Søgning på: engelsk eksamen 2009 b. Resultater: 16861 til 16880 af 132250
-
skriftlige matematik eksamen (spørgsmål)
ForumindlægHvor mange decimaler anbefaler i at man bruger i cas? Er afregning nødvendigt eller kan jeg bare tager det resultat jeg får og give en konklusion til det? Når man har et spørgsmål, skal man så give en tekstforklaring omkring hvad spørgsmålet går ud på, eller kan man bare begynde at svare fra sta... -
Fysik Eksamen 2.g
ForumindlægHej Jeg står nu i min eksamen, og har fået følgende til opgave. Jeg skal præsenterer emnet bølger, herunder dele af eksperimentet stående bølger på en fiskesnøre. Men emnet bølger er jo bredt. Så nogen der har gode forslag til hvordan jeg får formuleret det på en fornuftig forståelig måde På ... -
Differentialregning, mundtlig eksamen!
ForumindlægDa jeg skal til mundlig eksamen og sidder med en masse sørgsmål omkring differentialregning. Vil jeg meget gerne bede om hjælp til følgende: Du skal ved hjælp af tretrinsreglen udlede differentialkvotienten for f(x)=x^2 i x_0 Gør rede for, hvordan man bestemmer en ligning for tangenten til ... -
Hvorfor kan b ikke være negativ i en eksponentiel udvikling?
ForumindlægHvorfor kan b ikke være negativ i en eksponentiel udvikling? Og er definitionen af en eksponentialfunktion at det er en eksponentiel udvikling med b=1 ? -
Case eksamen 2007 Hjælp søges
ForumindlægJeg er gået lidt fast med lige det spørgsmål, nogen som kan hjælp? Hvordan kan den lave ledighed blive et problem for dansk økonomi? Du bedes bl.a. berøre lønniveau, inflation og konkurrenceevne. -
nogen som har lyst til at rette (det engelske)
Forumindlægfra dansk til engelsk! (undskyld dobbeltpost) men lavede en dum "emne" En efterårsdag var fire unge mennesker på vej ud til en sø. Efter nogle hårde uger på college trængte de til at slappe af; måske kunne det være spændende at prøve noget nyt, noget anderledes. Da de efter nogle tim... -
Beregn O når a= 55 og b = 48
ForumindlægBeregn O når a= 55 og b = 48, how ? -
reducer 5-(-a)+4*(a+b)
Forumindlægreducer 5-(-a)+4*(a+b)..Hjææælp TAk.:) -
Projektionen a vektor a på vektor b
ForumindlægHej, Jeg har lavet a), men ikke b). Kan en hjælpe? -
AT eksamen, oversigt over gennemgang?
ForumindlægEr der nogle der kan fortælle mig om man kan få en oversigt over en AT eksamen? Hvad skal man starte med at sige? Og er der en speciel måde der er bedst? Jeg snakkede med en klassekammerat der sagde at man kunne finde det på EMU. Men jeg kan ikke rigtig finde det. Så det ville være en stor hjælp ... -
Eksamens spørgsmål!!! Kemisk analyse.
ForumindlægHej! jeg skal til fysik/kemi eksamen om 2 dage, så please hjælp mig! Man har en ukendt væske. Man har målt pH-værdi og den er blåfarvet. Jeg ved nu det er en base, som indeholder OH ioner. Hvordan finder jeg ud af hvilket metal der er i? Jeg ved godt man kan bruge flammeprøven, men skal OH-ionern... -
DANSK MUNDTLIG EKSAMEN HJÆLP!!1
ForumindlægHej! Jeg har trukket idag til min mundtlige dansk eksamen og jeg ved virkelig ikke hvad det er jeg skal vælge. Jeg har trukket Emnet "Hverdag" og emnet er utrolig bredt og jeg ved overhovedet ikke hvad jeg kan vælge under det. tekst, kortfilm, billede? PLEASE HJÆÆÆLp Den skal kunne per... -
regler for at tage et fag om
Forumindlægjeg er i tvivl om jeg kan tage min engelsk på b niveau om. jeg har en hel hf eksamen. her har jeg engelsk på c niveau fra 2006. Dog har jeg en engelsk på b niveau fra 1996. kan jeg er ikke tilfreds med karakteren og jeg ska bruge b niveau for at komme ind på medicin studiet. jeg ta' den eksam... -
Dansk A eksamen imorgen!
ForumindlægNår man kommer ind og læreren siger "Ja, du har læst en tekst, kan du fortælle lidt om den?" Hvordan starter man så osv.? Nogen der har fået gode karaktere i dansk som kan fortælle mig hvad man skal komme ind på osv.? Gerne i detaljer :S -
Hjælp til e disposition i muntlig engelsk årsprøve i 1.g
ForumindlægHej.. Kunne godt bruge noget hjælp til en disposition i muntlig engelsk. Vi har fået som opgave at læse en bog hjemme fra, og får så ikke noget forberedelses tid, men kommer direkte ind og skal fortælle om vores bog. men kunne godt bruge nogel stikord til hva jeg skal komme ind på, så jeg kan lav... -
Oversættelse af "at være i sin gode ret" til engelsk.
ForumindlægSom det nok fremgår af overskriften, vil jeg have oversat udtrykket "at være i sin gode ret til noget" til engelsk. Hvis det kan hjælpe med sammenhængen, så er sætningen, der skal oversættes: "... at Vilhelm Erobreren var i sin gode ret til at invadere England ..." //Albert -
SRP - Engelsk A og Samfundsfag A
ForumindlægHey, jeg har valgt Engelsk A og Samfundsfag A som fag til SRP og jeg vil gerne indrage Pierre Bourdieu i min opgave. Derfor vil jeg høre om der var nogen som have ideer til hvilken retning jeg kunne gå. Jeg har overvejet noget omkring social arv, racisme eller noget med USA. Tak på forhånd. -
Kvant eksamen HJÆLP en venlig sjæl derude ??
ForumindlægHej derude, jeg har en 48 timers kvant eksamen her den 2. juni kl 12 til 4. juni kl 12.. Kvant er ikke mit stærkeste fag og jeg søger derfor en venlig sjæl der kan hjælpe mig til eksamen, jeg vil selv lave min eksamens opgave, ønsker blot lidt hjælp på sidelinjen så jeg kan bestå, du vil selv... -
At bestå skr. eksamen..?
ForumindlægHej Jeg skal til skriftlig eksamen i fysikA i morgen, og vil gerne vide hvor mange procent (sådan ca., jeg ved det varierer) jeg skal have fået at bestå, få 4 og få 7? Nogen der ved det? -
nødhjælp (fysik eksamen på torsdag)
Forumindlægjeg skal op til fyisk eksamen på torsdag , og jeg virkelig bang for at trække solsystemet eller astronomi .. hvis nu jeg trækker solsystemet, hvad kan jeg snakker om ? hvis jeg trækker astronomi , hvad kan jeg snakker? er der nogen som kan hjælper mig ved det .......
