Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 17321 til 17340 af 176853
-
Eksamen - verden efter 1989
ForumindlægJeg har lige trukket emne i historie (24timers eksamen) og vil gerne have lidt hjælp til mine problemstillinger :) kilderne er følgende; kilde 1: Kasper Støvring: Hvorfor Huntington er relevant - hvem har en bedre teori? (2006) kilde 2: Præsident Burn: "Hvis det ikke er ondskab, så er ondska... -
Allan Sim !
ForumindlægAllan Sim !Jeg gå på VUC aftenskole på et spanskhold der hedder Spansk fortsættersprog høj-niveau.Som jeg kan se det er der 3 niveauer:Spansk begyndersprog = niv. CSpansk begyndersprog høj-niveau = niv. BSpansk fortsættersprog høj-niveau = niv. AJeg har et spørgsmål til dig angående skriftligeksa... -
Hvordan finder man vinkel a når du kender alle siderne ?
ForumindlægKan nogle hjælpe mig? -
Hjælp til Alkoholer *EKSAMEN IMORGEN*
ForumindlægHey folkens, jeg har noget jeg er lidt i tvivl om - og det er til imorgen kl12 1. Hvad er forskellen på Alkaner og Alkoholer 2. Isomérer til Alkaner? Hvad er det 3. Aromatisk ring? (alkoholer) 4. Di- og trivalante alkoholer? 5. Teknisk alkohol? GÆRING 1. Fremstilling af alkoholer 2. Opstemning... -
Eksamens Opgave fra 2009
ForumindlægHej alle sammen skal finde motoniforhold på denne graf men ved ikke helt hvordan man gør -
hjælp til fysik-eksamen vekselstrøm
ForumindlægHej alle, jeg skal op i fysik om 2 uger og jeg ville høre om i havde nogen forslag til hvad for nogen forsøg til vekselstrøm jeg kan lave, her er hvad jeg har lavet indtil videre (kom gerne med rettelser) ps jeg går i 9.klasse Vekselstrøm synopse FØRSTE RUNDTE Det skal jeg bruge: spole... -
Matematik A hhx maj 2008
ForumindlægNogen der ligger inde med facitlisten til matematik A hhx maj 2008 med hjælpemidler? :-) -
(a+5b) +2 (2a+b)
ForumindlægHej! Hvordan løser jeg den overstående ligning, når +2 er isoleret fra de 2 parentser?? Hvad hedder det?! tak :D -
Engelsk stil - en der gider a rette =)
ForumindlægHej =) Har skrevet en kort stil på ca. 1 side. Er der ikke en der gider at tjekke den igennem for fejl også er der også nogle danske ord imellem jeg ik ka oversætte - den ska afleveres imorgen ! På forhånd tak ;) My first experienced of stealing “Come on, we have to go now, it is too late” I ... -
sammenhæng mellem tallene a og c
Forumindlæg5.5 Bestem den sammenhæng, der er mellem tallene a og c, når andengradsligningen ax2+2x+c=0 a ≠ 0 har netop en løsning. -
Engelsk A · Hvad kaldes denne form for fejl?
ForumindlægHej Studieportalen, Jeg sidder og er igang med at lave 1. delprøve af et eksamenssæt i Engelsk A. Jeg har dog lige brug for lidt hjælp, så jeg håber, at der en venlig sjæl, som vil hjælpe mig. 2. Through practice Galileo became good to observe the stars and was able to identify craters on the m... -
HASTER! - Matematik A aug 08 STX
ForumindlægHej Folkens. Sidder lige og laver nogle opgaver, og kan bare ikke overskue opgave 17b, nogle som har lavet den og sidder inde med fremgangsmåde :) . ? - vil værdsætte det! - og kan ikk se besvarelser inde på studienet, hvis nogen skulle referere dertil .. OPGAVEN KAN SES HERINDE, side 9.... -
differantialregning parabel: a, b, c
ForumindlægHej kan nogen hjælp med denne opgave -
Salg af Bøger til Studiestart på DTU Civilingeniør Kemi
ForumindlægHej, Jeg har helt nye bøger, til dem der skal starte på civilingeniør i kemi uddannelsen på DTU. Bøgerne kræves til 1.semester og koster normalt 3000 kr. inklusiv kompendier samlet (det har jeg i hvert fald købt dem for i sommer 2008). Har kun brugt dem i et par måneder, men har ikke skrevet noge... -
Geografi, Biologi & Kemi på HF Enkeltfag
ForumindlægJeg skal starte her i midten af januar på et naturvidenskablig hold på VUC hvor jeg skal have fagene Geografi, Biologi & Kemi. Jeg læser HF-enkeltfag, med hensigt i at få en fuld HF Udannelse. Det er noget tid siden jeg har haft noget om disse tre fag, så jeg ville spørge om der er nogen som ... -
Kan man godt tage FP10 Mat eksamen om?
ForumindlægJeg har lige været oppe til Mat mundtlig med min gruppe hvor vi alle fik et flot 4 tal. Jeg mener bare at havde jeg været alene oppe til prøven havde jeg nok fået et 7 tal. Grunden til 4 var at mange af de opgaver der skulle løsses brugte "vi" den forkerte fremgangsmetode og derfor fik ... -
eksamen 24 timer 1.verdenskrig
ForumindlægHJÆLP HJÆLP HJÆLP!!! Jeg sidder midt i min 24 timers forberedelse til historieeksamen. Jeg har trukket verdenskrige og ideologier med fokus på 1. verdenskrig; optakt(ngoet statestik om hær og flåde og stålproduktion + tysk kilde om forsvar for deres kontinentatale politik + triplealliancen) ... -
Bestem koordinaterne til a og b (vektorer)
ForumindlægHejsa! Nogle der kan forklare hvad man skal? ER HELT LOST?! Meget gerne i steps - det er til en aflevering!! :) Tak på forhånd! -
SO2 Eksamen HTX
ForumindlægHej, Jeg vil gerne hører om jeg måtte få lov til at se hvordan et PowerPoint til et 12-tal ser ud. :) -
A's projektion på m
ForumindlægHej I et koordinatsystem har en ret linje m parameterfremstillingen (x,y)=(5,4)+t(4,3) , tεR vektor a = (2,3) Gradtallet har jeg beregnet til 26,56 grader Herefter skal jeg beregne koordinatsættet til vektor a's projektion på m
