Søgning på: motiveret ansøgning kvote 2 psykologi. Resultater: 16681 til 16700 af 179765
  • ufuldstændig?

    Forumindlæg
    fuldstænding afbrænding; CH4 + 2 O2 -> CO2 + 2H2O men hvordan ser ufuldstændig så ud?
  • andengradsligning

    Forumindlæg
    Lære Andersen ønsker, at hans klasse skal løse en andengradsligning, der har rødderne: 1) 1og 3 2) -2 og 3 3) 1/2 og 1/3 hvordan kan en sådan andengradsligning se ud? angiv derefter en andengradsligning, hvis rødder er 2 større end rødderne i X^2 + 2x - 15 =0
  • BRØK - HJÆLP!

    Forumindlæg
    Jeg ville lige spørge om der ikke var nogen som kunne vise hvordan denne brøk udregnes: 3*2 2/3 På forhånd tak. :)
  • Fysik formel

    Forumindlæg
    Nogen der er gode til at forklare denne formel ? V = F * 2
  • Funktioner

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har problemer med en opgave som jeg håber at få hjælp til. Opgaven: Opløs hvis det er muligt tæller og nævner i faktorer, og forkort om muligt hver af brøkerne, og angiv for hvilke x omskrivningen er gyldig. 1) 3x^2+4/ 2x^2+2x-12 2)x-1/ 2x^2+4x-6 På forhånd tak
  • basismatematik

    Forumindlæg
    Hej, jeg har virkelig brug for hjælp til det her, da det nærmest indgår i alt, hvad der handler om matematik. Hvis nogle af jer måske har en side, som omhandler dette, eller hvis I kan hjælpe mig, vil det betyde meget! Opgaverne lyder: -2+4 -3+-5 3+-2+4 2+-2 3+7+-5 -3-5 3-5 4*-5 ...
  • redoxreaktioner

    Forumindlæg
    Afstem: NO3^- + FeS2 --> SO4^2- + Fe2+ Jeg kan ikke hitte ud af den?
  • Bestem centrum og radius for cirkel

    Forumindlæg
    Hej (: Jeg skal finde centrum og radius for denne cirkel: x^2 + y^2 - 4y = -1 Jeg er klar over at jeg skal sætte den ind i cirkel ligningen, men jeg er ikke sikker på hvordan? Indtil videre er det blevet til: (x-0)^2 + (y-2)^2 = -1 -8 Men det ser ret forket ud...
  • Ohms 2.lov

    Forumindlæg
    Hvordan udleder jeg Ohms 2. lov. En der kunne vedlægge et godt link, hvor udledningen er skrevet ? På forhånd tak :)
  • løsning ligning m. kvadratrod?

    Forumindlæg
    Hvordan løser man ligningen 3/√(x) -2 = 0 ?? plzz help
  • gang ind i parenteserne

    Forumindlæg
    har sat med denne i alt for langt tid. 3a (b - a) *2 = ?
  • Isoler L

    Forumindlæg
    Isoler L af ligningen: T = 2Π*kvrod(I/(m*g*L))
  • Produktform i Matematik hjælp!!

    Forumindlæg
    Opg 3 Skriv på produktform 15x^2+27xy-9x Hvordan skal jeg løse den??
  • Alfa

    Forumindlæg
    Hvad vil det sige at en alfapartikel har en ladning på +2? Er det fordi at den smider to protoner?
  • Kvadratsætnng

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal reducere et regneudtryk, hvor dette indgår i det. -(a+b)2 Nogen der ved hvordan man reducerer det?
  • Reducer: 4x^2/2x-2

    Forumindlæg
    Hej jeg har brug for hjælp til følgende opgave.. Reducer: 4x2 / 2x - 2 Hilsen Sofie :-)
  • Taksonomiske niveauer - oversættelse

    Forumindlæg
    Hvad ville I oversætte de tre taksonomiske niveauer til? 1. redegørelse 2. analyse 3. perspektivering
  • Bestem tallene a og b

    Forumindlæg
    Punkterne (1,0) og (3,4) a = (y2-y1)/(x2-x1) = (4-0)/(3-1) = 4/2 = 2 b = f(x) – a · x = 0 - 2 · 1 = -2 y = 2x+-2 Har jeg lavet opgaven rigtigt? :)
  • Sæt mest muligt udenfor en parentes

    Forumindlæg
    Det kaldes også at ”opløse i faktorer” xa^3 – xa^2
  • Oxygen

    Forumindlæg
    Hvorfor ligger oxygen i periode 2 og hovedgruppe 6 og har grundstoffenr 8?