Søgning på: tysk disposition reisen. Resultater: 16661 til 16680 af 18642
-
Nogen der gider og rette disse får linjer?
ForumindlægSkal fremlægge det for klassen, og er ik så god til den grammatiske, nogen der gider og rette igennem?:) taak. ______ Scene 55: Hotelzimmer Handelt von Sophie und Konrad in das hotelzimmer. Sie schlafen beiden. Aber plötzlich hört Sophie, ein rollendes Geräusch und sie erwacht und ruft an Ko... -
Angående Gym?
ForumindlægHej, jeg vil gerne lige spørge om noget. Hvis man går i 9.klasse og man skal til gym efter, og man er allerede optaget i gym så er det lige meget med karakterene i eksamen, ikk? Og lige en ting til, hvis man skal optage sig til gym skal man så tage optagelsesprøven? og ved i om den er svær? -
Kommentere synspunkter
ForumindlægHej, jeg skal kommentere en 'artikel' om en som fortæller sine politiske holdninger og argumenterer for, at 16-årige skal have valgret. Hvordan præcis kommenterer man synspunkter, og hvordan starter man? -
effektforbrug
Forumindlæghej der står i min opg at en pc har et effektforbrug på 250 W a. hvor meget elektriske energi bruger den på 12 timer 250*360000=90000000 ---------------------= 7500000 12 -
Eksistentialisme
ForumindlægHvad ville man kunne perspektivere til, hvis man kom op i eksistentialisme? gerne en religion eller en anden filosofi.. -
studieliv med 12 taller
ForumindlægHej Hvordan opnår man igennem studiet at få 12 taller. Hårdt arbejde , lektielæsning og ingenfravær, er vigtige,hvad man kan gøre for at øge karakteren især i matematik og fysik. Jeg har brug for konstruktive forslag. Mvh Nalle -
Jeg kan ikke forstå forskellen op DDR og BDR
ForumindlægDer er sikkert andre forumindlæg om dette emne, men jeg har søgt lidt og kan ikke rigtig finde noget, så håber på at der er nogen der kan forklare mig hvad forskellen op DDR og BDR er? Samt hvem der var de rige og hvem der var de fattige.. :) på forhånd tak! -
Hjælp, Holocaust
ForumindlægHej Jeg ska til at skrive om teorier inden for antisemitisme. Derfor ville jeg høre om der er nogen herinde som kan vejlede mig fordi jeg er på bar bund. Synes det er et begreb som jeg har svært ved at forholde mig til. Jeg har forstået at vi har en traditionel og en moderne antisemitisme begreb.... -
HJÆÆLP: Nogen der har noget med Herman Bang "Pernille" ??
ForumindlægNOGEN DER HAR NOGET MATERIALE TIL HERMAN BANGS NOVELLE "PERNILLE" På forhånd tak :) -
Hmm det giver da ikke mening?
ForumindlægHvorfor fungerede Tyskland på mange måder som det altid havde gjort? Under Nazismens indflydelse? De kunned a ikek bare kigge den anden vej mens krigene blev ført og jøderne drøbt osv.? ? -
Rettelse Hurtigt.
Forumindlægde var de to ældste og havde flest erfaringer end de andre venner, så det var de to der næsten altid skulle op på togets tag og surfere. Sie waren die zwei Alter und hatten viel Erfarungen enterweder sie andere Freunden, so es war die zwei, der fast immer sollen auf an Der Dach des Zug und surfe... -
Adjektivers bøjning
ForumindlægHej. Jeg er meget forvirret omkring, hvornår man kan konkludere at et adjektiv er "kompareret" eller bøjet på den stærke/svage/blandede bøjnings præmisser? PLEASE HJÆLP! På forhånd tak. -
Præpositioner
ForumindlægUnder operationen arbejder lægerne hurtigt. Durch die Operation arbeiten die Ärzte schnell. Han går ind i huset. Er geht in das Haus. Katten ligger på bilens motorhjelm. Die Katze liegt auf der Motorhaube des Autos. Edderkopperne sidder under loftet. Die Spinnen sitzen unter der Decke. Hun... -
Hjælpeverber?
ForumindlægJeg roder fuldstændig rundt i dem.. :-( Oversættelse: Elizabeth er blevet skuespiller Hun har været i Amerika Hestene var blevet trætte Bananerne havde været friske Nu var de blevet rådne - Hjælp søges! -
Hvilke sætninger er korrekte?
ForumindlægDer er 4 styks at vælge imellem, og spørgsmålet er dette indlægs overskrifts ordlyd: 1. They went on a three months training course. 2. They went on a three months' training course. 3. They went on a three month's training course. 4. They went on a three-month training course. Jeg hælde... -
Rettelse af kun 8 linjer
ForumindlægHej alle sammen. Er der nogen der vil hjælpe mig med at rette for fejl i min oversættelse? Gerne inden onsdag d. 11, på forhånd mange tak! :-) Jeg vil sende det i en besked til dig. -
Emil Aarestrup "Paa Sneen"
ForumindlægHejsa, jeg går i 2.g og skal lave et tværfagligt projekt om Emil Aarestrup. Jeg vil bare lige høre om der er nogle kloge hoved der evt kan svare mig på dette: Hvor var Emil Aarestrups liv så paradoksalt? Har ladet mig høre det var hans borgerlige liv og digtning det omhandler men uddybning ... -
Hjælp!!!!!
Forumindlæg -
At få rettet opgave på SP
ForumindlægJeg har en fornemmelse af, at der er enkeltpersoner, der ønsker at få rettet alle deres opgaver igennem før aflevering. Kan man kalde det for egentlig lektiehjælp eller rettere misbrug heraf? Hvis man i forvejen skrive et rimeligt tilforladeligt sprog, så skulle man mene, at redigering er noget d... -
rette to sætninger?
ForumindlægDer nogen sætninger i min stil som jeg er tvivl om: "Die Stimmung in das Bild ist sehr gedrückt. Es ist Weiss und Schwarz, und die Farben reflektieren die Geistesverfassung der Frau in dem Bild. Sie denkt an die letzte paar Tagen. " Dansk. Stemningen på billedet er meget nedtrykt. Det e...
