Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 17121 til 17140 af 321608
-
magnetisme og elektromagnetisme
ForumindlægHeij. Er der nogen, som kan forklare mig forskellen på magnetisme og elektromagnetisme? -
Exponential matrix complex
ForumindlægHej derude. Jeg sidder og regne en opgave, som jeg ikke kan løse på grund af komplekse tal. Der er givet en matrix: hvor for , : The exact solution is known to be a) Compute matrix exponentials. Her bestemmer jeg eigenværdier og eigenvektorer. Alt i alt er der 4 eigenvæ... -
Kong Kroisos
ForumindlægHey alle kloge mennesker...Sidder lige midt i et projekt, og er røget i et hul.. er der en som kan hjælpe mig på banen igen?Hvad er Kroisos hybris og hvad fremkalder den nemesis som kommer - og hvad er den nemesis?på forhånd tak.. -
Les roseaux sauvages - de vilde siv
ForumindlægTror officielt at jeg er blevet sindssyg!!!Nu har jeg i de sidste tre timer desperat forsøgt at lave et resume af "les roseaux sauvages" (de vilde siv), men det går ikke så godt...:(Jeg synes nemlig ikke rigtig der sker noget i den bog... Jo, fire unge og meget forskellige franskmænd de... -
Ændring af studieretning
Forumindlæghej, jeg skal til at starte i 1.g i morgen og er meget spændt på det hele, men glæder mig også rigtig meget. der er bare en ting jeg hele tiden tænker på....! Jeg har valgt en studieretning der hedder Kemi A + Matematik A + Fysik B og jeg ville faktisk have ønsket at jeg havde valgt: Bioteknologi... -
Sandsynlighed vinde i Joker - binomialsandsynlighed (SRP)
ForumindlægHej! Jeg sidder og er igang med min SRP, men jeg er gået i stå og kan simpelthen ikke få min udregning til at passe. Håber nogen vil hjælpe! Jeg skal udregne sandsynligheden for at vinde i Joker. I Joker får man to tilfældige 7-cifrede tal der består af tallene 0-9. Der udtrækkes 7 jokertal (m... -
hjææælp
Forumindlægbar røv og viklers er det en metafor......kan pludselig ikke hitte ud af det -
Fordøjelse af stivelse
ForumindlægNogen der kan forklare mig om fordøjelse af stivelse? Og bare stivelse generelt? -
Winston Churchill
ForumindlægHej, jeg er en fortvivlet 3.g'er der skal til at skrive min SRP: I min opgave vil jeg gerne se på 2-3 taler af Winston Churchill. Den første skal være: Blood, Toil, Tears and Sweat, men mit problem er at jeg har svært ved at vælge den anden, den/de skal være kendt(e) og i slutningen af k... -
HASTER..LILLE FYSIK SPM:)
ForumindlægAfbrænding af halm og træ udvikler store mængde CO2. Alligevel plejer man at sige, at både træ og halm er CO2 neutralt, og hermed mener man, at afbrænding ikke bidrager til en forøgelse af CO2 indholdet i atmøsfæreen. Hvordan kan det være? -
Differentiering af invers funktion?
ForumindlægJeg har en opgave hvor startende med en tabel hvor der er angivet 4 x-værdier, de tilsvarende 4 værdier for f(x) og sidst de 4 tilsvarende værdier for f'(x). \nx= -1 0 1 2\nf(x)= 1 3/2 2 4\nf'(x)=-1 2 3 (kvadratrod 2)\n\nOpgaven lyder derefter som følgende:\nP... -
Eliteklasser.
ForumindlægHej, jeg har fået at vide, jeg skal holde et oplæg om eliteklasser i forbindelse med samfundsfag. Men jeg ved ikke, hvad jeg skal fortælle om, så det bliver samfundsfagligt. Jeg håber med en masse input fra jer.. :) -
fysik
Forumindlæghej alle sammen hvem kan hjælpe mig med den opgave -
SPSS Opgaver - betaler som tak
ForumindlægJeg skal til at lave opgaver indenfor programmet spss,, nogle som kan hjælpe,, prisen kan vi altid tale om:) -
tegn isomere til C3H9N
Forumindlægog hvilken type isomer er der tale om? har fundet frem til 1-aminopropan (er det kæde-isomer eller hvad?) og 2-aminpropan (hvilken type isomer er der tale om?) jeg er bekendt med, at propan, C3H8 er et kædemolekyle, men det kan vel ikke være tilfældet for et C3H8N molekyle? teach me please!, er ... -
Reducering af udtryk
ForumindlægHej! Er der en, der kan forklare mig hvordan man kan reducere det vedhæftede udtryk til x = y: -
A.I Kunstig intelligens
ForumindlægHej.. jeg sidder og skal skrive om Kunstig intelligens dog om Filmen A.I og novellen Supertoys last all summer. skal skrive i Psykologi og Engelsk hvor psykologi skal være det naturvidenskablige tror jeg og hvor det skal handle om folket ikke sandt. Sådan hvordan det ville se ud for alle menneske... -
Ketonstoffer under faste
ForumindlægHej ! er der en der kan hjælpe mig med at forklare hvordan ketonstofferne kommer og hvad det gør ved kroppen (syreforgiftning), men hvilke betydning har det på kroppen?? Håber der er en der kan hjælpe ! -
Tegning af graf
ForumindlægGodmorgen . Jeg skal have tegnet 2 grafer, ud fra nogle fundne funktioner. Men problemet er at, det program jeg bruger 'Graph' ikke kan tegne de pågældende grafer. Derfor spørger jeg, om der var en der evt. gad hjælpe med at tegne dem for mig - hvis nu jeg sender de pågældende grafer pr.... -
vejledende eksamensopgaver - integralregning
ForumindlægEn funktion f er bestemt ved f(x)=x^2*ln(x) Bestem en ligning for tangenten til grafen for f i punktet P(e,f(e)) Opgaven er uden hjælpemidler og jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skal bære mig ad? håber der er en der kan komme med et fif:)
