Søgning på: tove ditlevsen de evige tre. Resultater: 16441 til 16460 af 19441
-
Hjæælp mig please !
Forumindlæghej alle : Jeg har et par opgaver for til imorgen, det vil være rigtig godt, hvis i/du vil hjælpe mig :) Opg. 2: Egypterne var dygtige videnskabsmænd. Den berømte Cheops.pyramides fire sider ligge nøjeagtig nord, syd øst og vest. Alle fire sider er lige store - 230 m. og de danner et meget nøj... -
Korrekturlæsning på stil
ForumindlægTraduction: Julien ne connait pas Bonnet. Il le regarde pour la premier fois pour deux jours depuis. Il l’aime, et bientôt il va lui demander sur il v’être son ami. Julien est très curieux, et pour avoir connaisance de Bonnet, il ovrit son placard et découvrit que ... -
Lektiehjælp søges
ForumindlægHej Jeg er en ung mand på 30 år, der hedder Mehmet Tas, som søger lektiehjælp minimum tre timer ugentligt. Jeg søger lektiehjælp, da jeg går på STX uddannelsen og har nogle indlærings– og sprogvanskeligheder. Ydermere er jeg autist på nogle punkter, hvilket gør at jeg har behov for en per... -
Skemaet for reaktionen mellem propan og vand, KEMI HF, H. C. Helt og E. Rancke -Madsen, Side 28, Eksempel 6.1
ForumindlægPÅ side 28 er eksempel 6.1 Opskriv skemaet for reaktionen imellem propan, C3H8 , og H2O. - Vi skriver grundelementerne, d.v.s. de stoffer, der reagerer, og de stoffer, der dannes, uden at bekymre os om evt. koefficienter foran de opskrivne formler: C3H8 +... -
Jeg tilbyder privattimer i spansk i Odense
ForumindlægHej alle. Jeg er en mand på 30 år, der egentlig er uddannet med en kandidatgrad i statskundskab. Men jeg har også ret solide evner i at tale spansk. Jeg vendte i december tilbage fra et fire måneder langt ophold i Latinamerika (én måned i El Salvador, og tre måneder i Colombia), hvor jeg fik min... -
Klaus Rifbjergs digt 'Fødsel'
ForumindlægHej, er der nogen der kan hjælpe mig med at besvare disse punkter nedeunder ? - Jeg skal vide hvordan jeg vil karakterisere det lyriske jeg - Overvej, hvilken rolle sproget spiller for fremstillingen af det lyriske jeg - Overvej, hvordan jeg vil beskrive forholdet mellem digteren (Klaus Rifbj... -
HASTER - hjælp til at rette
ForumindlægJeg er blevet bedt om at skrive en tekst, og det har jeg gjort, men jeg vil spørge, om der er nogen, der vil fortælle mig, hvilke slags fejl, jeg laver. Altså vil jeg ikke vide helt præcist, hvor fejlene ligger, men jeg vil heller vide, hvilken slags fejl det er f.eks. kongruens fejl, fejl i hank... -
har skrevet en historie (på balkonen) tænkte om jeg kunne få hjælp med at rette den og jeres mening
Forumindlægder er to steder hvor jeg har skrevet noget og sat det i parantes fordi jeg ikke ved om det giver mening eller om man overhovedet kan skrive :) plz hjælp På balkonen Jeg vågnede op ved lyden af et kanonslag og flere tusinde hujende mennesker. Festivalen var begyndt, om et par timer ville flere ... -
AT, AP og NV
ForumindlægHej, jeg håber virkelig, der er nogle, der ved noget om det her eller kan henvise til et oplysende link.Vi har AT1 i denne uge (alkohol - kemi, idræt og his), og vores lærer har sagt noget om, at vi afsluttende skal skrive en rapport på 2 sider. Vi skal aflevere den på fredag. Er der nogle, der v... -
Sprogrejse
ForumindlægEr der nogen af jer, som har været på sprogrejse før?Hvis ja..Hvilket organisation rejste i med?Var det godt (organisationen)?Har det gavnet jer, i det sprog i tog ud for at lære? -
Uoverensstemmende accept? (aftaleloven)
ForumindlægHej :) Jeg sidder og bakser med lidt Jura, men jeg har lidt svært ved at løse en opgave ang. "Uoverensstemmende accept" - og hvordan det lige fungere :) Per sender et tilbud til Jørn: ”Jeg tilbyder 600 kg bananer 7,50 kr. pr kg.” Jørn Hansen svarer: ” Nej, tak, men jeg... -
HTX eller STX?
