted- og retningsvektor to forskellige helheder?? Er snot forvirret! På forh... -
Hjælp til skolen
ForumindlægHej SP. Jeg vil gerne blive bedre i nogen fag, som fx Dansk, Matematik, Biologi, Engelsk, Fysik-Kemi osv. Har i nogen hjemmesider man kan bruge? Helst nogen hjemmsider som alle kan bruge og er gratis. Ellers så nogent tips og tricks til hvordan i måske blev gode til det? :) Mvh -
oversætte.. fra dansk til tysk
ForumindlægHej Alle sammen:) jeg er i gang med at lave oversætte, men jeg kan ikke helt finde ud af den, da det er henførende stedord. jeg håber der er nogle der er okay til tysk som kan hjælpe mig. Hilsen Mia. 1)søger du arbejde, som kan give dig afveksling ? 2) Det er et firma, hvis rygte er meget då...
