Resultater: 16561 til 16580 af 436512
-
Mekanik. Varmetab ved indånding
ForumindlægHej jeg sidder med en fysikopgave, hvor jeg skal besvare dette spørgsmål: I meget koldt vejr vil en person, der opholder sig udendørs, bruge en betydelig mængde energi på at opvarme den kolde indåndede luft. På en kold vinterdag er temperaturen af luften -15°C. Antag, at temperaturen af udån... -
oversættelsen..
ForumindlægHej..Er der nogen herind der kan oversætte eller fortælle det kort hvad det er om. jeg skal bruge den til mit projekt. takJapan's postwar economy developed from the remnants of an industrial infrastructure that suffered widespread destruction during World War II. In 1952, at the close of the ... -
Oversættelse
ForumindlægHejsa allesammen, er der nogen som geniale til fransk og lige gider kigge denne oversættelse igennem for mig?? ville være super, det er fra dansk til fransk: Gestapo ved, at der er jøder på kostskolen. En morgen træder nogle tyske soldater ind i skolegården. Alle kostskolens elever skal stille s... -
Dansk årsprøve!
ForumindlægHej, nogen der ved hvor jeg kan se sidste års skriftlig dansk eksamen?? -
Selvvalgt emne til IT-case
ForumindlægJeg står og skal fremlægge et selvvalgt emne til IT-case Odense Zoo..Jeg aner slet ikke hvad selvvalgt emne går ud på, er det sådan jeg skal vælge f.eks. deres IT politik og så beskrive den eller hvordan ? -
Logaritmeproblem
ForumindlægHej,Hvordan kommer jeg videre her:3*log(6x+9)= 4,657log((6x+9)^3)=4,657(6x+9)^3= 45394,2216x^3 + 162x + 729 = 45394,2216x^3 + 162x = 44665,3 -
KVOTE 2 (sociologi)
ForumindlægKære studerende på sociologi, statskundskab eller lign.,Da jeg desværre ikke har et højt nok snit til at komme ind på drømmeuddannelsen, sociologi på KU, vil jeg høre om nogle af jer derude har nogle gode råd til indsamling af point. Jeg har selv overvejet frivilligt arbejde på et asylcenter ca. ... -
Engelsk digt, kan ikke forstå en linie...
ForumindlægHey, jeg har virkelig prøvet at forstå denne linie (slået op i ordbøger osv) men får ikke mening ud af sætningen :-"They'll set you down and take you through"hele strofen:There's someone watching over youthey're watching every single thing you sayand when you die"They... -
Tysk rettelse! Hjælp bedes. Haster lidt.
ForumindlægHejsa... Er der nogen der vil kigge og rette de fejl der i denne lille tyske oversættelses tekst?!på forhånd tak . Der gegenwärtige Vorsitzende der deutsche Sozialdemokratie, Willy Brandt, musste wie so viele andere Deutschland verlassen, als die Nationalsozialisten an die Macht im Jahre 1933 g... -
Hvor mange % større er energien..
ForumindlægEt nedslagskraters størrelse afhænger af energien der udløses ved nedslaget. Sammenhæng beskrevet ved fomelen: y=k*x1/3 y= kraterets diameter (meter) x=energien (målt i megaton) Et krater har en diameter 20% større end det andet. Hvor mange % større var energien der blev udløst så? Hjælp? -
Analyse af "The Sisters" af Julia Darling
ForumindlægNogen som kan hjælpe med en analyse til Julia Darlings historie "The Sisters"? -
FUnktioner og grafer.
ForumindlægHej jeg sidder med en opgave jeg ikke kan finde ud af. Man får oplyst at: Tabellen viser for 3-slået polyester tovværk sammenhængen mellem tovværkets diameter (målt i mm) og torvets brudstykke (målt i kg). Diameter (mm) 4 5 6 8 10 14 16 20... -
Fransk stil om Cannes, hjælp søges :-)
ForumindlægSTILEN ER VEDHÆFTET! :) Nogen der vil kigge denne igennem, bare sådan de største fejl tak :) -
Sekskant
ForumindlægHvilken formel skal jeg bruge til opgaven? Jeg er helt lost... Opgaven: https://www.studieportalen.dk/Forums/ShowFile.aspx?id=1580323 -
Hjææææælp
ForumindlægHej. Jeg er igang med at skrive fsa dansk skriftlig fremstilling, opgave 6. Den om forældre. Jeg plejer at få 10 eller 12 for mine essays, men det her er virkeligt svært. Det skal afleveres på fredag, så noget hurtigt hjælp ville være dejligt. Jeg har brug for noget mere at skrive om, ... -
Cylinder masse
ForumindlægHej Jeg har en opgave, hvor jeg skal beregne massen af en cylinder, men mit problem er at jeg ikke kan finde en formel nogen steder :( på forhånd tak -
Hvordan bruges elektronprikformler?
ForumindlægHvordan bruges elektronprikformler? Hvordan hænger strukturformlen sammen med elektronprikformlen? Tak på forhånd. -
Tysk rettelse
Forumindlæghej.. en der lige kan rette mit tysk... lige hurtigt for grammatik og sprog præcision.. Jeg har gjort det bedste jeg kunne og jeg kan simpelthen ikke det tyske grammatik endnu men har prøvet det bedste jeg kan... -
Hvem tror I, denne mand ville stemme på i Danmark?
ForumindlægHvem tror I, denne mand ville stemme på i Danmark? http://en.wikipedia.org/wiki/William_James_Sidis -
Fordøjelsessystemet
ForumindlægHej. Er der nogen som kan hjælpe mig med at forklare, hvad der er, der sker nede i ventriklen og tyndtarmen? Lige fra hvilke hormoner og enzymer. Hvad gør CCK f.eks.? pepsinogen, hcl osv osv
