Søgning på: kemi c pensum. Resultater: 16941 til 16960 af 72126
  • Kovalent

    Forumindlæg
    hvad har kovalent med det periodiske system at gøre?
  • finde nulpunkter

    Forumindlæg
    hvordan finder jeg de 3 nulpunkter til denne funktion F(x) = x3 – 24x + 5
  • problemer med tørklæde i det offentlige ?

    Forumindlæg
    hej, jeg vil lige høre hvad problemerne med tørklæde i det offenlige rum er?
  • Matematik B - men er VIRKELIG dårlig til faget

    Forumindlæg
    Hej. Jeg står i den situation at jeg lige mangler matematik b som jeg påtænker at tage sammen med mine sidste fag på HF overbygning til vinter da det er et krav på næsten alle samfundsvidenskabelige videregående uddannelser. Indtil da vil jeg dog godt forbedre mit matematik der mildest talt er el...
  • Teori som høre under faglige mål (SO htx)

    Forumindlæg
    Hvordan kan man komme ind på: redegøre for tanker og teorier, der ligger bag erkendelse inden for teknologiske, naturvidenskabelige, samfundsvidenskabelige og humanistiske fagområder redegøre for forskellige videnskabelige metoders mulighed for at bidrage til en konkret problemløsning redegøre...
  • Economics & Business Administration

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen, der kender noget til denne uddannelse ? Den kan tages på CBS, AU samt SDU, hvor den i Odense hedder Economics & Business Administration, Business Management. Jeg vil meget gerne høre lidt subjektive meninger om uddannelsens kompetencegivning og studiets opbygning bortset f...
  • Er jurastudiet noget for mig?

    Forumindlæg
    Jeg har lige afsluttet min HF, og overvejer derfor, hvad jeg skal i gang med at studere på et tidspunkt. Jeg har i en længere periode overvejet jura, da det lyder som et spændende studie. Jeg har søgt mange debattråde, hvor folk skriver, at det er vigtigt, at det er noget der virkelig interessere...
  • Søger en CBS og KU studerende til at chatte

    Forumindlæg
    Jeg håber du kan hjælpe mig, med at få en oversigt over hvornår forskellige forelæsninger/kurser tager sted på CBS og KU.
  • Erhvervsøkonomi med tilvalg

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er blevet optaget på erhvervsøkonomi med tilvalg i Aarhus. Jeg er dog i tvivl om, hvornår jeg kan få lov til at vælge mit sidefag? For indtil videre står der, at jeg er blevet optaget på erhvervsøkonomi. God aften :-)
  • Hvilke stoffer kan blive magnetiske

    Forumindlæg
    Hey allesammen! Ville lige spørge om hvilke af disse stoffer, der kan blive magnetiske: jern aluminium kobber sølv guld stål messing papir læder plastic træ glas :D...på forhånd tak venner :)
  • Køb af "brugt" selskab

    Forumindlæg
    hvad kan bedst betale sig... Oprettelse af et ApS eller A/S - eller opkøb af et brugt selskab?
  • Er lige blevet smidt ud af 3.G hvad skal jeg gøre

    Forumindlæg
    Mit snit ligger på 8,2, men jeg har over 30% fysisk fravær og er derfor blevet smidt ud, hvad skal jeg gøre? Jeg gik på STX og skulle blive færdig her til sommers :(, er der nogen som kan rådgive mig om hvad jeg skal gøre? kan jeg nå at skifte til hf og tage alle prøver og afslutte her til som...
  • Isotoper

    Forumindlæg
    Hvornår er det at en isotop bliver radioaktiv?:)
  • Afgangsprøven

    Forumindlæg
    Hej, vil hører om hvad man gerne skulle "kunne" til 9ene klasses afgangsprøven for, at kunne bestå? De besale ting?
  • Absolut konvergens: i^n a_n

    Forumindlæg
    Hej. Håber, at I kan hjælpe. Lad være en absolut konvergent række. Er følgende række absolut konvergent?: Jeg er ude efter en god forklaring på hvorfor/hvorfor ikke absolut konvergens - altså hvordan I kommer frem til resultatet. Jeg er ny her på sitet, så bær over med mig. Mvh Mip
  • Emne til SRP

    Forumindlæg
    Hej kære brugere Jeg står i den situation at jeg snart skal til at vælge et emne til min SRP og jeg står mellem to hovedemner: Brexit (Engelsk A og Samfundsfag A) Borgerrettighedsbevægelsen i USA (Historie A og Engelsk A) Hvad havde i valgt og hvorfor? Håber i vil hjælpe Tak på forhånd :)
  • Udenadslære

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skriver fordi jeg har læst medicin og læser på 4. Semester, men pga for meget udenadslære er jeg gået død. Jeg synes der er for lidt man skal overveje og tænke over i forhold til mennesket og mere fokus på at memorere alt og gøre det hurtigere end hurtigst. Jeg overvejer nu at søge ind...
  • Adgang til eksamenssæt

    Forumindlæg
    Hej Nu ved jeg godt, at eksamenssæt ikke må deles, men hvordan får jeg så fingrerne i de nyere opgaver (2016-2018) for Matematik A på STX?
  • Sandsynlighed og Normalfordeling

    Forumindlæg
    Hej. Jeg ved ikke hvordan jeg løser denne opgave, hvilken formel skal jeg bruge?
  • SSO polynomier

    Forumindlæg
    Hejsa Nu skal jeg i gang med SSO’en. Jeg skrive om polynomier i matematik B. Jeg er helt udenideer til emner til opgaven. Er der nogen der har en ide eller to? Eller selv har været igennem en lignende... Mvh Søren