Søgning på: de måske egnede. Resultater: 17481 til 17500 af 29788
-
Politik
ForumindlægHej...Håber der er nogle der kan hjælpe mig med at besvare nogle spørgsmål:Når jeg skriver partierne mener jeg disse partier:Socialistisk FolkepartiSocialdemokratiet:Radikale VenstreKonservativeDansk FolkepartiKristligt FolkepartiVENSTreEnhedslistenDet konservative folkeparti1) Hvilke idologi har... -
om at skrive rapport
ForumindlægJeg skal skrive en rapport i matematik : geometri - anvendelser og jeg ved det ikke hvordan jeg skal skrive den, altså hvad den skal indeholde. Det er første gang jeg skriver en rapport. (med opgaverne har jeg ikke så svært med) Er der nogen som kan give mig nogle oplysninger om det, en model, hv... -
Lectio
ForumindlægInden på Lectio står nogle af fagene med stort begyndelsesbogstav, mens andre står med småt.Hvorfor? -
Analytisk geometri
ForumindlægEr næsten færdig med matematik opgaverne for denne ferie, mangler kun denne opgave, som volder mig lidt problemer! m: y=-2x+7 Bestem en vektor parallel med linien... Hjælp!:) -------------------------------------------------------------------------------- -
Hjælp!!!!!!!
ForumindlægJeg ska skrive min tredjeårsopgave i biologi, har i nogle forslag hva for en emner er gode at skrive om. Mange tak -
Tips til at fremlægge...
ForumindlægHej, jeg skal fremlægge i næste uge, og vil lige høre om der er nogle derude, som har nogle tips eller retningslinjer, til hvordan jeg bedst kan fremlægge. Jeg ved at jeg skal tænke på ikke at være så afhængig af teksten, men selvom jeg læser meget på det, har jeg svært ved at huske det, af en el... -
adjektiv/adverbium på engelsk????
Forumindlægjeg forstår ikke rigtig hvad man skal i følgende opgave:A)find både adjektiver og adverbier. Og forklar, hvilket andet ord i sætningen, det fortæller noget om:1)Granddad climbed the ladder cautiously.2) He spoke quickly to hide his confusion.3) He lived in an awfully cold, half-timbered house.4) ... -
SRP: Biotek + dansk/historie?
ForumindlægHej! Jeg har længe villet skrive min SRP i bioteknologi og historie, men efter at have talt med min historielærer, er jeg begyndt at bevæge mig længere over mod dansk, da det i høj grad giver en anden form for frihed, hvor jeg ikke er bundet til kilder. Jeg overvejer derfor i nogen grad at beny... -
blev til?
Forumindlæghvordan siger jeg på fransk: blev til? -
Differentialregning
ForumindlægHej folkens! Jeg sidder og er igang med en matematik aflevering om differentialregning. Jeg er stødt på en opgave, som jeg simpelthen ikke kan løse. Opgaven er vedhæftet som fil. Jeg vil være rigtig glad, hvis nogle kunne hjælpe. Venlig hilsen, Sofie -
tegne graf i nspire?
ForumindlægHej Er der nogle, der kan foreklare mig, hvordan man tegner sådan en graf i TI-Nspire? -
rette linier..
ForumindlægHvilke værdier kan x antage, når det skal ligge kvadratrod45 fra origo?Ved løsning af andengradsligning er x = -3 eller - 3:2 . Resultatet skulle gerne være at Xer mindre end -3 og større end -3:2 Hvordan kommer jeg frem til det?Vil nogen være sød at hjælpe? -
Største- og mindsteværdi
ForumindlægHej jeg har fumlet med denne opgave i ret lang tid nu, og jeg har prøvet at beregne den på mange forskellige måder. Jeg har vedhæftet opgavet i worddokumentet. Jeg har lavet opgave a, jeg mangler bare en hjælpende hånd med opgave b :-) Mvh Gegge -
Cirklens ligning -centrum og radius
ForumindlægJeg har brug fr hjælp til denne opgave, er lidt forvirret over det ikke er et "helt" tal der står foran, men en brøk. Opgave vedhæftet. På forhånd tak for hjælpen. -
rettelse
ForumindlægHi jeg er skide dårlig til tysk.. kan i hjælpe med at rette den??\n\nSpg. 2.\nDas Internet Spieler eine groß Rolle in meinem Alltag. Wenn ich in der Schule bin, brauche ich das Internet, und wenn ich zu Hause bin bin, baruche ich auch das Internet. Das Internet mit dem Computer ist ein von den wi... -
Hvordan løses opgaven/ hvilken formel skal jeg bruge. Syre og base
Forumindlægc) Beregn, hvor stor en procentdel af den ildelugtende syre, der findes på baseform i urin med pH 4,5 og temperaturen 25 -
Fortegnsbestemmelse for differentieret funktion?
ForumindlægJeg har en differentieret funktion Når jeg sætter denne funktion lig med 0 får jeg, at x = 1,05 Hvordan bestemmer jeg helt præcist om der er tale om maximum eller minimumspunkt? -
Hurtigt Induktiv Belastning spørgsmål
ForumindlægHej. Er ikke helt sikker på, om det bare, at bruge modstandens formlen, for at regne induktiv belastning på? Håber der er nogle som kan hjælpe mig:)? 1. En spole tilsluttes 10 V DC og strømmen måles til 25 mA. Beregn modstanden i spolen. R=U/I -> 10v/0,25 A =40 ohm 2. Den samme spole til... -
Stavefejl.......
ForumindlægTil jeres information om stundeterhuen har i lavet en fejl... Punktet starter på følgende måde:\n\n"Hvis du vil gerne vil have..." \n\n\ndet første "vil" skal slettes...\n -
Henrik Pontoppidan
ForumindlægHej Gutter :) ..\n\nJeg er interreseret i at vide, hvad Henrik Pontoppidan står for i sit forfatterskab. Jeg synes, at jeg har prøvet at kigge godt efter her og der, men uden resultat. \n\nJeg håber, at i kan hjælpe mig ..\nPå forhånd tak\n/Sinz
