Søgning på: Fra barn til voksen novelle. Resultater: 17121 til 17140 af 18758
-
lille oversættelse - særlig pronomener
ForumindlægDe ord som jeg ikke har oversat til tysk er fordi jeg ikke har ordbog lige pt. Spejlet er smukt. Det er også gammelt. Far har købt den til mig hos en antikvitetshandler. Lisa har en bror på 8år, men hun leger aldrig med ham. Har du åbnet brevet? Nej men jeg åbner det nu. Drengen var blevet sy... -
Hjælp til tysk
ForumindlægHej derude! Jeg ville bare høre, nogen gad at rette de fejl i nu kan finde i denne lille stil. (Skriver for min lillebrors vejne.) På forhånd Tak :D Filmen handler om Ibo, han er tyrker, men han bor i Hamborg i Tyskland. Han drømmer om at lave den første tyske Kung-fu film, og Ibo har været til s... -
Oversættelse
ForumindlægHej. Jeg skal oversætte følgende sætning: Læreren køber en bil og postbudet bringer læreren et brev. Læreren sender sin søn en hilsen, mens han forklarer børnene problemet med avisen: nemlig at avisen ikke fortæller læserne sandheden. Lærerens kone er læge og hun behandler patienterne godt... -
artikel (leder)
Forumindlægjeg har prøve at lave den om, men jeg synes der svært. hvad skal jeg lave om ? Danmark er overvægtige Flere unge og børn er overvægtige i forhold til for 15 år siden, hvordan kan det være? Er børn og unge blevet for forkælede? Overvægt kan give mange sygdomme som sukkersyge, astma, hjerte-... -
tysk oversættelse.
ForumindlægHej :) Jeg skal oversatte det fra Dansk til Tysk . Jeg har prøvet. Men vil gerne have nogen der vil læse dem igennem og ret det . :) så er I super søde :) 1) wer hat den vater der Geschichte erzählen. Hvem har fortalt faderen historien? 2) wir erzählen dem Bäcker die Geschic... -
ENGELSK ! HJÆLP!
Forumindlægjeg skal oversatte denne tekst til engelsk: Psykologer siger, at vi bør besvare børns spørgsmål, men de fortæller os ikke, hvad vi skal gøre, hvis vi ikke kender svarene. The psychologists said , that we should answer children’s questions , but they don’t tell us what we should do, if we don’t... -
Hjælp ! Så er I mega søde ! Plz.!!
Forumindlægjeg skal oversatte denne tekst til engelsk: Psykologer siger, at vi bør besvare børns spørgsmål, men de fortæller os ikke, hvad vi skal gøre, hvis vi ikke kender svarene. The psychologists said , that we should answer children’s questions , but they don’t tell us what we should do, if we do... -
´rettelse af mini oversættelse. afl. i morgen
ForumindlægHej . Vil I ikke være søde og se om det er nogenlunde rigtig? så er I super søde :) Det skal afleveres i morgen. :S 1)Hvem har fortalt faderen historien? Wer hat den Vater der Geschichte erzählen. 2)Vi fortalte bageren historien. Wir erzählten dem Bäcker die Geschichte. 3)Hvorfor har... -
Ret meget gerne!
