Søgning på: hitlers vej til magten sso. Resultater: 16801 til 16820 af 19042
-
Funktion-problemer
ForumindlægNu vil jeg gerne 1 gang for alle forstå det her.Er blevet stillet en opgave, hvor jeg skal vise grafen g og dette får vi at vide:x + 3 for -69 - 2x for 2Hvad er det jeg helt præcist skal gøre, og hvad skal jeg tage hensyn til med "-6En meget udførlig og pædagogisk tilgang til spørgsmål, vil ... -
Israels historie?
ForumindlægHey!Jeg søger oplysninger omkring Israels historie, nærmere betegnet Israels politik og handlinger før de blev angrebet af mange lande i mellemøsten. Jeg ved, at Israel før denne krig selv udførte flere "terroraktioner" imod bl.a. Palestina.Er der nogen der eventuelt ved noget om dette ... -
Mekanik
ForumindlægVognen er i vandret retning påvirket af to kræfter F1 og F2. Vognens masse er m. F1 = 0,75 N F2 = 0,25 N m = 625 g Bestem den resulternde kraft på vognen og beregn størelse og retning af vognens acceleration? Hvordan besvare jeg spørgsmålet... -
ophæve 3^x
ForumindlægHej alle her er en ligning: 3^x=4x+6 Hvordan vil i ophæve potensen? Tak på forhånd -
Til de der er professionel i Engelsk, hæster til i dag
ForumindlægHej...er der nogen som ville hjælpe mig med at rette det jeg har oversættet, og så oversætte det som jeg ikke kunne oversætte?er nemlig ik' så god til det..det skal være færdig til på i morgen!!!Oversæt til engelsk:1. Det vil glæde os at arrangere et møde med Dem og deres repræsentant her på ... -
Fysik - damn!
Forumindlæghej, en skid opgave driller mig lidt! Menneskets energiomsætning er omkring 10MJ pr. dag. Energiindholdeti kærnemælk er ca. 150 kJ pr. dL.Hvor meget kærnemælk skal vi drikke om dagen for at klare vores energibehov, hvis vores eneste fødeindtagelse er kærnemælk.Håber nogle kan hjælpe med denne opg... -
shit
Forumindlæghey jeg har lige fået en fysik rapport for og lidt svært ved det ene spørgsmål som lyder hvad er et stroboskobog hvad kan det bruges til kan godt være det virker let men synes jeg ikke... hehe -
Areal af cirkelafsnit - HASTER
ForumindlægJeg mangler at besvare to delopgaver i en opgave. Den første delopgave med alle de værdier jeg har regnet mig frem til og har fået i opgaveformuleringen er vedfhæftet. Jeg skal nu bestemme følgende: b) Bestem arealet af det område, der afgrænses af cirklen og y-aksen i første og fjerde k... -
Investering (EØ)
ForumindlægJeg har fået en opgave for hjemme, som jeg sidder fast i. Det er opgave 7.28 i erhvervsøkonomi niv. A. (en grå bog). Jeg vil ikke skrive opgaven op fordi folk har formentlig selv opgaven, men hvis der er stemning for det så skriver jeg den op!!!Jeg sidder fast i spørgsmål c, hvor jeg skal bestemm... -
vektor regning
ForumindlægHej, vil lige høre om der er nogle der kan hjælpe mig med lidt vektorregning, jeg skal bevise en regneregel, men jeg ved ikke helt hvordan jeg skal gribe det an. jeg skal bevise en regel for skalarprodukter. vektor a * vektor a = vektor a^2 =|vektor a|^2 (længden af vektor a) -håber det kan l... -
AT, Samf + religion?
ForumindlægHej:) Er det muligt at skrive om emnet: "Det danske samfunds integration af muslimer" i AT-projektet? Aspektet med rejser ville indgå i det element at disse flygtninge rejser fra en østlig kultur til den vestlige kultur , mens aspektet med forandring ville behandle emnet, om hvordan sam... -
En opgave..
ForumindlægJeg er ikke helt sikker på andensidste opgave.. Ved ikke hvordan man beregner hastigheden, da jeg ikke kan finde en formel, som jeg kender nok værdier til. -
konditallet
ForumindlægJeg aner simpelthen ikke hvordan denne opgave skal besvares: Den svenske fysiolog Per Oluf Åstrand har udviklet en simpel test, der kan bruges til at vurdere en persons kondital. Grundlaget for testen er, at forsøgspersonen 30 gange pr. minut stiger op på en 40 cm (for kvinder 33 cm) høj skammel... -
Den kvantitative uddannelsespolitik
ForumindlægDer er ingen tvivl om, at der kommer flere og flere studenter. Og kravene til de studerende, har historisk set aldrig været lavere. Og der er ingen tvivl om, at det er for en vaskeægte socialdemokrat, giver ganske god mening, at mindre begavede unge skal lære om Platon. Men jeg har som libe... -
Arachnofobi o_0 Hjælp mig please
ForumindlægJeg er frygtelig bange for edderkopper. Jeg ser dem over alt, i mit soveværelse, badeværelse, bilen, skolen alle steder. Det kommer ud af ingenting, og jeg bliver virkelig ked af selv, at se billeder af edderkopper. Selv små skræmmer mig. Jeg forsøger at finde information til at hjælpe mig onli... -
Ligning
ForumindlægNogen der gider hjælpe mig med at løse ligningen: 1 + 1/(2*sqrt(x)) = 0 ? -
Dobbel logaritme
ForumindlægHej Forum Jeg prøver lige igen :-) Jeg kan ikke finde løsningen til de skrå linier der giver de rørdiametre som angivet på bilaget. Funktionen skal anvendes i Excel, til beregning af teoretisk rørdiameter, således at den afløbsstrøm (her X-aksen) der beregnes i skemaet, "automatisk" ... -
Taler flydende spansk, burde vælge det i gymnasiet i stedet for fysik A-niveau
ForumindlægHej, jeg er i et lille dillema. Jeg elsker naturvidenskab, og har tænkt at vælge Sciencelinjen med fokus på mat. (MatA,FysB,KemB). Jeg vil udover vælge biologi på C-niveau, fransk på B-niveau og så vil jeg løfte Kemi til A-niveau.Men så var det at min storebror sagde at det var "skide dumt&q... -
Intet der interesserer!
ForumindlægJeg står nu og skal til at vælge valgfag til mit andet år på gym. Er på sproglig linie, så det der selvfølgelig først springer en i tankerne, er om jeg virkelig har brug for det matematik i fremtiden. Jeg mener, jeg aner intet om, hvad jeg vil lave og hvad jeg kan læse videre som når jeg "ba... -
Lille opgave!
ForumindlægOpgave:I et koordinatsystem er givet 3 vektorer:a=( 1 , 4) , b=(3 , -5) og c=(10 , 9)bestem vektorer u og v så der gælder :u ll a og v ll b og c = u + vEr der nogen som kan hjælpe mig fordi jeg ved ikke hvordan jeg skal begynde? håber virkeligt at der er nogen som har løst til at hjælpe mig...
