Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 17221 til 17240 af 35989
-
JUHU FIK 10 :D
Forumindlægså har jeg lige været oppe og fået 10 :) hvilket jeg ikke havde regnet med overhovedet. hvordan er det gået med jer andre? -
Hjælp til endelig problemformulering (Mediefag og Fysik)
Forumindlægdette er så endnu en tråd der søger hjælp til AT eksamen. Jeg er rimelig sikker på hvordan min opgave skal udformes, jeg har bare problemer med at finde den eksakte sætning, der kan bruges som problemformulering. Mit emne er: Tidsrejser Mediefag vil jeg gerne bruge til, igennem en film, finde ud ... -
Rettelse af korte spanske sætninger
ForumindlægJeg har oversat disse sætninger, men de skal helst lyde korrekt formuleret dansk, og ikke direkte oversat fra spansk på den måde, de siger det. Se preparó y se presentó en la Escuela de Artes y aprobó el examen Han forberedte sig og mødte frem i kunstskolen (er det såda... -
metoder og teorier?? hjælp.
ForumindlægJeg skal til AT eksamen i morgen og er lidt i tvivl om det med metoder og teorie. Jeg har fagene samfundsfag og religion, og har indtil videre skrevet: Empiri, teori og metode Samfundsvidenskabeligt: Inden for samfundsfagsmetoden gør jeg brug af de forskellige taksonomiske niveauer - Redegør, ... -
Hjælp - supplement.
ForumindlægKære brugere. - Jeg håber du/I kan hjælpe! Angående AT eksame i gymnasiet. Hovedområde: Danskernes udvandring fra Danmark til Amerika. Fag: Dansk (humaniora), Historie (samfundsfaglige). Jeg har kort lavet en "metode". Den lyder således: Inde for det samfundsfaglige (historie) fakultet... -
Ikke modtaget eksamensbeviser for alle beståede fag
ForumindlægHej alle. Jeg håber virkelig at der er én der kan hjælpe mig med dette. Så jeg har lige færdiggjort min HF (ikke fuld HF), og er nu igang med optagelsesprocessen til en videregående uddannelse. Jeg har søgt ind igennem optagelse.dk og det viser sig nu at jeg ikke har modtaget eksamensbeviser for ... -
Eksponentiel funktion
ForumindlægGodaften alle sammen på SP, Jeg skal op til matematik eksamen imorgen, og roder lidt rundt med det jeg skal præsenterer. Ikke desto mindre er jeg løbet ind i en mur, da jeg ikke forstår mig så godt på eksponentiele funktioner, og jeg har lavet en opgave vedr. en snebolds volume når den smelte... -
Opgave 3 Konserveringsmiddel....
ForumindlægHej, Jeg har problemer med opgave 3 d) fra eksamensættet 2000 i følgende link: http://us.uvm.dk/gymnasie//almen/eksamen/opgaver/2000/2000-10-1.pdf Er der nogle flinke hoveder der kan komme med hints til opgaven. På forhånd tak! -
Faciliteter SDU/AAU/DTU
ForumindlægHejsa alle! Jeg skal igang med at læse til sommeren 2012, efter en god periode uden bøger! Jeg har bl.a. været i studiepraktik på SDU i Product development & Innovation, og set faciliteterne an. Jeg overvejer meget at læse noget i stil med "Energiteknologi, Robotteknologi... -
Fritidsjob: Bornholm, Fyn og Jylland
ForumindlægFRITIDSJOB SOM FREELANCE MYSTERYSHOPPER! Markedsanalysebureauet YourGlobalEye giver dig mulighed for at arbejde som freelance mysteryshopper! Vi arbejder med fotodokumentation af varedisplays, og checker op på om marketingkampagner udføres korrekt I butikkerne. Hvis du har en kameramobilt... -
Hjælp til eksponentiel funktion- og lineær funktionsspørgsmål
ForumindlægHej jeg har problemer med at løse opgave c, kan nogen hjælpe? Jeg har regnet opgave a og b :) Tabellen nedenfor viser udviklingen i antallet af internetopkoblede elektroniske apparate, som ikke er smartphones, i perioden 2010 til 2014. Årstal 2010 2011 2012 2013 2014 Antal a... -
Engelsk på universitetet.
