Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 16721 til 16740 af 321608
-
Andengradsligning! ?? -.-'
ForumindlægEr der nogen der kan give mig en løsning på andengradsligningen x^2 - 11x + 24 = 0 ???? -
Determinisme og identitet
ForumindlægNogle der meget kort og præcis kan forklarer determinisme og hvilken indflydelse det har på vores identitet? Tak :) -
Kvadratsætninger
ForumindlægHej Er der nogen som kan hjælpe mig med at forstå hvad kvadratsætnigner er? Og hvad kvadratet på et tal er (ikke kvadratroden) Og hvad betyder produktet af de to led? Tusind tak på forhånd! -
emnevalg
ForumindlægHejsa Nu er tiden snart kommet til at vælge emne til 3.årsopgaven. Jeg ville gerne skrive noget om hitler og propaganda. Er der nogen der ved hvor man f.eks. kan finde film og taler som Hitler har brugt? -
SSO Helle helle
ForumindlægNogen som har læst Helle Helle Hus og Hjem - har fået til opgave : - der ønskes en redegørelse for bogens livssyn og menneskesyn. tilsidst skal jeg diskuterer og vurdere dette menneskesyn .. Er lidt lost .! nogen der har nogen gode forslag til hvad man kan skrive .. Forstår ikke selv begreberne l... -
Vietnamkrigen - Kemisk krigsførelse
ForumindlægHej. Jeg skal op til AT på mandag, og jeg sidder med et lille problem. Jeg skriver i biologi og historie, og har om stoffet dioxin. Jeg har siddet og kigget op nogle teorier i AT-håndbogen i biologi. Jeg kan ikke koble nogle af de teorier sammen med mit emne? Er der nogen der har nogle ideer? J... -
Den socialdemokratiske velfærdsmodel
ForumindlægHejsa :-) Så jeg skal skrive en tale hvor jeg skal fosvarer en velfærdsmodel. jeg har så valgt den socialdemokratiske velfærdsmodel (som overskriften nok indikerer) og jeg tænkte så bare på om der var nogen der havde nogle gode argumenter?.... jeg har nemlig lidt svært ved at komme igang -
"Loose Change" 9/11 dokumentar
Forumindlæg"Loose Change" "A one hour analysis of 9/11 and how it is more likely than not that the government was actually behind the attacks."Var selv i starten meget skeptisk før jeg så den, troede bare det var en af de typiske provokerende film, men slet ikke den får en til at tænke.... -
Hjælp til rettelser
ForumindlægHej. Jeg er lige begyndt på spansk, så er ikke så stræk i det endnu. Så hvis der er nogle som lige gider tjekke min oversættelse igennem, vil jeg blive rigtig glad :) Har oversat fra spansk til dansk. Carta al director Losjóvenes de hoy saben muchas cosas. Saben usar el Internet y saben escrib... -
siRNA
ForumindlægHej mennesker :) Er der nogle der kan hjælpe mig med disse to spørgsmål: -Forklar hvorfor fx. virus eller fedtstoffer anvendes til at få siRNA ind i cellens cytoplasma ? -Angiv basesekvensen i det siRNA der kan begrænse produktionen af proteinet, som det vidste mRNA koder for? Tak på forhånd -
Hvis du var opfinder...
Forumindlæg...hvad ville du så opfinde?Vi skal finde på nogle opfindelser - enhver form for opfindelser - f.eks. nogle som kan gøre hverdagen lettere, løser problemer på ting som kan irritere i hverdagen.. Men det må være enhver form for opfindelse..Jeg har fundet på nogle, men det kunne også være sjovt at ... -
værdisæt og moral i det moderne gennembrud
ForumindlægHej Alle Jeg er ved at skrive AT og mangler nogle gode idéer til noveller jeg kan undersøge. Jeg beskæftiger mig med Det Moderne Gennembrud og kunne rigtig godt bruge forslag til noveller eller andre tekster fra den tid, hvor man kan se hvad den daværende moral og værdisæt er. Nogen idéer? På for... -
Hvad får videregående studenter i SU?
ForumindlægJeg er ved at lave et budget over hvordan man kan leve for sin SU på videregående uddannelser, men kan simpelthen ikke finde ud af, hvad man får i SU efter skat. Før skat, nemt nok, men ikke efter. Er der nogen her der ved, hvad man får i udeboende SU efter skat, når man tager en videregående ud... -
differentialregning
ForumindlægMængden af olie som er udvundet i et oliefelet, kan beskrives ved en funktion M. Hvor t er tiden i år og M(t) i mio ton. For et bestemt oliefelt antages det, at M tilfredsstiller differentiallignignen dm/dt=0,0005M*(160-M) og M(0)=8 Bestem tallene M'(0) og M:uendelig = lim M(t) når t->ue... -
spredning/standardafvigele
ForumindlægHej allesammen. Jeg har stadigvæk ikke løst min opgave - da jeg ikke forstår helt og nogen har hjulpet men det gav et forkert resultat igen og igen.. Håber at i vil hjælpe. Tallene: 8,5 - 9,9 - 9,7 - 10,5 - 9,7 - 9,2 - 9,3 - 9,5 - 10,8 - 9,5 Beregn middelværdien: Jeg lægger alle målinger samme... -
org. kemi (navn)
ForumindlægC-C=C-CEr det forkert (eller bare gammeldags) at navngive dette stof:2-buten?Eller skal det være but-2-en?Kan ikke finde noget på nettet om det. -
Euler-Fermat
ForumindlægHvordan kan man bruger Euler-Fermat sætningen til at finde et invers element? a^phi(n) kongrunent 1 (mod n) -
Intevaller
ForumindlægHvad er intervallet til: X = 7? Er det )∞;7) ? Hvad med 4 < x ≤ 12 Er det )4;12) ? Håber i kan hjælpe mig Haster lidt... -
Palindromtal
ForumindlægHej Jeg forstår hellere ikke denne, atlså hvordan kan man finde tallet uden at skrive det op. her er opgaven: Kan I fortælle, hvilke tal der er palindromtal nummer 75 og 97 uden at skrive alle palindromtallene op? Mvh Fahad -
hvordan?
Forumindlæghvordan kan man divider med 100 uden en lommeregner? altså hvis 100 står ude og et mindre tal står inde eks. et 8 tal?
