Søgning på: tysk disposition berlin. Resultater: 17041 til 17060 af 18958
-
Tegnsætning i boganmeldelse til i morgen
Forumindlæghej... er der måske nogen der gider at kigge på tegnsætningen i min boganmeldelse? jeg vil helst aflevere den i morgen, den er på ca. 1 side. Hilsen Rudim:) -
Hvilken argumentstype er dette?
ForumindlægHej. Jeg sidder og er igang med at analyserer Birthe Rønn Horhnbechs omdiskutterede kronig, men for at være ærlig har jeg sku svært ved det. Jeg sidder lidt lige nu og er i tvivl hvad typen af argumenter hedder, hvor man henviser til traditioner, religion eller ligende. http://politiken.dk/deba... -
Dannelse og Uddannelse
Forumindlæghvad er forskellen på: dannelse og uddannelse? -
Samfundsfagseksamen
ForumindlægNogen der har lyst til at læse min samfundsfagseksamen, den er ikke så lang:D -
Omskrivning af sætninger fra aktiv til passiv
ForumindlægHej, jeg har fået et grammatik ark for hvor der står at jeg skal omskrive de nævnte sætninger fra aktiv til passive og at jeg skal bruge s-passiv. Jeg forstår bare ikke hvor jeg skal sætte det i f.eks. "Mekanikeren reparerede hurtigt bilen" der har jeg ærligt talt ingen idé om hvor jeg ... -
24-timersprøver
ForumindlægHejsa Jeg skal i op i 3 mundtlige eksamener her inden for den næsten måneds tid (Naturgeografi, psykologi og historie) og det er alle 24-timersprøver. Jeg har aldrig prøvet denne eksamensform før, og kunne derfor godt tænke mig at høre lidt om andres erfaringer med dem. Er der nogle vigtige t... -
Engelsk grammatik
ForumindlægNu har jeg lavet så mange af sætningerne som muligt, men jeg sidder simpelthen fast ved disse fem! Håber på en hjælpende hånd herude fra ;-) Opgaveformuleringen: Hvad er fejlen? Forklar. 1. When arrested and taken to the police station, admitted the man that he had been drunk. 2.... -
I er alle kloge
Forumindlæg--||-- -
Koreansk på gymnasiet
ForumindlægJeg ville gerne lære at tale Koreansk. Lige nu går jeg i folke skolen, jeg har længe kigget efter flere steder hvor jeg kunne få Koreansk, der er ikke nogle aftenskoler her i Odense der har Koreansk, så tænkte jeg at man kunne gøre det i gymnasiet, men jeg kan hellere ikke finde noget om det. J... -
Problemer med en sætning
ForumindlægHeej Allesammen, jeg er igang med at lave en oversættelse, og der er lige en sætning, jeg ikk rigtig er sikker på: den lyder sådan: Før datterens død var forholdet mellem dem dårligt, fordi moren ikke kunne forstå, hvorfor Charlotte ville hjælpe Ayten. KAn det passer det skal oversættes til : F... -
Vægte på fagene
ForumindlægI et fag som engB skal man obligatorisk op i skriftlig eksamen. Hvis man derudover trækker engelsk som mundtlig eksamen, så vægter den mundtlige karakter 0,75. I et fortsættersprog på B-niveau vægter den mundtlige karakter altid for 1,5, hvis men trækker den som eksamen. Er det ikke uhensigtsmæ... -
ikke bestået? - bestået?
ForumindlægHey Venner! Jeg ville høre hvad der skete hvis man ikke bestod? Alts¨hvis jeg nu er dumpet til eksamerne, for jeg så ikke huen?? Eller hvaD?? Jeg er ret i tvivl. please hjælp. Hvis man ikke er bestået og dumpet kommer man så ikke til translokationen?? etc.. -
oversættelse -
ForumindlægDeutschland meine Heimat ,er der nogen der har læst denne tekst.. bei einer podiumssitzung wandte sich der CSU politiker und ehemalinge Bonner Staatssekretär Eduard Lintner einmal mit den Worden an mich : " Ihre Landsleute.." und wolte zu eine Ausführung über die Türken in der Bundesre... -
Din ferie
ForumindlægJa nu er sommerferien snart slut for de fleste af os.. Folk kommer snart tilbage fra ferierejser og mange er allerede vent hjem.. Hvor har du så været? Var du tilfreds med rejsen? Var det som du havde forventet det osv. Jeg var selv ude og rejse med familien fra d. 30 maj til d. 21 juni Det... -
Hvad skal man gøre??
ForumindlægHvad skal man gøre hvis man får for meget sol? Det er min veninde som har taget for meget sol og jeg vil gerne hjælpe hende.. -
har jeg eller jeg har
ForumindlægHej... jeg er ny i danmark og jeg har problem med at find ud af hvad forskel mellem har jeg og jeg har kan i hælp mig? på forhånd Tak -
Er disse sætninger grammatisk korrekte?
ForumindlægIngrid Schmidt war eine Frau, die mit ihrer Familie nach Westdeutschland flüchtete. Sie ging auf ein Mädchengymnasium, in dem alle wohlabend waren. Neidisch war sie aber nicht, und sie verdiente selbst Geld. Sie schreibt im Text auf Seite…, Zeile …: “zum Beispiel habe ich scho... -
protestantisk etik & kapitalismens ånd
ForumindlægJeg har fokus på rationalisering og sekularisering med udgangspunkt i Webers artikel omkring protestantisk etik og kapitalismens ånd. med særligt fokus på calvinismen som Weber selv fokusere på. Jeg har bare lost mhb. på en problemformulering/problemstilling. Weber kommer med en hypotese om... -
jelling sten
Forumindlæghej vil lige høre hvad står i jellingstenen, hvorfor eer den så vigtig -
HJÆÆÆLP DET HASTER (OVERSÆTTELSE)
Forumindlæghej nogen der kan hjælpe mig med at oversætte dette: først efter deres død har germanister gjort ordbogen færdig efter brødrenes forbillede . Erst nach ihr tot haben der Germanisten fertigstellen des Wörterbuches nach des Brüder des Vorbildes. og den her sætning. sådan begynder mange folkeev...
