Resultater: 16361 til 16380 af 436512
-
Spansk - haster
ForumindlægHvis der er en venlig sjæl, der vil kigge der her igennem til engang i morgen ville det være rigtigt dejligt.1. opgave3. Natalia es bizca y tiene pelo corto. Tiene 16 anõs y se ha marchado de casa con su muñeca de goma. Está vestida en una camiseta blanca con un dibujo de Snoopy y unos pantalones... -
ultra kort oversættelse!
Forumindlægher er den danske del:De fleste voksne søger i deres fritid det, de savner på arbejdspladsen, ro, afslapning og tryghed, forståelse og kærlighed. Det søger de først og fremmest i familien.deres børn oplever imidlertid familien på en helt anden måde: for dem er familien eet sted, hvor de til stadi... -
please..det haster.lidt hjælp til bio/kem.kun 3 opg.
Forumindlægjeg har prøvet på at løse dem, men kunne ik.jeg håber nogen gider kigge dem igennem..1.afstem ligningen: C2H5OH+3O2-CO2+H2O 2.Kartofler indeholder pr.100g: 20g kulhydrat, 2g protein og 0 g fedt. a)hvor meget energi er der i 100g. kartofler? kartofler i form af pommes frites stegt i olie indeholde... -
trinometri
Forumindlæglige to opgaver som jeg er lidt usikre på : en cirkle har radius 5 og der ligger et punkt i afstanden 9 fra centrum. Fra P trækkes tangenterne til cirklen. 1) beregn afstanden fra P til tangenternes røringspunkt med cirklen 2) Beregn vinklen tangenterne danner 1) jeg konstruere en retvinklet trek... -
oversættelse
ForumindlægHejsa, der er altså ikke fordi at jeg er doven at jeg smider den hele op på dansk og be'r om hjælp til engelsk. Men er i ikke søde bare at oversætte nogle at de svære steder i teksten til engelsk fx for ellevte gang osv!!!. Så vil jeg blive super glad :o)Knus CamillaBritiske redningsfolk blev... -
Eddikesyre i husholdningseddike.. Lille hjælp?
ForumindlægHey!Jeg er i gang med den sidste kemirapport i år - og skal derfor lave en god rapport.. Desværre er rapporten om eddikesyre i husholdningseddike lidt kort, og jeg skal ligesom bruge noget fedt jeg kan fyre af.. Nogle idéer? (Fx kan eddikesyre så fordampe?) -
forståelsen af højtryk/lavtryk
ForumindlægHej med jer! Jeg skal til afsluttende naturgeografi-eksamen i denne uge og der er stadig noget der ikke rigtigt hænger ved: 1. Et højtryk søger altid et lavtryk - men hvordan opstår der så overhovedet et lavtryk når højtrykkene jo hele tiden kommer "og laver dem om" ?? 2. Hvordan vil I ... -
Kj/kg - J/g = det samme?
ForumindlægHey, man siger at fordampningsvarmen for vand er: 2257 kJ/kgmen er det det samme som: 2257 J/g -
Små fransk oversættelser, help :)
Forumindlæghej, er der nogle der vil kigge det her igennem for fejl? 1000 tak :)Traduction 13,4 - 16,23Fatiha vient de se marier avec Hocine, un homme qu’elle n’a pas choisi elle-même, et qu’elle ne connaît pas. Selon la tradition les nouveaux mariés doivent se retirer pendant la fête pour faire l’amour, pe... -
3-faset vekselslstrøm
ForumindlægHej jeg skal lave fysik-rapport til imorgen, og er meget i tvivl om 3-faset vekselstrøm?? Maaanse -
MAT - dobbeltelogaritmisk.
Forumindlægbut.. how? - Har fundet koordinaterne; (1;2) & (5,5;40). Hvordan opstiller man en funktionsforskrift for dette? :-) -
Fransk. Rettelse.
ForumindlægHej. Vil en gerne se min tekst igennem for fejl? Ville værdsætte det. :) TakVotre nom est merveilleux. Votre nom est envié par Afrodite. Votre nom est doux comme le miel. Votre nom est meilleur qu'une reine. Votre nom est musique douce. Votre nom est rhythmique parfait. Votre nom me place lib... -
fysik - el-produktion - energikilder
ForumindlægHej alle! Jeg er igang med min første fysik-rapport og jeg er blevet lidt tvivl omkring emnet: ENERGIKILDER? På forhånd mange tak! :-) maaanse -
procekt opgave
Forumindlægjeg kunne godt bruge lidt hjælp med min procekt opgave. altså med nogen hjemme sider som kunne være gode. mit emnne er den kinesiskemur. og jeg skal bare bruge en masse info om den så jeg håber på snart at høre fra jer. -
Personangreb
ForumindlægJa, dette skulle så blive mit første indlæg.Jeg, og jeg repræsenterer mig selv, er moderator her på sitet, og det betyder at jeg står for at sortere ud i debatten hvis nogen går over stregen.De sidste par dage, har tråde som "Nazisme" været godt besøgte, der er opstået en stor debat, hv... -
Essay om krig og fred
ForumindlægJeg skal skrive et essay om krig og fred, men jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg gør det.Indtil videre har jeg skrevet noget om at krig og fred har meget med hinanden at gøre, lidt om Irak-krigen, og lidt om at jeg er imod krig.jeg har læst her på siden at det er godt at anvende metaforer, me... -
Er ytringsfrihed så vigtigt?
ForumindlægNu skriver jeg noget der uden tvivl vil virke provokerende på mange, men jeg anmoder folk om at lytte til Pedens gode råd og ikke svine i fald der kommer en diskussion op at køre.Hvorfor modererer man ikke ytringsfrihed, så mennesker tvinges til at tale pænt til hinanden?Forbyd nazisme, fanatisme... -
Radioaktivitet
ForumindlægHej! Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig med dette fysik spørgsmål:"Hvor mange Rn-222 atomer (altså Radonatomer) er der pr. m3 luft i et rum, hvor aktiviteten A, af Rn-222 er 200Bq/m3?" Håber I kan hjælpe mig med at beregne dette! -
Hjælp til nogle få små franske sætningen
Forumindlæghejjeg sidder bøvler lidt med nogel franske sætninger håber i gider og har lyst til at hjælpe migpå forhånd takskal oversættes:jeg skriver en email til dig, fordi jeg har brug for din hjælp.Pigerne i min klasse siger, at han tit smiler til mig, men han smiler til alle.jeg er forvirret, og jeg er ... -
Franskeksperter, hjælp... Oversættelse fra fransk til dansk
ForumindlægJeg har problemer med at oversætte en sides fransk fra Tintin tegneserien L'affaire Tournesol. Det er ikke en aflevering, men jeg skal forklare om nogle sider foran resten af klassen. Hvis der er nogle der har den danske udgave, eller nogen som bare er supergode til fransk, må i meget gerne h...
