Søgning på: fysik skriftlig. Resultater: 17241 til 17260 af 24857
-
Til HTX'erne - (2. år)
ForumindlægHej med jer...Er der andre der har været oppe i teknologi i dag? Jeg vil lige høre hvordan det er gået jer..Jeg fik selv 11 - Vi fik drejet samtalen hen på præcis det vi ville snakke om - Verdensklasse..-----Vi fik desuden skr. mat karakterer i dag. Med et noget blandet resultat. Vi havde 5 * 03 ... -
gennemsnit...:0(
ForumindlæghejNu er jeg en af dem som er ret uheldig til eksamen.. har eksamens angst.. bange for eksamen, at lige så snart jeg kommer derind glemmer jeg alt..Ville lige høre om det er årskarakteren eller eksamenskarakteren der i vigtigst i år (2.g)Har hørt at man skal tag klassen om, hvis man har et gennem... -
Gymnasium
ForumindlægHvordan bliver man god til at argumentere er det ved, at tænke før man åbner munden? eller? Hvad skal der til, for at klare gymnasiet ? Jeg vil meget gerne tage mig ordenlig sammen og (prøve) på at være mere aktiv. -
STX eller IB?
ForumindlægHejsa Det er sådan at jeg står i et dilemma mellem STX og IB. Jeg ser allerhelst at jeg kommer på IB linjen, da jeg i fremtiden gerne vil studere i udlandet. Jeg interesserer mig også meget for det engelske. Hvilket fagligt niveau bør man ligge på, før man starter på IB? Der er jo som sagt et hø... -
Opsætning af Reportage???
ForumindlægHej alle sammen! Jeg skal lave en reportage om et kraftigt regnvejr i Bangkok. Jeg er godt igang med jeg ved ikke hvordan det skal stilles op i word...? Altså med margener og skriftstørelse, afsnit linjeafstand osv... Håber inderligt at der er nogen som kan hjælpe mig:) På forhånd Tak Mvh... -
3.g opgave
ForumindlægJeg skal skrive 3.g's opgave i Engelsk om en roman... Ved bare ikke hvilken... Er der nogen der kender en god engelsk roman, hvor der er masser af analyse og fortolknings stof i?? En roman man rigtig kan gå i dybden med???? TAK!!!:-) -
Pythagoras
ForumindlægHejsa.Skal skrive 3.-årsopgave i december, så jeg vil høre om der er nogen herinde, der har en opgave om Pythagoras's sætning etc. Vil gerne se, hvordan det skal skrives osv...Ville være meget taknemmeligI kan sende til mig i en e-mailPå forhånd takPhilip -
Rettelse af fransk!
ForumindlægHej!Jeg har brug for en hånd til denne lille franske stil. Hvis en af jer, vil rette den igennem, ville det være kanon!Les deux filles qui s’appellent Marianne et Lonneke parlent de le film : « Au revoir les enfants » de Louis Malle. Elles trouvent le film trés triste et je le trouve aussi. Surto... -
korte fire linjer, rettelse.
ForumindlægSkulle oversætte fire linjer til tysk.. Mon ik en venlig sjæl lige vil rette dem ? (: a. Charlotte må ikke ryge i kontoret, men hun er meget selvbevidst og holder sig ikke tilbage. Charlotte darf nicht in dem Büro rauchen, aber sie ist sehr selbstbewusst und haltet sich nicht zurück. b. Chefen... -
Ligning for vinkelhalveringslinje i et koordinatsystem
ForumindlægHej! Jeg har et problem, jeg kan ikke finde ud af at løse følgende opgave:Bestem en ligning for hver af vinkelhalveringslinjerne mellem n og m, der er bestemt ved ligningerne:m: 3x+4y = 7 og n: 12x-5y = 7Det ville være en stor hjælp hvis en af de kloge hoveder herinde ville hjælpe med en udregnin... -
hjælp til en matematikopg.
ForumindlægHej er der ogle der kan og vil hjælpe med denne opg.1) find eventuelle fælles punkter for planerne, a, b, y med ligninger.a) -2x+3y+2z-8=0b)x-14y-6z+69=0y)3x+4y-7z-47=0 -
Find stamfunktion som er tangent med..
ForumindlægHej,Håber lidt i kan hjælpe med den her..Jeg har funktionen f, givet ved f(x) = 6 - 3xStamfunktionen til denne, kaldet G:G(x) = -1,5x^(2)+6x + kJeg skal så bestemme G præcist så den tangere med:y = 3x+2Jeg kan nemt via GeoMeter se at k skal være 0.5, men hvordan søren finder man frem til det mate... -
Hjælp til rettelse af engelsk oversættelse
ForumindlægHer er mit forsøg på oversættelsen- jeg kunne meget godt tænke mig, hvis nogen gad at rette den.Obesity has become one of the western world’s largest health problems not at least in the USA. Who is to blame for, that we are getting oversized? That is up to an American judge to decide; because of ... -
Bestod jeg min Engelsk? Nej nok ikke (Bekræft)
ForumindlægJeg er ret sikker på jeg ikke bestod min Engelsk på gym:( men vil lige være sikker. Engelsk B. Skr årskarakter: -3 (minus 3) må nok være den første i Dk med den karakter. Men min lære kunne ikke lide mig, undskylder jeg mig selv med. Mundtlig års: 2 Eksamen mundtlig: 4 Eksamen skr: 4 Som jeg selv... -
Martin Luther King -Taler - Retorik
ForumindlægHej... Jeg sidder og er igang med at skrive min SRP. I min problemformulering står der, at jeg skal kigge på de retoriske virkemidler, som Martin Luther King har brugt i hans taler. Jeg ved at det har noget med Ethos, Logos og Pathos at gøre, men så kan jeg heller ikke lige huske mere.... N... -
punktmængde
Forumindlægf(x)=e^x-e^(-x)Bestem tallet af således at punktmængden bestemt ved{(x,y)|0≤x≤t ^ 0≤y≤f(x)}har arealet 8Ja hmm??? -
Hjælp til Matematik Opgaven
ForumindlægHej guys, kan overhoved ikke forstå den her håber i kan hjælpe mig :) Cecilie og Anna kan sammen tmme et anker l pa 15 dage. Efter at have drukket sammen i 6 dage, drikker Anna resten pa 30 dage. Hvor lang tid ville de hver isr have vret om at tmme lankret? -
MATEMATIK FOR DUMMIES !
ForumindlægJeg har fogæves forsøgt at finde et sted herinde,, som beskriver MATEMATIK FOR DUMMIES... Jeg skal hjælpe mine unger i skolen,, og da jeg gik i skole, var matematik nærmest ikke opfundet,eller også var jeg syg den dag... Nogle som kan hjælpe med en henvisning.. På forhånd tak -
spansk rettelse
Forumindlæghey skal oversætte til spansk, men hvis der er nogle der kan hjælpe lidt med nogle lidt svære ord, ville det være rart. har skrevet den på dansk og derefter er min (forrygende) oversættelse... Mexicos officielle navn er de forenede mexicanske stater. Mexico ligger i nord Amerika og grænser bl.a. ... -
The Wall
Forumindlægsøger engelsk noter til The Wall af Pink Floyd! har set at da ligger et lille udsnit af opgaver, men disse behandler kun 3-4 sange!har problemer med at forstå og fortolke teksterne rigtigt, så ville være en stor hjælp!
