Søgning på: tysk disposition reisen. Resultater: 16621 til 16640 af 18642
-
Samme betydning?
ForumindlægHej folk :D Betyder fremstilling og produktion det samme? Hvis nej, hvad er så forskellen? :-) -
Gået ned i gym?
ForumindlægEr der andre end mig der er gået ned i karakterer fra folkeskolen til gymnasiet?\nJeg gik fra 8,4 til 7,8, så det er ikke så slemt som jeg regnede med. Hvad med jer? -
Lavt gennemsnit - HJÆLP
ForumindlægHej alle. Jeg går i 8 klasse, og synes at mit gennemsnit er lavt. Den ligger der omkring 4.0 - 4.5.. Jeg er allerede nu bange for at jeg ikke bliver egnet til gym. En eller anden, som kan hjælpe? Ved ikke rigtigt om mit gennemsnit er ok.... -
Snørklede sætninger...
ForumindlægHej allesammen. Jeg sidder her med en tyskoversættelse, og der er et par sætninger, jeg gerne vil høre jeres respons på:Mit nye liv i den lille by, som vi bor i nu, er ret roligt og ensformigt; men egentlig er jeg HELT GODT TILFREDS med min nuværende tilværelse her.Mein neues Leben in dem kleinen... -
Konsekvenser af flytningen fra Bonn til Berlin
ForumindlægHej. Jeg sidder her med en aflevering, hvor jeg skal svare på følgende spørgsmål: Hvilke konsekvenser har det haft for Berlin, at regeringen og forbundskansleren flyttede til Berlin i 1999? Jeg har haft skrivedage, og sad med spørgsmålet hele dagen i går, men har ikke kunne finde frem t... -
Præpositioner med kasus
ForumindlægJeg sidder med en oversættelse med fokus på præpositioner med kasus, sætningen lyder således: Vores tog kørte ind på færgen. På færgen holdt (der) en bus foran toget. Jeg har skrevet: Unser Zug fährt in die Fähre. Auf der Fähre hält den Bus vor des Zug. -
Adgangskrav?
ForumindlægHej. Nogen der ved hvad adgangskravet er i gymnasiet.Mit gennemsnit er på ca. 7.83 ! -
Ting, man bør vide/lige så godt kan lære på gymnasiet
ForumindlægJeg går i 9. og skal til næste år begynde på gymnasiet.Så jeg tænkte på, om der er noget man ifølge dig skal vide? Sagde dine nye klassekammerater noget, hvor du tænkte, at det burde man vide fra folkeskolen af?Eller noget man lige så godt kan lære nu, fordi man bruger det rigtig meget i gymnasiet? -
rettelse af stil ca. 400 ord
ForumindlægJeg ville blive meget gald hvis der var en der lige ville påpege de værste fejl i denne stil.på forhånd tak..Was machen wir jetzt?Doris Dörrie hat den Roman >Was machen wir jetzt? 1)Franka ist 16 Jahre alt und sie ist schwanger. Sie erzählt es zu ihren Eltern, aber Sie werden nicht froh. Denno... -
Rettelse af opgaver
ForumindlægHej,Håber der er nogle der gider at rette følgende sætninger:Indsæt den rigtige præteriumform af verberne.1) (laufen) Er LÄUFT immer 1200 m.2) (finden) Wir FANDEN den Geldbeutel wieder.3) (frieren) Es FRIERET heute Nacht.4) (sprechen) Marion und Wolfgang SPRECHEN lange über ihre Probleme.5) (sehe... -
rigitgt
ForumindlægEr dette korrekt.. lad vær med at rette den, men fortæl blot hvor fejlen består.Ich will gern erzählen von sportsskandalen, welches damit der sport themen gehören. -
Forskellen mellem HTX og STX
ForumindlægKan nogen forklare mig hvad forskellen mellem HTX og STX er? Er det rigtigt at HTX sætter mere fokus på naturfaglige fag? -
Das Leben
ForumindlægHejsa.. Dette digt er blevet opgivet til min mundtlige tyskeksamen, men har bare ingen notater, - så er på ret bar bund!Hvis en af jer har nogen notater ville jeg blive lykkelig.. Eller måske bare et par guldkorn til hvad det handler om/hvordan jeg skal gribe det an? - Alt kan bruges!!Das LebenDi... -
Rettelse (84 ord)
ForumindlægHey der ude. Har en meget kort tekst som jeg gerne ville have rettet hvis der var nogle søde mennesker der ude, som havde lyst til det ;-) Vi skulle skrive et kort brev fra et ferie sted.. På forhånd tak :-) Teksten Lieber Vater. Mutter und ich geniessen unserem Urlaub in die Türk... -
Styreformer
ForumindlægHejJeg skal op i historie i morgen, og min store svaghed er det her med opbygningen af de forskellige styreformer, er der nogen der har gode, korte overskuelige noter, der beskriver der forskellige styreformer og deres magtdeling?Kommunisme, Fascisme, Styret i USA, NazismeHåber på hjælpLouise -
Urban II’s tale i Clermont 1095
ForumindlægEr der nogen der kan finde kilden til Pave urbans tale der opfordrer til korstog i 1095, vel og mærke på dansk? Jeg har prøvet alt efterhånden! En bog hvor den står i (og ikke kun er et uddrag), ville være ligeså godt som et link. På forhånd tak for hjælpen. MVH Maria -
notater, eksamen
ForumindlægMine notater er ikke så fyldestgørende, og har ikke så meget tid til at lave nogle her inden eksamen, da mine eksaminer her til sidst har ligget meget tæt på hinanden. Så vil høre, om der er nogle der har notater til følgende tekster. Det kunne være perfekt, hvis jeg kunne supplere lidt med det j... -
Efter 3.g?
ForumindlægHej.. Hvad skal i, gymnasielever efter 3.g?det ku være spændende at vide (: -
Nietze, Sartre, Freud og Løgstrup...
ForumindlægHey. er der nogle som kan give/sende mig en kortfatte, eller effektiv gennemgang omkring disse fire menneskers syn på religion. Jeg skal bruge det til mit emne om menneskesyn og religionskritik, som jeg kan komme op i på tirsdag.(Håber virkeligt på hjælp) -
Hvor skal ordet placeres?
ForumindlægHej. Jeg har skrevet en sætning, der lyder: "Egal, was passiert, viele Menschen sitzen vor dem Fernseher, wenn die Nationalmannschaft spielt." Jeg har fået at vide, at ordet "sitzen" er placeret forkert i sætningen. Nogen der ved, hvor det skal stå henne i sætningen?