ForumindlægHej :-) Jeg læser i øjeblikket naturvidenskabelige suppleringsfag med henblik på optagelse på medicinstudiet efter sommerferien 2012. Jeg er dog ikke sikker på, at det er det rigtige for mig, da jeg tit og ofte snubler over kemien og fysikken. Matematikken er jeg nogenlunde til. Derfor ha... -
Hotel og konferencecenter forbedringer
ForumindlægVille høre om der var nogen der har haft en afsætningsaflevering ( vores er en 10.timers) Dette er opgave teksten: Direktøren på et nordsjællandsk hotel- og konferencecenter har konstateret, at omsætningen er faldet de sidste 3 år. Nærmere granskning af virksomhedens omkostningsstruktur peg... -
Analyse
ForumindlægHej :) Er der nogle af jer, som eventuelt kan hjælp mig med denn opgave ? MVH BB Opgave 5 (15%) Analyse For ca. 5 år siden kom der en ny dansk konkurrent på markedet for skabe og i løbet af disse år, har konkurrenten opnået en ikke ubetydelig markedsandel. TRÆKOM A/S, der ser på ... -
AT problemformulering mat/dan
ForumindlægHej Jeg sidder lidt fast i min problemformulering, fagende er Dansk A og matematik A jeg skriver om katastrofe formidling med udgangspunkt i Titanic. Tanken er at jeg i matematik delen vil undersøge om der er uafhængighed mellem antallet af omkommende og overlevende på 1. 2. og 3. klasse ved ... -
Cases - hjælp
Forumindlæghej. jeg har en case i idræt B, men jeg ved ikke hvordan jeg skal komme i gang. Anna er 21år og elitesportskvinde indenfor atletik (kondital 63, BMI 21, højde = 175cm, fibertypefordeling: Type I: 30% & Type II: 70%). Hun ønsker brændende at blive udtaget til at deltage ved det næste sommer OL... -
Klimaudfordringen skal tages alvorligt
ForumindlægI Venstre ønsker vi at fastholde og udbygge Danmarks førerposition på klima- og energiområdet. Kommende generationer skal overtage et rent Danmark, og derfor skal vi på langt sigt være selvforsynende med vedvarende energi. I 2001 udgjorde energi fra vedvarende energikilder, som eksempelvis vindkr... -
Mundtlig årsprøve: Dansk politik
ForumindlægHalløøøj Jeg skal op i mundtlig samfundsfag her imorgen, og jeg har trukket Dansk Politik. Jeg har fået nogle målinger som blev tager her i 2012, som viser at Blå Blok nu vil få. Derudover har jeg også 2 tekster: Tekst 1: Omhandler hvem der frygter et nyt valg mest, Helle eller Johanne.... -
Bliver afmeldt fra SU hele tiden
ForumindlægHey, Jeg er lige startet på VUC Albertslund her d. 20 august for at supplere tre manglende fag til odontologi uddannelsen: Matematik A, Fysik B og Kemi B. De tre fag tages over 1 år og giver mig ret til SU. Her er mit problem. Jeg fik min første SU i midten af august, men kort tid eft... -
Hvad er det jeg vil med mit liv?!
ForumindlægHej alle sammen, jeg blev student sommer 2011 med et snit på 9,2. Lige efter sommeren 2011 begyndte jeg på farmaceut-uddannelsen, hvor jeg droppede ud, fordi jeg følte, at jeg var et helt forkert sted. Nu i 2012 er jeg så begyndt på et studie på CBS, og her føler jeg at det ikke rigtigt er ...
