Søgning på: matematik noter skriftlig c. Resultater: 17001 til 17020 af 102572
-
løsning til opgavesættet
Forumindlægnogen der har eller ved om løsningerne findes til netop dette sæt http://uvm.dk/Uddannelser/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF13/Proever%20og%20eksamen/Opgavesaet/130524_1stx131-MATn_A.ashx har kigget på studienet men der var intet -
hateralkener
Forumindlæghej c / c-c-c-c / / c c er det her så en 2,2,3 trimethylbutan -
sso
Forumindlæghvor mange sider må en større skriftlig opgave fyld?? -
Hypotenuse
ForumindlægHej matematikere! Jeg er en lost gymnasieelev med matematik på C! jeg har fået stillet denne opgave! I en retviklet trekant er a = 7 og b = 12 Beregn hypotenusen , vinkel A og vinkel B jeg ved godt den er simpel, men jeg er meget ringe! -
Differentialregning
ForumindlægHej Jeg sidder med opgave 10 fra dette opgavesæt http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF12/Proever%20og%20eksamen/120815%20Mat%20B%20stx.ashx og jeg har brug for en hjælpende hånd. Hvad... -
Trekant
ForumindlægHej SP. Sidder med en matematik opgave, som jeg ikke kan løse. Nogen som kan hjælpe mig ? Opgaven er vedhæftet. -
vis trekants areal ved sinusrelationerne
ForumindlægJeg sidder her og laver aflevering i matematik, men nu er jeg simpelthen kørt helt fast ved denne opgave, som lyder: Vis ved hjælp af sinusrelationerne at en trekants areal at en trekants areal er givet ved formlen: T=(a2*sin(B)*Sin(C))/2*sin(A) Ved simpelthen bare ikke hvor jeg skal starte eller... -
Svær opgave i analytisk geometri i 3D
Forumindlæghttp://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF11/111209%20stx113%20MAT%20A.ashx Opgave 9 i eksamensættet. Opgave a) giver abnormt store tal. Hvad gør jeg for at gøre dem mindre? Har udregnet a b og ... -
Epikur
ForumindlægHej Er der nogen der har noter til Epikur i religion? -
Andengradspolynomium
ForumindlægYo yo. Jeg sidder med en matematik aflevering, hvor jeg bliver stillet en opgave om andengradspolynomer, hvor jeg så bliver bedt om, at finde tallene b og c. f(x) = 5x2 + bx + c Det oplyses, at f har rødder i 3 og 7. Håber I kan hjælpe, og tak på forhånd. :-) -
"Short cuts" og "Hey, Nostradamus"
ForumindlægHejsa... Jeg skal op i engelsk på tirsdag og mangler noter til 2 noveller i Raymond Carver's bog "Short Cuts". Den ene er "A small good thing" og den anden er "So much water so close to home". Nogen der har noter til det?Jeg mangler også noter til bogen "Hey... -
Matematisk statistik
ForumindlægHej SP Jeg bøvler lidt med statistik. Er der nogle herinde der sidder med gode noter evt. i form af formelsamling. Jeg har forsøgt at finde noget på nettet uden held. Det jeg finder er ikke så teoretisk. Tak Tak -
Eksamenssnyd???
ForumindlægHej folkens!!Jeg har lige brug for en ekspertvurdering omkring en lidt speget situation, jeg er havnet i.Til skriftlig eksamen i Samf. i tirsdags laver jeg delopgave C, hvilket en anden pige fra min klasse også gør. Spm. 3 i den delopgave minder en del om en aflevering vi lavede tidligere på året... -
Jeg søger hjælp til den mundtlige Mat B eksamen..
ForumindlægHej allesammen. Da jeg har ligget syg i den her uge har jeg misset min eneste mulighed for at øve med min lærer, om matematikken. jeg har alle beviserne og formlerne, men jeg har virkelig brug for hjælp til hvad jeg skal sige til de ting.. er der nogen der kan hjælpe mig? Spørgsmål 1: Andengrad... -
Jura
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er blevet optaget på jurastudiet på SDU, så jeg ville høre om der er nogle der ligger inde med nogle gode noter til studiet? :) På forhånd tak. -
Hjælp med matemaik!
ForumindlægHej, er der nogen der kan hjælpe mig med noget matematik? Opgaverne lyder således: En ret linje, l, går gennem punkterne (2,3) og (10,7). a) Bestem ligningen for l b) Bestem denne linjes afstand til følgende 3 punkter: (5,−1); (0,0) og (0,7) Om trekant ABC vides, at C = 90o, dens are... -
hvorfor læse?
ForumindlægJeg plejer som regel, at læse nogenlunde grundigt op til alle mine eksamener, hvoraf nogle er gået godt og andre mindre godt. Så indtil videre kan jeg ikke sige om der er en generel sammenhæng mellem at læse op og score en god karakter. fx. hvad er meningen med at læse op til en dansk eksamen, nå... -
Trekantsformler... HJÆLP!!! (median, radius osv.....)
ForumindlægHej allesammen ;) Jeg er ny herinde så please bear with me... Jeg skal til skriftlig matematik eksamen på mandag og jeg har søgt og søgt på nettet, specielt efter en formel til medianen på en trekant. Men også formler til alle andre ting man kan blive spurgt om mht trekanter.... Sider og vi... -
Mangler jeg et fag? -hjælp!
ForumindlægHej Studi Håber I lige kan hjælpe, for er lidt i tvivl. Jeg har haft eller har følgende fag på STX: samf A, eng A, fransk A, historie A, dansk A, biologi B, drama C, religion C, idræt C, oldtidskundskab C, fysik C, matematik C, naturgeografi C, filosofi C. Som udgangspunkt havde jeg samf på b-ni... -
Geometri og trigeometri
ForumindlægHej allesammen:) Jeg skal op til mundtlig matematik på B niveau og har fået stillet et spørgsmål der hedder: hvordan kan man udlede cosinurelationerne for en vilkårlig trekant? Jeg tænkte på at svaret kunne være at bruge pythagoras. Men er det nu rigtigt?
