Søgning på: de måske egnede. Resultater: 17161 til 17180 af 29788
-
Skriftlige karakterer...
ForumindlægDe skriftlige karakterer er blevet offentliggjort nu... For mit vedkommende er det blevet til: 6 i dansk 9 i engelsk 9 i matematik og 11 i tysk Så...trods dansk-karakteren er jeg ganske tilfreds...og overvældet over min tysk-karakter! Hvordan er det gået med i andre? -
En god indledning og afslutning til FSA...
ForumindlægHej, vil i være så venlige at referere hvordan en indledning og afslutning skulle være i den bedst mulige måde? Kom med jeres meninger om hvordan de skal være.. Det ville være en ære.. Mvh, Billal -
vanddråbe som linse
ForumindlægKan man fremstille en effektiv samlelinse af en vanddråbe? Jeg skal bruge den til et forsøg -
Lidt af hvert
ForumindlægHej, jeg har en eksoponentiel funktion med forskriften f(x)=2460000*1.003300000 i x Hvor x er antal år efter 1999 og f(x) = den samlede BT Jeg skal herudaf finde hvilket år den samlede BT kom over 5.0millioner i følge modellen Nogen der kan hjælpe mig med det? På forhånd tak -
Hvis du sad i USA's udenrigsministerie.
ForumindlægHej! Hvad ville i foreslå, hvis i en samf-opgave skulle lade somom at i er i USA's udenrigsministerie og ska lave en plan til præsidenten hvordan de skal forholde sig for at bekæmpe terrorisme?? Nogle gode ideer? På forhånd tak;) -
Kronik - Hvaaaad?!
ForumindlægHej! Jeg skal skrive en kronik om Morten Sabroe: En luder steg af toget (kap. 6). Jeg har aldrig skrevet en kronik før (og jeg er 2.g'er :( ), så jeg skal lige have nogle ting på det rene. Må man gerne starte kronikken med at skrive et referat af den tekst man skal skrive sin kronik ud fra? ... -
Hjælp til Gamle eksamensogaver
ForumindlægHej Folkens. Jeg prøver at løse en opgave, men kan ikke komme videre med den. I opgave 1.1 har jeg lavet et forsøg, men er i tvivl hvis den er rigtig. Anden opgave kan jeg ikke komme videre. Opgaven lyder: I denne opgave tages udgangspunkt i følgende funktion: 1.1) Find den marginale tæt... -
Opgave 148 - Teknisk matematik
ForumindlægHejsa, jeg er ikke så god til beregning af cirkeludsnit og ved ikke helt hvordan jeg skal kunne få resultatet til at give det rigtige facit, som er 5493,4 mm^2 -
Ønsker en bekræftelse
ForumindlægHej folkens Mit ønske er, efter 3g, at læse psykologi i Ålborg. Men problemet er, at jeg skal have 9,0 i snit, hvilket jeg håber er muligt. Mit snit, ligger umiddelbart på 7,5.. Tror I det er muligt, hvis jeg kæmper, og yder en indsats - at jeg kan ende med 9,0 eller højere?? Har I egne elle... -
Gym ansøgning
ForumindlægHej allesammen, jeg er en pige som skal til at søge ind på gym og jeg ville gerne vide om der er nogen som ville hjælpe mig med at se de fejl (komma-, stave- eller tegnsætningsfejl) som jeg muligvis har overset på forhånd tak :)) Hej mit navn er Caroline Schlüter og jeg er 15 år gammel. Jeg sø... -
Hvornår skal man klage over SRP karakter?
ForumindlægHej, Vil gerne høre hvornår i ville anbefale at klage over ens SRP karakter, syntes jeg har gjordt meget ud af mit projekt og er en smule skuffet over reslutatet... Det ville være dejligt at høre hvad nogle af jer ville vurdere den til <3 Opgaveformuleringen (som er udarbejdet af vejlederne... -
uppsale modellen
ForumindlægHej.. Jeg er ved at lave 3. årsopgave (studieretningsprojekt), og jeg er kommet lidt i problemer med uppsale modellen. Jeg har valgt at skrive om eksportmarkedsføring, hvor jeg har valgt Danmark og Kina. Min virksomhed er Arla Foods. Er der nogen, som kan foreklare, hvordan det er jeg skal br... -
klokkeslæt timer min
Forumindlæghvor langt er der fra 08.35 til 18.30 er det 9 timer og 5 min? -
Folkeskolelærer
ForumindlægHvad tænker i på, når i tænker tilbage på jeres lærer i folkeskolen? -
Bærebar
ForumindlægBærebar. Jeg skal få købt mig en bærebar, men når jeg nu ikke har forstand på computer, vil jeg spørger om i kan anbefale en. Den må koste det den må kost! Den skal bare være hurtig og god :) -
Gennemsnithastighed pr. km.
ForumindlægHej! Hvordan beregner man gennemsnithastighed pr. km? Fx hvis man løber på 3 km. på 15 min. 24 sek. Kan det passe, at man deler tiden med strækningen for at farten? -
hvem styrer
Forumindlæghvem styrer mest på portalen? -
Forbedre sine karakterer?
ForumindlægHej Håber i kan hjælpe mig med mit spørgsmål. Jeg har hørt at hvis man ikke tager sin sidste eksamen (gymnasium) kan man forbedre sit snit ved at tage de fag man har dårlige karakter i på hf og stadig beholde sine gode karakterer, og på denne måde forbedre sit snit. Passer det? -
Ligevægtskonstant: Tryk og/eller volume afhængig?
ForumindlægHej i en ligevægt vil et indgreb af koncentrationerne påvirke ligevægtsbrøken. Imens Tryk (for gasser) og temperatur ændre Kc.'s værdi. Hvad hvis vi øger volumen i en opløsning er det så Kc eller ligevægtsbrøken der ændre sig? Jeg skal snakke om eks. med Jern(III)ioner og thiocyanationer... -
Spektroskopi
ForumindlægEr der en der kan give mig en præcis beskrivelse af hvad spektroskopi er? Jeg skal nemlig gøre rede for absorptions- og emissions-spektroskopi. Og kan ikke helt finde ud af hvad der menes med spektroskopi i denne sammenhæng. På forhånd tak