ForumindlægHar glemt min ordbog på skolen, tag det gerne i betragtningen. :) Spejlet er smukt. Det er også gammelt. Far har købt det til mig hos en antikvitetshandler. Lisa har en bror på (von) 8 år, men hun leger aldrig med ham. Har du åbnet brevet? Nej, men jeg åbner det nu. Drengen var blevet syg; han h... -
til salg
ForumindlægSygeplejebøger sælges. Mange af dem aldrig brug. Har fået en del ved at sidde i lærebogsudvalget ved Ny Nordisk forlag. Giv et bud på alle bøgerne eller stykvis. Administration og ledelse af sygeplejen (1989), NNF Barnets udvikling og opvækst (1990), NNF Behandling og pleje af patienter med kræft... -
korrektur på mindre tysktekst
ForumindlægEr der én tyskkyndig der vil hjælpe mig ved at rette fejl og mangler i denne tekst? : Ich hatte für diesen Tag so lange gewartet, so lange dass ich fast gedacht hatte, dass er niemals anbrechen wollte. Aber heute war der Tag. Ich hatte vor einer Woche meiner roten Schultasche gepackt mit vielen ... -
Rettelse af nr.18B 1 år HHX
ForumindlægHej hvis der er nogen der gider og rette de her oversættelse igennem, ville det bare være ultimativt skønt :) 1. Die Kinder oft spielt, wann sie sind zu hause børnene leger ofte når der er hjemme 2. Er sagt, er hat dem Brief geschickt. Han siger at han har sendt brevet 3. Er ... -
Den der tier
ForumindlægSPØRGSMÅL: Skriv et læsebrev til en avis, hvor du kommenterer brevets indhold og formål, beskriv de følelser om læsningen gav dig, og giver udtryk for dit syn på indvandrere og andre fremmede dankere. BREV: Til din kære brojer. jeg skriver til dig fra Danmark. Jeg lever her i den lands hofestadt ... -
Ernest Hemmingway - essay
ForumindlægHej alle. Jeg er i gang med et engelsk essay, hvor jeg blandt andet har valgt at skrive om et digt af Ernest Hemmingway, hvor jeg vil koncentrere mig om temaerne i digtet. Mit problem er bare, at jeg er lige så dårlig til engelsk, som et barn, der lige har lært at læse og skrive. Jeg vil derfor ... -
Jokaste og hendes tro?
ForumindlægJeg er dybt forvirret! Gennem Sofokles' tragedie Ødipus har jeg haft det indtryk at Jokaste under ingen omstændigheder tror på guderne, men hvorfor i alverden ofrer hun så til dem? Ofrer hun kun for at rede sit eget skind? I så fald er hun jo heller ikke troende? Er bare skide confuse :-S når... -
Rim
ForumindlægHey har prøvet at skrive nogle ting ned i forhold til form på en sang. jeg er lidt i tvivl når der er konsekvent brug af parim i alle vers hedder det så bare AA BB AA BB AA BB/ eller er det forkert hedder det AA BB CC DD ? Håber der er nogle der gider se på det ligger det ind her : Og hun var ti... -
Meget svær tekst
ForumindlægHej allesammen Jeg har oversat en tekst fra dansk til tysk som er ret svær, for at teste mig selv. Der er nogle ret svære, kringlede sætninger som jeg har haft svært ved. Jeg håber der er en sød person som kan hjælpe mig til at udpege hvilke fejl jeg laver flest af. God weekend fra Irene Fortvi... -
bedømmelse og kommentar
ForumindlægHej Jeg skal op til billedkunst c niveau eksamen og jeg håber på at jeg består. Vi siger jeg har trukket nr. 5 og der kom impressionisme. I mit mundtlige oplæg har jeg planlagt at jeg først vil forklare hvad impressionisme er og derefter vil jeg komme ind på hvilke teknikker og malemåde og m... -
Yo.. FSA i morgen. I need help :D
ForumindlægJeg er simpelt hen så dårlig til engelsk :D Jeg har valgt om fedme/obesity og jeg er virkelig (VIGKELIG) dårlig til at oversætte osv osv osv. Jeg havde om fedme til projektopgaven så jeg er heldigvis "ekspert" på emnet.... Men please, søde unge mennesker, hjælp mig med at oversætte no... -
Hej .
ForumindlægBørn Eller Ej? Jette er 51 år,og sin mand Claus er på 53 år. Jeg synes , at Jette og Claus valg er et god valg til,at ikke have børn,fordi mennesker er fri i drers valg, og over deres live. Mand må ikke blander sige i andre folket liv og hvad de har lyst til. Vi lever i et samfund ,som vi er fri ...
