Søgning på: tysk disposition reisen. Resultater: 17441 til 17460 af 18642
-
Integration
ForumindlægHey people (: - Jeg skal snart skrive et projekt om integration, der skal jeg have to fag inddraget. HAr valgt samfundsfag og religion. Mange mener at det er svært at integrere indvandrere, hvilket er rigtigt nok på en måde. I religon ved jeg ikke helt hvordan jeg skal inddrage det, jeg havde t... -
Fejl?
ForumindlægHej ? :) Er der fejl i nogle af de her sætninger? I behøver ikke sige hvilke fejl, bare hvilken sætning(er) der er tale om, så skal jeg nok selv finde fejlene. 1. Sie bleibt bis morgen. 2. Durch seine Studien in die USA, hat er sich in die Stellung qualifiziert. 3. Sie kommt ohne ihren Mann. 4. I... -
Passiv og aktiv konstruktion
ForumindlægJeg læser pt. op til skriftlig engelsk eksamen, og har derfor lige brug for hjælp ang. aktiv og passiv. Jeg forstår det som at agensleddet i en passiv sætning ikke altid fremkommer - men gør det omvendte sig så gældende ved en aktiv sætning (altså at patiensleddet ikke altid fremkommer i en akti... -
Htx eller Stx?? Hjæælp!!
ForumindlægHej. jeg er en pige på 15 år, som snart er færdig med niende klasse, men jeg har bare et lille problem.. jge ved ikke om jeg skal vælge htx eller stx?? Jeg vil gerne få nogle ideer til hvad jeg kunne uddanne mig som i fremtiden, og vælge ud fra det. Jeg er meget glad for de naturvidenskab... -
To sætninger jeg ikke forstår
ForumindlægKan nogen fortælle mig meningen bag disse sætninger: Im Westen ist sowieso alles besser. Das ist mir schon lange klar. Selbst der ehemal'ge DDR-Mitesser findet inder Kohl-Suppe selten ein Haar. Sådan som jeg forstår det: Alt er bedre i vesten. Det ved jeg allerede. Selv en tidligere DDR-spis... -
Valg af uddanelse efter 9.kl
ForumindlægJeg går i 8.kl og er efterhånden begyndt at tænke lidt over hvilken ungdomsuddannelse jeg skal tage efter folkeskolen. Jeg vil helst en af de gymnasielle uddannelser(STX, HHX ell. HTX), og jeg har også karaktererne til det. Jeg kan bare ikke vælge hvilken en af dem det skal være :S Så derfor vil ... -
Prøver en sidste gang!
ForumindlægHar siddet siden klokken 4 i dag og knoklet med en forholdsvis simpel mataflevering bestående af 3 opgaver, men er nu så smadret, træt og sur at jeg ikke gider! Hvad mener i burde jeg ikke bare anderkende at jeg bare ikke duer til mat? Eller skal jeg knokle endnu? -
Endelsen af 2.verdenskrig.
ForumindlægHvordan endte 2.Verdenskrig? - Og, hvad/hvordan medførte ''endelsen'' til den kolde krig? -
Er gymnasiet svært?
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg starter på HTX her om et par dage. Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvor mange timer i bruger på lekter om dagen, samt hvor mange afleveringer i har om ugen og, om i synes det er hårdt at gå på gymnasiet. Mit gennemsnit ligger lidt over middel. Vil jeg kunne klare det?... -
hjælp rettelse af e.mail
ForumindlægHej venner! Nogen som kan hjælpe med en rettelse af min MEGET vigtige e-mail? __________________________________________ Hello office of admissions! My name is Andreas, i'm 19 years old. I'm from Denmark, Copenhagen and i got Danish citizenry. I'm very much interested in heart surge... -
Haster haster
Forumindlæger der en der kan hjealpe mig med alt det her ...... haster skal afleveres imorgen Afleveringsopgaver Opgave 1 På en konto indbetales hvert år 5000 kr. Renten er 6% p.a. Bestem indestående på kontoen umiddelbart efter den 7. indbetaling. Opgave 2 Der indsættes hvert år 4000 ... -
Sove til tiden.
ForumindlægHvorfor er der mange, som ikke er i stand til at sove tidligt (eller få nok søvn), når de skal til en prøve eller til eksamen derefter. Skyldes det nervøsitet? Eller fordi man er lidt anspændt? Hvis det er et såkaldt problem, hvad gør i så for at sove alligevel, for søvn er jo vigtigt. Mussy. -
rettelse af en lille oversættelse
Forumindlæghej :) jeg har oversat nogle sætninger, så håber nogen vil rette den igennem, da jeg ska afleverer dem... på forhånd taaaak :) Johann Wolfgang von Goethe blev født i Frankfurt am Main i 1749. Im 1749 in Frankfurt am Mani Johan Wolfgang von Goethe wurde geboren. Han studerede jura, og allered... -
Fra Osmannerriget til det moderne Tyrkiet
ForumindlægHej, Jeg er lige igang med at skrive nogle historienotater - og i den forbindelse kunne jeg godt bruge noget hjælp, til at udfylde nedstående felter. TIDSPERIODE/ÅRSTAL: ? STYREFORM Sultanstyre i det tidligere Osmannerriget og efterfølgende kan man vel sige, at der var demoktati, da Kemal Atatü... -
Vedr. kort tekst
ForumindlægHej! Vil du rette for meget tydelige fejl eller sætninger der ikke giver mening og såfremt forklare dem, så jeg kan forstå det? På forhånd mange tak. Teksten er følgende: Pendant la seconde guerre mondiale en France il y a beaucoup incidents tragiques. Le Vel’ d'Hiv est le terme d&... -
jihad
ForumindlægHvad er jihad? har søgt på wikipedia, men synes ikke svaret var så godt. Håber nogen kan hjælpe :) -
ungdomsuddanelse
Forumindlæghey er lige blevet færdig med min FSA og har fået 8,16 i gennemsnit. jeg er ikke så stolt over min karekter selvom det er det højeste jeg nogen sinde har fået. jeg i den tvivl om at det var det rigtige at vælge Gymnasiet istedet for HTX ??? jeg har valgt linjen MAT A, Fys B, Kem c jeg ville g... -
virkelig brug for hjælp please..
Forumindlæghey .. er lige i gang med et projekt.. Så ville høre om nogle af jer vidste hvor man kunne finde statistikker over hvor mange bosniske flytninge kom til tyskland, og hvor mange af dem har taget en uddannelse? Håber du hjælp.. på forhånd tak :D -
geworden? bin? hilfe?
ForumindlægHej Lyder denne sætning rigtig?: "Ich bin auch zusammen mit Albert verschwanden geworden." Det er så vigtigt. Tak! -
Rettelse af grammatik
ForumindlægHåber at en godhjertet tyskekspert vil rette dette...