ForumindlægHej allesammen! Jeg håber at I kan hjælpe mig med at fortælle forskellen på STX og HTX? Jeg har tænkt mig at tage en naturvidenskabelig studieretning med bioteknologi og er rigtigt i tvivl om hvilket gymnasie jeg skal overveje. Jeg så en anden bruger sige at det altid var en tommelfingerregel a... -
Reduktion af brøkker - potenstal med forskellige grundtal
ForumindlægJeg er i gang med en - vil jeg antage - simpel opgave om reduktion af brøkker, men jeg har fået lidt regelforvirring. Hvordan løser man f.eks. 10 a2 * b * c3 4 a4 * b2 * c og i henhold til hvilke regler? Af det, jeg husker (og også får bekræftet) fungerer brøkker ud fra: ax + ay = ax+y, men hvord... -
Lille oversættelse
ForumindlægHej! håber der er en, der lige kan hjælpe mig lidt på vej, med den her oversættelse. Traduction L’action se passe pendant la deuxieme guerre mondiale. Julien et son frère Francois sont internes dans une école catholique 100 km à Paris. Julien est heureux de lire, men il parti... -
Finde de fire løsninger til ligningen
ForumindlægHej, jeg har problemer med at løse denne opgave. opgaven er under "Powers and Roots" indenfor komplekse tal Man skal finde de fire løsninger til ligningen z^4-2z^2+4=0 Jeg ved at jeg skal bruge DeMoivre's Theorem som i de foregående opgaver, men ved ikke hvordan jeg skal gribe op... -
HJÆLP. Rettelse af en oversættelse.
ForumindlægHej jer flinke mennesker derude :p Vil hører om nogen ku rette min lille opgave. Jeg har startet med at skrive det på dansk og så fransk. Det er det franske som skal rettes (: I frankrig er der mangel på job og det medfører at mange af dem der går i skole ikke kan finde et job senere. Derfor er ... -
HASTER. Lille fransk opgave
ForumindlægHej jer flinke mennesker derude :p Jeg ar fransk på begyndersprog, så er ikk så god til det endnu. så vil hører om nogen ku rette min lille opgave. Jeg har startet med at skrive det på dansk og så fransk. Det er det franske som skal rettes (: __________________________________________________ I f... -
Hjælp til fejlfinding i aflevering.
ForumindlægHej, jeg har lige lagt sidste hånd på min sidste fransk aflevering, og den ville jeg nu gerne ha' bliver god, da den meget vel afgører den afsluttende årskarakter. Jeg kan ikke selv finde flere, men vil meget gerne høre hvis I kan finde en fejl eller to, eller nogle knudrede formuleringen. På... -
skriflig dansk 2004!
ForumindlægJeg vil gerne høre hvad i har fået? Det er formentlig de samme censorer som retter vores stile? Jeg plejer at få 9 eller 10 normal, men min eksamenstil gik et 6, godt var den ikke så god som normalen, men jeg mener absolut den er mere værd end 6 :S! Er i tilfredse med jeres karakter? Nedenstående... -
Nogen der kan se fejlen?
ForumindlægHej jeg skal bestemme effekten som afsættes i elastningsmodstanden. Nogen der kan se hvad der går galt nåe jeg simulere det på programmet? Ellers tager jeg også gerne mod hjælp til hvordan jeg ellers skulle løse den i hånde. Tak på forhånd
