Søgning på: tysk disposition sport. Resultater: 16581 til 16600 af 19456
-
Viel eller Viele
ForumindlægJa, hvornår bruger man viel frem for viele? -
Forstår ikke helt, hvad hun skriver, kan i forklare? :)
ForumindlægCitat fra min uuo. Jo, jeg forstår godt dit spørgsmål. som hovedregel er det de samme adgangs/optagelseskrav til alle de gymnasiale uddannelser, der er dog en række muligheder for dispensation i forhold til HF, håber at der giver mening, ellers så er jeg på skolen igen på onsdag. Kan i forklar... -
religion - 3.g
Forumindlægjeg skal have religion i år, og vil gerne høre hvad det generelt går ud på og er det et svært fag ? Mia -
Do you had?
ForumindlægKan man sige ovenstående sætning på engelsk, eller er det bedre at sige: did you have ? - Jeg ved iøvrigt godt at man kan sige det bagerste. -
Den syvende himmel
ForumindlægHej alle sammen Sidder her med denne engelsk opgave om kærlighed Men hvordan siger man den syvende himmel på engelsk - When you’re falling in love, are you floating on a pink sky, and you are in the ......... På forhånd tak :) -
Giver denne sætning mening ?
ForumindlægDet var fredag, jeg var i godt humør. Dagen før havde jeg nemlig fået en god nattesøvn. Kan jeg oversætte den sidste del med dette: Das Tag vorher, hatte ich nämlich einen guten Nachtschlaf gekreigt. Giver det mening ? -
Digt analyse please hjælp!!!
ForumindlægHej hvis du kan hjælpe, må du meget gerne, er ved at tude over det her. (BTW ER OVERSKRIFTEN "SELEKTION") For det første synes jeg ikke rigtig der er nogle rim ikke andet end i 1 strofe som er bogstavrim? For det andet er jeg i tvivl om kompositionen, skal det være cirkel, fordi det v... -
SRP - HJÆLP SØGES.
ForumindlægHejsa. Jeg er en 3.ger, som lige er blevet færdig med min SRP og kunne rigtig godt tænke mig at få en som har kendskab til psykologi og omsorgssvigt til at kigge på min opgave og evt. tjekke om jeg har besvaret min problemformulering. Min opgave handler som sagt omsorgssvigt, og tager udgangspun... -
KRYPTOLOGI UNDER 2. VERDENSKRIG
ForumindlægHej alle, Jeg søger inspiration til problemformulering til min kommende SRP-opgave. Hvad jeg har kunne finde frem til ind til videre, er at problemformuleringerne oftest er noget lignende: Hvad betød enigmakoderne for slagenes gang under 2. verdenskrig, osv..... Jeg søger derimod noget der e... -
"Hvad udad tabes, skal indad vendes"
ForumindlægHej alle Jeg ville bare spørge om der var nogen der kunne forklare hvad "Hvad udad tabes, skal indad vendes" betyder?? Tak på forhånd. -
Bio & His - HIV i Afrika
ForumindlægJeg tænkt på om nogen kan hjælpe med at finde finde de relevante informationer om emnet "HIV i Afrika", eller giver mig nogle overblik over, hvad jeg kan kommer ind på i forbindelse med disse problemstillinger: Med udgangspunkt i Sydafrika ønskes der en analyse af et repræsentativt s... -
Jøde
ForumindlægHvornår var man hel-, halv- og kvartjøde. Nogle der ved det -
Hvad er det vigtigeste?
ForumindlægHej, er der nogle emner i historie som er vigtige at vide, hvilke emner kommer tit i 9.klasses eksamer synes i? Dem jeg ved er 1.verdenskrig, 2.verdenskrig, og den kolde krig. Er der flere vigtige emner? -
1. verdenskrig
ForumindlægHar lige nogle spørgsmål ang. 1 verdenskrig, nogen der kan hjælpe med at svare på dem? Hvordan kunne Europa godkende en verdenskrig på baggrund af to landes uenigheder? Hvorfor ville de forskellige lande endnu engang rode sig ud i en verdenskrig efter forædelige konsekvenser den medbragte? -
Den kolde Krig
ForumindlægJeg skal skrive noget om begyndelsen af den koldekrig, hvilket jeg har styr på.. men har lidt svært at se hvorfor at hele europa blev delt mellem sovjet og usa.. Jeg har forstået af efter 2. verdenskrig, er tyskland tom , og mangler en eller anden form for styring, så derfor bliver delt i 4 zone... -
SRP i Leukæmi og matematik
ForumindlægHej. jeg skal snart skrive en SRP i opgave og jeg vil skrive i biotek A og Matematik A. Jeg overvejer at skrive i emnet Leukæmi med fokus på CML. Ville høre hvad I synes om den ide, og om I evt har nogle andre og bedre ideer. Udover det vil jeg spørge om der er nogle mulige forsøg jeg kan lave... -
oversættelse
Forumindlæg1. Jeg besøger min gamle tante hver fredag 2. Hun har en lille hund, som altid gør venligt. 3. Hendes store lejlighed er meget hyggelig. 4. Et stort TV-apparat (Fernseher, m.) står i hjørnet, og hendes brune lænestol (Sessel, m.) står i et andet hjørne (ander- bøjes som adj.) 5. Min gamle tan... -
øko kredsløb: DK og USA
ForumindlægEr der nogen der kan sige noget kort om hvordan USAs økonomi påvirker Danmarks konjunkurer udsving? Jeg kigger på det økonomiske kredsløb og går ud fra, at det handler om eksport og import men der må være mere.... noget med outsourcing måske? Tak :) -
Memo-teknikker?
ForumindlægHej ja, memo-teknikker, nogen der ved noget om det, hvordan gøre man kan det læres på nettet, nogle hjemmesider. Er sulten efter at lære det .!!! :D på forhånd tak -
Direkte objekt og præpositionsforbindelser
ForumindlægHej alle sammen! Jeg har fået til opgave at skulle finde direkte objekt og præpositionsforbindelser i nogle sætninger. Men ærligtalt kan jeg ikke huske hvad "direkte objekt" og "præpositionsforbindelser" er - sådan da. Så vil i være søde og hjælpe? Forklare? Kan i fx. ...
