Søgning på: amish folket. Resultater: 16461 til 16480 af 19974
-
Medicin
ForumindlægHej SP. Er der nogle medicinstuderende på KU, som kan fortælle om læsemængden på 3. 4. og 5. sem? Og er det rigtigt at karakterer ikke har nogen betydning for fremtidige jobmuligheder? -
Jeres computer-blækregninger....
ForumindlægJeg kunne godt tænke mig, at I der laver blækregning på computer, ligger nogle eksempler ud på nettet, så jeg kan se det endelige resultat, ved brug af de forskellige resultater.Herinde anbefaler de fleste LaTex, men før jeg går i gang, ville det være rart at se om det er noget, der kan bruges. -
Folkekirken???!
ForumindlægHej Har et problem med dette spørgsmål... Hviken rolle har folkekirken i det danske samfund ????? (Er ikke kristen) Har ledt på nettet osv. men kan ikke finde noget. Tak på forhånd :-) -
Super-elev-fremtidsmå- why not 13?
ForumindlægJeg er meget god til et fag, og har allerede læst alt gymnasiestof til mit fremtidsmål, går i folkeskolen, men gør meget for at blive klogere. Jeg er afhængig af at læse ord...elsker det bare...som inspirerede mig til at skrive egne stile..har et par af dem...hvorfor vil lærer ikke indrømme at ma... -
Islam HJÆLP
Forumindlæghar nogle spørgsmåle om islam, da jeg skal aflevere det i morgen og kan ikke rigtigt finde nogle oplysninger 1. Hvorfor følger nogen muslimer mere end deres kultur end religion 2. Hvorfor tror kristne at islamske kultur er voldelig 3. Hvad er sunni og shia, hvad er forskellen HJÆLP!!! Vil hav... -
Perioder
ForumindlægEr der nogen der har sådan en slags kronologi over de forskellige litteratur perioder? -
SSO Opgave: emne,problemformulering.
ForumindlægGoddag,allesammen. jeg har valgt Islamisme som politisk ideologi som emne for min sso-opgave i samfundsfag. Og skal nu lave en problemformulering, her ku godt tænke mig lidt hjælp til, jeg har Har tænkt på at skrive opgaven om opfattelsen af islam og islamisme,forskelle evt ligheder og så dereft... -
hjælp til engelsk sætninger!! hurtigt
Forumindlæghej jeg vil utrolig gerne have en til at tjekke disse få sætninger for fejl da det er noget til en aflevering, ved der er fejl men kan ikke rigtig se hvor? (: I just said the same bad things about her and to her, like they did. I truly regret what I did, and I know I ruined her time in 7-grade, ... -
Ret kort tysk tekst
ForumindlægHej. Har brug for hjæp til at rette denne korte tysk tekst. Der er nok mange fejl men har gjort det så godt jeg kan. Skal afleveres i overmorgen:/ På forhånd tak:) Tysk Wir fliegen da unten und danach wir mit einer Bus fahren zu das Hotel. Und wieder zurück, wenn wir Hause sollen. Es wäre eine h... -
Kan etnicitet sættes i flertal?
ForumindlægHej. Er der nogen, der ved, om man kan sætte ordet etnicitet i flertal, så det bliver etniciteter? -
Hvad laver I??
ForumindlægGanske enkelt, hvad laver I i fritiden ud over at studere hårdt? Nogle former for sport eller andre spændende interesser eller hobbies? :). Forklar gerne hvorfor I går/laver det I nu gør. -
hobitten
Forumindlæghejsa!!!! jeg ska læse hobitten til på tirsdag.... og jeg har brug en grundig referat.... hvis der skulle være nogen der har en liggende i harddisken eller et eller andet sted... jeg vil bare meget gerne have en fin og grundig referat.... af hobitten... jeg vil være yderst tilfreds med bare den m... -
forskellen mellem folkeskole og gymnasium
Forumindlæghey alle ! jeg skal snart på stx, efter sommerferien. men ville bare vide, lidt om hele miljøet, og forskellene?? håber i svare mig :) -
AT synopsis - paradise Hotel
ForumindlægHej alle Jeg er igang med at skrive AT opgave om paradise hotel, og jeg har svært ved at finde et hovedspørgsmål samt et diskussions spørgsmål. Jeg skriver i Samf og Dansk, og skal derfor ind på nogle teorier, i samf. Nogle der har nogle ideer? Jeg har fundet hvad jeg vil redegøre for og analyser... -
Hvorfor jeg lige den eneste?
ForumindlægHej Sp. Hvorfor er det lige mig som er den dummeste i familien. Min mor = Læge Far=ingeniør Storebror= 1 semester ved Revisor. Mig= Igang med folkeskolen, og har nok ikke de største evner til at kunne klare gymnasiet så godt. Men, jeg troede der var en sammenhæng, når ens ''forældre'... -
Valg af uni hvis man skal læse medicin, psykologi eller odontologi
ForumindlægHej alle derude :) Står som mange andre i den situation, at jeg skal søge en videregående uddannelse. Min 1. prioritet er medicin, min 2. psykologi og min 3. odontologi. Er der nogen medicin, psykologi eller odontologi studerende derude som kan fortælle fordele og ulemper ved de universiteter ... -
Folkeskolelærer eller gymnasielærer?
ForumindlægHej, jeg er blevet student for et halvt år siden, har derefter valgt at tage et sabbatår og er nu begyndt, at tænke rigtig meget på hvilken uddannelse / hvilket studie jeg skal vælge. At jeg gerne vil være lærer en dag, har jeg egentlig altid vidst. Spørgsmålet er, om det er "klogere"... -
Saddam Hussein
ForumindlægNu har de jo fanget ham, så nu mangler de bare Osama Bin Laden - så er al terrorisme udryddet :D -
Synes du, at det er sjovt at "se" andres karakterblad?
ForumindlægHey.Dette forum henvender sig KUN til dem, der GERNE vil dele deres seneste standpunkts- eller eksamenskarakterer med andre.Om det er for sjov, fordi man er nysgerrig eller man har helt andre årsager til at joine denne tråd er underordnet.Jeg har oprettet denne tråd pga. nysgerrighed og det faktu... -
Videregående uddannelse
ForumindlægDet er ikke lidt men meget uretfærdigt at svenskerne, der kan forberedre deres gennemsnit, fylder så meget i ansøgningsbunkerne til eksempelvis medicin, biomekanik og tandlægestudiet. I år er 56% af ansøgerne ved Odense universitet ikke dansk. 25% af de optagende på medicin(2004) var fra Sverige ...
