Søgning på: fransk grammatik noter. Resultater: 16481 til 16500 af 22496
-
Karakterer
ForumindlægHvor højt skal ens snit være for at komme ind på KBH Univeristet? -
Adjektiv / adverbium
ForumindlægJeg kan ikke se fejlen i denne sætning ? The fish smells badly ? tak på forhånd. -
rette min stil. for sprogfejl
ForumindlægEr der en der vil rette min stil. for sprogfejl. Og for kommer og punktummer. Jalousie Drab Nygift Mand dræbt med kniv i bryllupsdagen. Broren gik amok og dræbte sin egen bror. Politifolk jagter netop nu den formodede gerningsmand Ebbe der er mistænkt for at have dræbt sin bror. Efter politiets t... -
Rettelse: Dødsstraf.....
ForumindlægDødsstraf Går du ind for dødsstraf: Det er et svært spørgsmål, fordi der altid er to sider af en sag. Jeg går på ingen måde ind for dødsstraf. Det ville være fuldstændig uacceptabelt hvis en uskyldig blev dømt til døden. Jeg mener, at dem der går ind for dødsstraf er et ondt mennesker, fordi de... -
Hjælpe Verber
ForumindlægHeeey. Er der nogen der ved noget om hjælpe verber på engelsk? -
Terminsprøve - Engelsk
ForumindlægHej Er der endnu nogen der har været op til terminsprøve i engelsk i 3.g på STX og hvis i har hvad fik i så? Eller kommer alle op på samme tid i næste uge? Ellers nogen der har nogle gode tips til terminsprøven - er mega nervøs, det er jo her der testes i hvad man kan og hvad man mangler ... -
Hjælp?
ForumindlægHej folkens , jeg skal skrive en stil om min barndom, men ved ikke hvordan jeg skal starte. Har i nogen ideer (: -
Kan nogen hjælpe mig med denne disse sætninger?
ForumindlægSætningerne efterfølger ikke hinanden, hvis det virker underligt :) Der Text ist eine Systemkritik vom System der DDR. Wegen seiner Aktion verliert Thomas die Macht, und Ruhe findet sich wieder in der Gesellschaft ein. Das ist ein Symbol für die Unterdrückung der Regeriung. Thomas kämpft gewis... -
Dårlig til tysk!
ForumindlægHej, jeg ved godt at det her ikke rigtigt hører til herinde, men ville alligevel gerne spørge. Jeg har haft tysk i et stykke tid nu, og jeg fatter næsten ingen ting, jeg får normalt 4 i skriftig, og samme i mundtlig. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, for jeg vil virkelig gerne have en bedre karak... -
Bestemte artikler
ForumindlægVed nogle artikler sættes del eller a foran (v. artiklen el sættes det altid sammen til et ord), men er der flere "ord" der sættes foran artikler end del eller a? -
Oversættelse af trický sætninger
ForumindlægGodaften folks! Sidder med to dumme, men korte sætninger. Umiddelbart, var de lette at oversætte, men så synes man, at det lige var en tand for let. Så min tvivl er steget til hovedet, om læreren ønsker noget særligt ud af denne oversættelse. Kan nemlig ikke finde ud af, hvilken måde jeg ska gøre... -
Cosinus-relationen
ForumindlægJeg skal regne AC ud, af en firkant. AB=761, AD= 362, DC=498 og Diagonalen AC=640,68, hvordan kan jeg så finde siden BC og vinklen B? -
Hvad skal jeg!!!
ForumindlægHej jeg går i folkeskolen har lige fået mine eksamenskarakterer men de er ret dårlige har dumpet i dansk (jeg kan godt komme ind da mit snit ligger over 02)men jeg vil gerne på stx efter ferie og det kan jeg også fordi jeg er blevet ærklret uddannelses parat og der havde jeg faktisk fået 4 i dans... -
tysk kasus.
ForumindlægKan nogen forklare mig hvordan man finder kasus i sætning, og hvordan man bruger det?? Jeg har aldrig rigtig forstået det, selvom jeg har fået det forklaret mange, mange gange - så det skal gerne være helt fra bunden! -
Vurdering af mit digt
ForumindlægNogle der gider, at vurder mit digt, evt. analyse, fortolkning, karakter, kommentar. Det er et filosofisk digt, har kaldt det "ontologi?" den er vedhæftede i pdf format. Jeg går godt nok i 10. klasse, men vil gerne have svarene på A-niveau. Tak på forhånd, selvom jeg nok siger det igen ;) -
Er der virkelig ingen der gider hjælpe?
ForumindlægDet er bare at læse min tysk stil igennem og den kun 150 ord ca. Det vil virkelig betyde meget, hvis der er en af jer, der vil kigge den igennem og komme med feedback evt. ændringer. -
Asien studier
ForumindlægHej allesammen. Jeg vil meget gerne læse noget med Asienstudier på KU efter sommerferien. Men nu er jeg blevet i tvivl om jeg skal vælge Japanstudier, Kinastudier eller Koreastudier. Umiddelbart synes jeg Japanstudier lyder mest spændende men jeg tror ikke mit snit er højt nok til det, derfor... -
Spansk aflevering :)
ForumindlægHej, jeg har en spansk aflevering for til i morgen, og hvis der er nogen der har tid og lyst, gider I så ikke tjekke den igennem for fejl? :) (jeg har kun haft faget i et halvt år, så jeg er ikke så god - endnu) De viaje En esta vacaciones he estado en Barcelona con dos amigas. Ellas llaman Chris... -
Udlænding som dansklærer
ForumindlægHej. Jeg er af indisk oprindelse, men har en drøm om at blive gymnasielærer en dag, i faget dansk. Jeg ved det kræver hårdt arbejde, men det er ikke så meget det der bekymrer mig. Det er mere, at jeg ikke ligner en dansker. Tror I det vil skabe problemer for mig? Jeg tænker mest på ansættelse og ... -
hjælpt til rettelse af kort tekst
ForumindlægHejsa !! Vi har som opgave fået at beskrive et billede, hvor følgende ting bør indgå : "placeringsgloser" ,verbalkæden acabar de + infinitiv, gerundium og nærfremtid. Descripción de la imagen En la imagen, hay tres personas. Uno de ellos es Alberto, lleva 15 años labor...
