Søgning på: analysemodel engelsk. Resultater: 17221 til 17240 af 24761
-
HF til videregående uddannelser?!
ForumindlægEr det muligt at få et godt gennemsnit på HF? Nogen der har gode erfaringen med at tage en HF og derefter en lang videregående uddannelse? Nogen der har en mening om STX vs. HF? -
oversætte en kort sætning
ForumindlægKan man sige det her? Dansk: Juan har ligget og sovet i sin seng. Spansk: Juan ha estado y ha dormido en su cama. -
refearet rettelse
ForumindlægHej..kan i hjælpe med at finde grammatik fejl i den tekst....Jeg har prøvet alt hvad jeg kunne. refearetet skulle være skrevet i nutid. værsgo: Jimmy sr. asks Sharon what that is on television. ‘’Top of the Pops’’ said Sharon. He asks about the remote control when Sharon i... -
hvem kan hjælpe mig
ForumindlægA eller AN I have got ___ car He has got___old car james has got ____bike -
SRP - social ulighed i England, inspiration til indledning
ForumindlægHej. Jeg skriver SRP om emnet: social ulighed i England. Jeg mangler dog en form for afgrænsning - og inspiration - til min indledning. Har nogen i dette forum evt. ideer til en toneangivende sætning, eller eksempler på indledninger hertil? -
Ved du det?
ForumindlægHeej Kan man godt sige: He have to ? eller er det He has to ? -
Søger kemiC-hjælp for 200 i timen
ForumindlægHej, jeg søger én til at hjælpe mig med kemi (faktisk lidt af det hele. Der er dog et pensum vi gennemgår så der er en bog at holde sig til). Jeg vil betale 200 i timen til en der er interesseret. Jeg bor i Espergærde (tæt på helsingør) og har kemi på C-niveau i 2.g. Håber der er nogle der ... -
oversættes til eng
ForumindlægMen noget kalder på forandring. Kalder alvorligt og indtrængende. Det er den pibende stemme fra vores skrantende klima, som er svær at overhøre. på forhånd tak -
Rekursionsligninger "Newtons Metode"
ForumindlægHej derude, jeg har fået følgende opgave for, som jeg ikke lige kan gennemskue, er der en der kan hjælpe mig? Opgaven kan ses i filer Mvh En HTX studerende -
Grammatik
ForumindlægHvilke verber tilhører de regelmæssige / uregelmæssige verber, modalverberne eller brennen-gruppen?Hvorfor? -
English outline
ForumindlægHej Er der nogen her på dette forum, der har nogle forslag til min opgave (eksamen), jeg har nu forsøgt med dette oplæg (Vedhæftet fil) at lave grundlaget for denne opgave Nicolaj -
1 sætning!!!
ForumindlægGiver dette mening? = Friendship is expressed in different ways from one country to another, a result of years of tradition and culture..................................... Eller skal der kun stå dette = In cultures around the earth we observe friendship by the way people interact with each ... -
RETTELSE AF RESUME
ForumindlægHarry has summer holiday. He was glad, because the school was over, but it was still not so nice, to sit home. Thats why he use the most of his time outside. One day when Harry look in the post, he found a letter with his name. He was shocked. Dudly and Aunt Petunia sow Harry's letter. Uncke... -
SSO emne.
ForumindlægJeg overvejede at skrive om Amish people i Samf, hvor jeg ville fokusuere på deres samfund, og hvad rumspringa betyder for dem. Problemet er at det er svært at finde litteratur. Er der nogen, som har en god idé, til et emne i Samf eller Historie? -
Emulgering
ForumindlægVi har i min gruppe lavet en Bearnaise, i et teknologiprojekt.Vi mangler kun den naturvidenskabelige del, og vi tænkte at lave noget om emulgering i Bearnaisen... vi bare ikke rigtig hvordan vi skal gribe det anHJÆLPMvhMartin 2.z HTX -
Want or wants?
ForumindlægThe narrator just dosen't (wants / want) to listen to Casey, because her opinions do not mean anything to him. Min lærer har rettet det til want. Hvorfor er det ikke wants, 'the narrator' er jo 3. persons. ental? -
Kan i finde gen grammatiske fejl i denne sætning? :)
ForumindlægSætningen lyder: The fantastic about this new car is the level of innovative thinking when it comes to design. Kan i finde fejlen? Tak ! -
Ud?
ForumindlægHej . Jeg har lige et hurtigt lille spørgsmål: Hvordan siger man ud på spansk? Altså ud som i "de ser hurtigere ud" eller "de ser sødere ud"? Har prøvet at finde ud af det selv, men synes det er svært at finde et svar på. Nogle der har et kort øjeblik til at hjælpe mig? -
Hadefag/ynglingsfag
ForumindlægHvad er jeres hadefag/ynglingsfag? Mit ynglingsfag er nok matematik og dansk. Mit hadefag er helt klart fysik, biologi, geografi. Okay jeg har respekt, for at andre måske godt, kan lide de fag jeg hader. -
Rettelse af Essay
ForumindlægEssay The Essay is about a girl, who is called Ashlee. Ashlee live in California, with her family Ashlee hat it badly in her class, she feel herself bully, and her classmate is Debt that her mark is bad. Ashlees parents had decide that they will move. They have found a big old house, who lie at ...
