Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 16801 til 16820 af 20009
-
Jeg har snydt!
ForumindlægHej jeg har lige overstået SSO og under forløbet kom jeg til at skrive lidt af fra en bog som jeg ikke har nævnt i min litteraturliste. Jeg var lidt syg den uge, og der gik lidt for meget computerspil i foretagendet så det endte med at jeg sammenlagt snuppede 4-5 sider fra en ikke opgiven bog. Mi... -
nationalromantik
ForumindlægHej.Er der ikke nogen, som kender til nogen gode salmer,dertydeligt afspejler nationalromantik, Jeg fatter virkelig ikke hvad forskellen på det og så universalromantikm så hvis der er nogen der kender til det sidste ligeledes, er de meget velkomne.. -
SPs brugere pyramide nummer 2
ForumindlægWmUHAHAHAHA [lOOOOAAAAAAAADING........... I herby announce that AzyRiaN is back!]AHAHAHAAAAAAA ;D new jessica is back to rock your world!!!!!With my new user jessica i intend during the following to substantiate somewhat of an sociology analysis of the members of this websiteI am writing in engli... -
skr. eksamen
ForumindlægNå, hvordan gik det?Mener selv det gik okay - havde klart regnet med at se en opgave i elektrokemi, men det måtte jeg jo så være foruden. -
TI 89 til salg
ForumindlægJeg har et par TI 89'ere til salg.Jeg går selv på IB hvor vi netop har fået at vide at vi ikke må bruge den lommeregner alligevel, så derfor er vi en hel klasse der gerne vil have dem solgt.TI 89 bliver på mange gymnasier standarden på de nye linier der er kommet.Prisen på dem er ca. 1500 - 1... -
Økonomi på Universitetet
ForumindlægHvad skal der til for at studere økonomi på uni, og hvilke fag er gode at have haft før?`Hvor meget skriftlig arbejde er der, og er det et hårdt studie?\n\nPå forhånd tak. :) -
Eksamens angst
ForumindlægNogen der har nogen gode råd mod eksamens angst..?Har gået på forskellige kurser for at lære at styre min nervøsitet, men intet har hjulpet det mindste indtil videre. Så måske nogen her inde har eller har haft det samme problem, der kan give nogle råd?Nervøsiteten opstår ikke fordi at jeg ikke ka... -
Buddhisme
ForumindlægEr i gang med at læse om buddhisme, og i den otteleddede vej står der noget om etikken, som består af ti hovedpunkter:Ikke at slå ihjel, ikke at stjæle, ikke at begå utugt, ikke at lyve, ikke at bagtale, ikke at bruge grov tale, ikke at føre tåbelig tale, ikke at være misundelig, ikke at have ond... -
Hvor bliver x af?
ForumindlægHej med jer! Jeg er ved at repetere mine formler til eksamen, som ligger lige om hjørnet. Jeg er stødt på noget i toppunktsformlen i eksponentialfunktioner, som jeg undrer mig over. I det materiale, som jeg har fået af min lærer, lyder beviset således: f(x)=c <=> ax2 + bx + c = c ax2 + ... -
Lineære funktioner
ForumindlægHej, Jeg skal i min emneopgave til eksamen, komme på et konkret eksempel på en lineær funktion fra virkeligheden. Funktionen skal omhandle et konkret fænomen fra virkeligheden, men behøver ikke være autentisk. Beskriv præcist hvad f (x) angiver og hvad x angiver. Tag ikke en funktion fra bogen, ... -
rettelse...
Forumindlæghalløj alle sammen... jeg har lavet denne tyske oversættelse, og vil meget gerne have at nogen af jer hjælpsomme tysk eksperter hjælper med at rette den igennem: Dansk version: Tysklands deling II Efter at tyskland havde tabt anden verdenskrig til de allierede (USA, Storbritannien, Frankrig o... -
Übersetzung
ForumindlægHej alle, jeg har oversat følgende tekst fra dansk til tysk:\n\n\nAdolph Hitler wird am 20. April 1889 geboren in der Stadt Braunau am Fluß Inn, die in Österreich dicht von den deutschen Grenze liegt.\nEr verlierte sein Mutter, die von Brustkrebs stirbt, früh in dass Leben. Probleme mit dass stre... -
Rettelse af kortere tekst
ForumindlægHej alle i kloge hoveder :)Følgende tekst herunder må i meget gerne gå igennem for fejl.NB. nederst ser i, på dansk, hvad jeg har forsøgt at skrive.På forhånd tak! NikolajWir haben diese Kurs-Themen gewählt, weil Befähigungen in diese Gebiete, die Arbeit unsere angestelltes leichter und besser ma... -
kort oversættelse..
Forumindlæger der en, der gider se min oversættelse igennem for fejl..? Den danske tekst: Den tyske journalist Axel Hacke arbejder for ”Süddeutsche Zeitung”, hvor artikelserien Det bedste fra mit liv” har gjort ham berømt. Kort tid efter murens fald begyndte han at samle historier og billeder til en bog o... -
OVERSÆTTELSE! har brug for en som villig til at oversætte det her. Jeg skal nok give en stor belønning ud af det her. Da jeg ikke kan finde ud af det
ForumindlægHeinrich Böll 1.Oversættelse: Heinrich Böll, en af Tysklands kendteste forfattere, blev født i Köln i 1917 og døde i 1985 efter lang tids sygdom. Hans ungdom var præget af Nazi-tiden og af anden verdenskrig. Efter studentereksamen fra det gammelsproglige (1) Kaiser-Wilhelm-Gymnasium begyndte h... -
skr. eksamen i dag
ForumindlægHeyEndnu en skriftlig eksamen overstået og for mit vedkommende den sidste. Desværre var jeg meget skuffet over stilehæftet. Der var ikke så meget guf i og dem jeg snakkede med, synes også den var lidt tør og fattede ikke meget af den.Hvad synes i?Jeg fandt desuden ud af at jeg mangler et ord o ov... -
Oso, spørgsmål
ForumindlægJeg skal i gang med obligatorisk selvvalgt opgave (OSO) i næste uge. Opgaven skal tage udgangspunkt i min uddannelsesbog - derfor skal jeg vælge en uddannelse eller job jeg godt kunne tænke mig i fremtiden. Jeg har derfor valgt markedsføring (folk der arbejder med marketing). Jeg har tænkt mig a... -
HJÆLP
Forumindlæghejsa jeg har virkelig brug for hjælp! Jeg jar projektopgave i denne uge, min gruppe har fundet ud af at vi har lavet emnearbejde til det første spørgsmål vi har, det næste spørgsmål vi har lyder: Hvorfor er det nødvendigt at hjælpeorganisationer skal hjælpe de krise ramte lande? så er der lavet ... -
Erhvervsret.... Hjææææælp!!!!!
ForumindlægHar fået den her åndssvage erhvervsrets opgave som jeg skal fremlægge i morgen... Fatter hat af det.... Nogen som er friske på at hjælpe... Jeg er desperat :(Handelsfirmaet Pia, Fjogh og Brentsen A/S handlede med alt inden for rengøringsartikler. Firmaet handlede mest i Danmark, men havde også en... -
Kanon indledning i engelsk
ForumindlægSæt jeg trækker et uddrag af Shakespeares Hamlet, hvordan skal jeg så lægge ud ved eksamen mundtligt?Og hvordan er det lige man siger: "Jeg har trukket det og det"? ... "I have drawn..."?Jeg ved, at disposition er formålstjenligt, fordi jeg derved viser overblik og fremlægger ...
