Søgning på: engelsk fristil. Resultater: 16981 til 17000 af 24044
-
hjælp til projektopgave
ForumindlægHej alle. Jeg går i niende klasse og skal snart lave projektopgave. Sammen med to andre skal vi lave en opgave om massakre. Vi vil undersøge, hvad der sker og hvorfor. En af årsagerne til emnevalget var, at vi ville undersøge om voldelige computerspil o.s.v. spiller en stor rolle. Jeg er bare... -
2. fremmedsprog - spansk A eller tysk B
ForumindlægHej alle, Skal jeg vælge spansk A eller tysk B som 2. fremmedsprog? Er spansk svært at lære? -
Hvilke bøger bruger de på HTX?
ForumindlægHej. Er der nogle som ved hvilke bøger der bliver brugt det første år på HTX i Nykøbing Falster? -
Større skriftlig opg.
ForumindlægHej alle sammen.Overvejer at skriv større skriftlig opgave i biologi, men ved ikk helt hvad jeg skal vælge. Har tænkt på doping, men ved ikke om det er et for bredt emne??? Er der nogen der har nogle gode ideer? -
oversættelse§
ForumindlægSkolestart indledt med bilræs2600 blev afsløret af fartkontroller ved landets skoler i denne uge, hvor eleverne vendte tilbage efter sommerferien. En motorcykel ræsede forbi en skole med 110 km/t.Forældre og andre trafikanter har alt for travlt, viser politiets målinger rundt om i landet.2690 bil... -
Hvad hedder det grammatisk?
ForumindlægHey, jeg her 7 sætninger som jeg har rettet, men har svært ved at forklare det rent grammatisk, som jeg håber i kan hjælpe med. De oprindelige sætninger: 1. Would you mind to tell me where you have been? 2. The driver must be someone which knows the area well. 3. I am better at Spanish then you ... -
Postmoderne
ForumindlægJeg er lidt forvirret. Er der en, der kan forklare hvilket tidsperiode postmoderniteten lå i, og hvad dens kendetegn er?Wikipedia har to artikler om emnet: Det ene med bindestreg, den anden uden.http://en.wikipedia.org/wiki/Postmodernityhttp://en.wikipedia.org/wiki/Post-modern -
Vil du lige kigge min raport igennem?
ForumindlægHej.Jeg er ved at skrive om Giddens i samfundsfag, og ville høre om der evt var en der havde tid til at kigge det igennem jeg har fået skrevet, og komme med nogle kommentare? Vh Mybber -
Eksamensbevis - hvad for nogen karakterer kommer der til at stå..
ForumindlægHej Er der nogen som ved, hvad for nogen karakterer, der kommer til at stå på eksamensbeviset og kommer til at tælle i gennemsnittet..? hvad med fx. samfundsfag på C, kommer man op i en prøve eller er det bare ens sidste standpunktskarakter fra året, som kommer til at stå..? jeg har prøvet ... -
oversættelse ...fra dansk til tysk
ForumindlægHåber at der er nogen der gider at se på det:Dansk:Henning gik ind i værelset. –inde i værelset gik han utålmodigt frem og tilbage(hin und her).Oven over mig bor (der) en sangerinde, og ved siden af hende bor (der) en jazzmusiker. – børnene er lige løbet over broen og ind i skoven. –hvorfor tager... -
hadefag?
ForumindlægJaah hvad er dit hadefag?Mit er tysk, og dernæst dansk. Fatter ikke noget af de fag. -
Lektiebyrde med tre a-niveau
ForumindlægJeg vil gerne høre lidt om folks erfaringer med tre a-niveaufag. Nu skal jeg snart vælge mine valgfag, og jeg kunne godt tænke mig at tage tre a-niveau: \nKemi, matematik og biologi.\n\nJeg har hørt, at der er en ugentlig aflevering mht. de naturvidenskabelige fag, hvis det er på højniveau. Kan n... -
stil
ForumindlægNogle, der kan bedømme den Hallo Teens I would like to tell you about my vacation in Florida. I have been missing you. I returned to England one week ago. I had a good trip to Florida, but the hotel was awful. I could not stand the smell, and the food tasted bad. I had tomato soup for dinner... -
rette brev
ForumindlægHej alle. Er der nogle der vil rette grammatikfejl osv. Har selv gjort det så godt jeg kunne, men der er sikkert alligevel en masse fejl, så derfor håber jeg at i vil hjælpe mig med dem!:-D -
Closed-form expression?
ForumindlægHej, Hvad er den danske betegnelse for "Closed-form expression"? Eksisterer det? Tak på forhånd. -
En Optagelsesprøve
ForumindlægHar lige fem spørgsmål ang. Optagelseprøve Hvordan er det en optagelsesprøve fungere? Er det kun skriftligt? og foregår alle prøverene på en dag, og hvilke fag er det man skal op i? Hvad skal snitet være, for at de kan sige at man er egnet? -
Gået ned i gym?
ForumindlægEr der andre end mig der er gået ned i karakterer fra folkeskolen til gymnasiet?\nJeg gik fra 8,4 til 7,8, så det er ikke så slemt som jeg regnede med. Hvad med jer? -
Bestemt henførende sætninger,..??
ForumindlægHej Hvad er bestemt henførende sætninger..? På forhånd tak -
Koldbrand
ForumindlægHvad er forskellen på våd og tør koldbrand? -
Hvor mange sider skal en opgave være, før man laver en forside?
ForumindlægHvor mange sider skal en opgave fylde, før man laver en forside?
